cycepnik Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Witam mam terrano 2 3.0 diesel mam obecyn problem a mianowicie: jeśli jeżdżę niedopuszczając do rezerwy jest wszystko ok a gdy zapala się rezerwa po niej check engine i auto traci moc zachowuje się jakby nie dostawał paliwa filtr paliwa jest nowy a paliwo w baku jest Auto mi potrzebne do pracy, wie ktoś co to może być ? Miał ktoś podobny problem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 wygląda na to że przechodzi na tryb awaryjny. podłączałeś go pod komputer ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cycepnik Opublikowano 16 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 (edytowane) tak jest napisany Błąd regulacji zapłonu coś takiego Edytowane 16 Grudnia 2014 przez cycepnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 dziwna sprawa, i po wykasowaniu błędu dalej jest to samo ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cycepnik Opublikowano 17 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 tak jest to dalej dopiero jak zaleje bak do pełna i wymienię filtr paliwa to jest ok dobrze a gdy tylko wyjeżdżę i zapala się rezerwa znowu to nagle check i tak dalej bak czysty i sitko przy smoku w baku też czyste Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czifu Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Może uszkodzony przewód lub potencjometr od poziomu paliwa i komp łapie błąd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cycepnik Opublikowano 17 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 jutro zaleje paliwa około pół baku i ręcznie zapalę rezerwę to chociaż będzie wiadomo czy wina instalacji paliwowej czy elektrycznej albo zasilanie podłączę z bańki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 a co jeśli na dnie zbiornika jest np. tyle wody w paliwie że to zbyt uboga mieszanka dla silnika ? .... tzw. PALIWODA (wymyśliłem to, czy ktoś był przede mną? ) wiem, że to wydaje się niemożliwe, ale ... a może winien jest korek wlewu i podciśnienie w zbiorniku ... nic nie zaszkodzi sprawdzić 1. spróbuj pojeździć bez korka wlewu ... oczywiście na rezerwie 2. spuść całe paliwo ze zbiornika, do suchego dna ... i zalej trochę ponad rezerwę paliwem nowym, pewnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Warto by wyczyścić zbiornik pozornie może sie wydawać czysty,ja niedawno miałem przypadek z zapychającym sie filtrem i sie okazało że w zbiorniku było pełno czarnego osadu coś jak by czarne wapno i przy niskim stanie paliwa zasysało to do filtra.Jurek Może warto by założyć ,,słownik pojęć Lemmyego" i tam umieścić takie słówka -Paliwoda, -Gibalność itd.... :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cycepnik Opublikowano 21 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 sprawdzałem zbiornik aż lśni czyściutki tak samo z sitkiem w baku podłączyłem zasilanie z bańki na rezerwie i to samo potem wlałem paliwo do zbiornika i rezerwa zgasła a dalej pali się check i nie ma mocy nawet po skasowaniu dalej się zapala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Warto by wyczyścić zbiornik pozornie może sie wydawać czysty,ja niedawno miałem przypadek z zapychającym sie filtrem i sie okazało że w zbiorniku było pełno czarnego osadu coś jak by czarne wapno i przy niskim stanie paliwa zasysało to do filtra.Jurek Może warto by założyć ,,słownik pojęć Lemmyego" i tam umieścić takie słówka -Paliwoda, -Gibalność itd.... :-) "Gibalność" to Hubert wymyślił "Oprofilowanie" za to było już moje-autorskie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Czyli wychodzi na to że usterka elektryczna, może jakieś zimne luty w liczniku i komp łapie usterke, wyciągnij żarówke z rezerwy i zrób próbe, chyba ciężko będzie znaleźć winowajce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 ------------------------------- a w kluczowym temacie chyba warto by poznać opinię @Dario88 ... ma chłopak łeb do tych dizli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cycepnik Opublikowano 22 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Właśnie nie rezerwa bo zalałem paliwo rezerwa zgasla a problem został A bak czysty Może być to wina pompy moze trzeba dać do regeneracji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markiej Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 a masz pompe paliwa el. w baku? albo w okolicy progu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cycepnik Opublikowano 23 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 dario88 tak jak mówisz wszystko ok do zapalenia rezerwy teraz jak dopuściłem do zapalenia to właśnie check się pali i stracił moc a gdy dolałem paliwa to i tak jest check a rezerwa zgasła i nie ma mocy na twoje pytanie: ja to zrozumiałem ze wszystko jest OK do zapalenia sie rezerwy i w momencie tym zapala sie check i auto słabnie ? to dobrze rozumiesz i jeszcze raz napisze dolałem paliwa rezerwa zgasła a check się pali i auto jest słabe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 a odłącz pływak i jeździj aż auto ci zgaśnie zobaczymy czy się sytuacja powtórzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cycepnik Opublikowano 23 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 ceniakenzo zalać paliwo wymienić filtr i jeździć i przy tym odłączyć pływak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 (edytowane) Wiem, ze to malo pomocne, ale najprosciej byloby nie pozwolic sie rezerwie zapalic. Edytowane 23 Grudnia 2014 przez KubaTyran Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cycepnik Opublikowano 25 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2014 Dario88 na wszystkie Twoje pytania odwiem w poniedziałek jak będę wiedział się z mechanikiem kolegą moim Nie zmartwiles mnie jak trzeba to da się do regeneracji pompe po prostu chce to zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 25 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2014 Rezerwa paliwa, check,...wiązać to z oprzyrządowaniem pompy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cycepnik Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Witam. Panowie problem jest następujący oczywiście dalej tkwi paliwo podłączyliśmy z bańki prosto do filtra i dalej to samo jutro jeszcze podłączymy bez filtra bezpośrednio do pompy z bańki i zobaczymy jeśli będzie to samo to już tylko zostaje pompa wtryskowa może ma ktoś namiary na dobrą regeneracje bądź coś w tym stylu jeszcze dodam iż nawet jeśli doleje z 30l. do baku paliwa to rezerwa zgaśnie a i tak check się zapala i nie ma mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 (edytowane) Troche nie kumam twojego opisu usterki, według mnie z twojego opisu wynika że masz problem gdzieś w instalacji (słaba masa) zapalająca sie kontrolka rezerwy generuje błąd w ECU. Zróbiłeś taką próbe jak ci pisałem wcześniej w takiej kolejności - skasuj check, wyciągnij żarówke z licznika i ustaw pływak na rezerwe. Czy wyjęcie żarówki przerwie wywoływanie błędu? Może sie okazać że będzie jeszcze taniej. Edytowane 29 Grudnia 2014 przez fikolek2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cycepnik Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 fikolek2 w baku jest paliwo nie ma rezerwy a oprócz teko odłączona rezerwa do tego paliwo trafia z bańki prosto do filtra a rezerwa się nie pali i dalej to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 A no teraz to rozumie ,bo z tytułu i pierwszego postu wnioskowałem co innego, znaczy sie będzie drogo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.