Maciek90 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Po kilku latach męki z tym błędem, nareszcie znalazłem rozwiązanie. Praktycznie każde wciśnięcie pedału gazu do oporu kończyło się utratą mocy w takim stopniu że auto nie miało siły ruszyć, a jak ruszyło to do 100 miało prawie 2 minuty. Błąd 95 oznacza: " Błędny odczyt ilości zasysanego powietrza z przepływomierza". U mnie jak się okazało poprzedni właściciel zmienił pokrywę filtra powietrza, obudowę przepływomierza, przewód gumowy łączący obudowę przepływomierza z dalszą częścią dolotu, jak się okazało części te pochodziły n16 a w almerze obudowa przepływomierza ma średnicę 60 mm, a w p11 ma 70mm i z stąd całe zamieszanie. Kupiłem pokrywę, przewód i przepływomierz używany, poskładałem, włożyłem w nową obudowę mój przepływomierz, bo tamten miał 1,2v a mój ma 1,9 v i wszystko śmiga. Jeżdżę drugi tydzień i jest ok, można wcisnąć i nic się nie dzieje, żadnego błędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 a myślałem że już się pozbyłeś P11 ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.