teargas666 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 witam, Jestem nowy na forum i mam nadzieję, że udało mi się założyć w dobrym dziale temat Mam problem z moją Primerką gdyż kiedy jadę na benzynie, wszystko jest ok, ale bardzo często na gazie włączają mi się kontrolki od smarowania, "check-engine" i ładowania akumulatora, tak, jakby silnik się gasił. Przypuszczam, że największą winę ponoszą świece i przewody. Co więcej zauważyłem, że mam rano problemy z zapalaniem, silnik musi nieco pokręcić i dopiero wtedy rusza, ewentualnie jak chwile pokręci i dodam gazu to odpala. Czy ktoś wie, jaka może być przyczyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Może to być wina świec i przewodów, jesteś w stanie powiedzieć kiedy były ostatnio wymieniane? Gaz jest na to wrażliwy. Tym bardziej że jak piszesz z odpalaniem jest problem, rozumiem że odpalasz na benzynie? Może też być prostsza przyczyna, czyli filtry gazu. Kosztują grosze więc zacznij od nich. Ale o układ zapłonowy swoją drogą też trzeba zadbać, żeby Ci któregoś razu nie strzeliło w kolektor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teargas666 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Cześć, Niestety nie wiem bo auto kupiłem tydzień temu i poprzedni właściciel nie pamiętał, ale mówił, że warto by wymienić juz świece. Dziś rano jak próbowałem odpalić auto to kręcił, kręcił, odpalił a jak chciałem wycofać to zgasł. Kilka razy pokrecilem i zauważyłem ze kontrolki przygasaja, tzn nie są dostatecznie podświetlone. Na tej podstawie wywnioskowalem ze padł akumulator - 3letni. Pojade dziś po prostownik i spróbuje go naładować i zobaczę czy coś to da. Jadę jutro do magika na oglądanie auta może coś wyduma na to. Sorry za błędy ale pisze z telefonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Może być też tak że na Twój problem składa się kilka przyczyn na raz. Słaby aku albo marne połączenie masy aku z karoserią mogą być przyczyną tego że trzeba długo kręcić, a zapchane filtry lub stare świece i przewody odpowiadają za słabą jazdę na gazie. Skoro dopiero kupiłeś auto to i tak należałoby mu zaaplikować zestaw startowy - zawsze zmienia się olej, filtry, świece, ewentualnie właśnie aku i przewody. Po tych zabiegach na pewno mu się baaardzo poprawi. Można się też przyjrzeć rozrządowi, choć nie wiem czy w P10 był łańcuch? Uzupełnij w danych profilu jeszcze jaki masz silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.