ceniakenzo Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Witam Kolegów i Koleżanki oto mój projekt terrano krok po kroku Niestety w moim Tyranie po ostatnich harcach rama się połamała co tak naprawdę mnie nie zdziwiło była już mocno wysłużona i kilka razy spawana. Zatem kupiłem ramę w dużo lepszym stanie Rama została rozkręcona, zawieziona do piaskowania i malowania proszkowego Następnie wypiaskowałem i pomalowałem mocowania przewodów paliwowych i górne wahacze Obecnie jestem na regeneracji łączników dolnych wahaczy zobaczymy co z tego wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 No i sie dzieje. Bede w piatek to juz dostaniesz zestaw pytan od mnie:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 16 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Powoli do przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 na tych drążkach reakcyjnych są tuleje, nie wiem czy zespawanie tego w całość nie odbije się jakoś na pracy samego wahacza w ramie te miejsca trzeba też obejrzeć bo fabryczne "miseczki" mizerne dosyć są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 16 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 jakie tuleje ?? ja mam tylko gumy a te drążki chyba powinny być okrągłe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 czwarte zdjęcie od dołu, na lewym drążku widać że jest tam tuleja ... u Tomka ścinałem je kątówką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 (edytowane) Ja u siebie też musiałem ścinać, jeśli będziesz zakładał takie same gumy to powinno być ok, jeśli jednak były gumowe, a będziesz chciał poliuretan, to wydaje mi się, że Ci nie podpasuje ta tulejka. Tylko jak je tak ładnie zaspawałeś, to może być być problem, żeby je ściągnąć. I bez tego nie chciały schodzić (przynajmniej u mnie). Edytowane 16 Grudnia 2014 przez KubaTyran Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 16 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 ja ich nie miałem. albo są w gumach jutro zobaczę. a poliuretan jest bez tych tulejek metalowych bo będę montował na pewno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 To lepiej sprawdz jutro, czy nie trzeba zeszlifowac tego co nadspawales. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Obecnie jestem na regeneracji łączników dolnych wahaczy zobaczymy co z tego wyjdzie a co to jest? nie widzisz na lewym drążku? miałeś tuleje jak każdy z nas ... i u każdego wygląda to podobnie ... rdza zespala je na ..(o)men Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Lemmy, wlasnie liczylem, ktore to zdjecie, zeby to napisac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 16 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 hehehe tak tak wiem że muszę wyszlifować. jeszcze nie skończyłem jaka powinna być tego średnica ktoś wie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 jutro zmierzę na drążku, ale zewn. nie znam ... może ktoś ma komplet PU kupiony to zmierzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 (edytowane) Mam ten skrzywiony drazek, tam te z olkusza byly na styk, tez zmierze i wrzuce jutro, to sie porowna. Znalazlem stary rysunek, wychodzi z niego, ze srednica zew. to 22 mm tak jak oryginalu. Edytowane 17 Grudnia 2014 przez KubaTyran Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 17 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 wielkie dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Bierz młotek obij porządnie te tuleje i wywal w pisu! Dotnij nowe np. z rurki 1/2 cala czy jak tam nie pamiętam teraz. Tuleja się wyciera i nie zjada drążka. Co jakiś czas mus ją widocznie zmienić. Tylko trzeba pamiętać o dokładnym jej dobraniu bo potem rozstaw kół się zmieni i będzie zdziwienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 (edytowane) Tego krzywego nie znalazłem, ale znalazłem ten urwany i on w dobrym miejscu ma średnicę zewnętrzną 16mm. Czyli tulejka ma mieć: śr. Wew. 16mm, śr zew 22mm. Edytowane 17 Grudnia 2014 przez KubaTyran Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 też wyszło mi że 16 mm, zewn wymiarów tulei nie znam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Było to już w jakimś wątku pomierzone. Śr wew, zew. no i długość bo ona ustawia nam wahacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 17 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 na tych drążkach reakcyjnych są tuleje, nie wiem czy zespawanie tego w całość nie odbije się jakoś na pracy samego wahacza w ramie te miejsca trzeba też obejrzeć bo fabryczne "miseczki" mizerne dosyć są W ramie niestety przydało by się wymienić te talerzyki co gumy trzymają, jak dobrze pamiętam ktoś to dorabiał?? zapewne Hubert jak znam życie ktoś ma takie na zbyciu ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Również były na forum zwymiarowane. Dorabiałem sobie u tokarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 17 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 też muszę dorobić miseczki i te tulejki. ale nie mogę znaleźć tego na forum z wymiarowanego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 może na z**e? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Miseczki ja tez robilem, u tokarza zaplacilem za te + te pod laczniki stabilizatora chyba 50 zl. Mam chyba nawet gdzies projekt, to moglbym Ci wyslac jak znajde. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Ooooooo cenzura? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.