irek78 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 to wiem i tak był do wymiany ale to chyba nie dobrze ze pierscienie przepuszczaja juz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Moznaby bylo cisnienie sprawdzic, ale to jak glowice zalozysz, a jak bedzie cos nie tak to znow sciagac? Troche sie nie kalkuluje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czifu Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Pierścienie nie utrzymają płynu nawet jak będą nowe, jedynie może dłużej się utrzymać niż na zużytych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek78 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 a wymiana pierscieni da coś może przy okazji rozebranego silnika zrobic to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Sama wymiana pierścieni da tyle, że pękną wnet po uruchomieniu silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Jak poskrecasz i bedziesz chcial kompresje sprawdzic, to daj znac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek78 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 ok ale to jeszcze potrwa hej wszytskim ponownie poskladałem wszytsko do kupy lecz jest problem auto nie odpala rozrzad ustawilem na znaki niestety auto za cholere nie chce zapalic dziwi mnie to ze swiece sa suche jak naleje do gardzieli to cos tam probuje ale nie daje rady co moze byc przyczyna dodam jeszcze że za pierwszym razem auto miało źle ustawiony rozrząd i pare razy próbowałem zapalic teraz niby na znakach jest ok mogłem pomylić jakieś węzyki te co są pod monowtryskiem może to byc też prezyczyna? nie odpalania wyciagałem takze aparat zapłonowy i jak go lekko przestawie to bardziej strzela w tłumik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 masz tam zawory hydrauliczne czy standardowe regulowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek78 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 a nie mam pojecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 niepamiętam dokładnie bo dawno nie robiłem tego silnika bo jeśli jest hydraulika to powinieneś ją wycisnąć przed założeniem bomoże podpierać na początku zawory i niebędzie kompresji jeśli resztę masz dobrze poskładaną.wykręć świece i sprawdż kompresje 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 przewody paliwowe może pomyliłeś? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek78 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 przewody paliwowe raczej nie pomuliłem bo jeden jest krótszy ale wyciągnełem aparat zapłonowy no i dzis odkreciłem na nowo cała góre kolektor ssacy i obracajac silnikiem widze jak zawory sie ruszaja niestety silnik był mocno mokry od paliwa chyba uszczelki na kolektorze poszly sie je...ac czy to moze byc przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 przestawiłeś chyba aparat zapłonowy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek78 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 dzięki wszytskim za pomoc auto odpaliło jeździ lecz teraz mam problemm z przewodami gumowymi od podcisnien tj tych co były przy wtrysku bo je chyba pomylilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 (edytowane) Edytowane 24 Stycznia 2015 przez łysy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 No, z podciśnieniami nic nie pomogę bo to inaczej rozwiązane niż u mnie @Wojtus chyba ma jakieś doświadczenie z VG30i ... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek78 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 a czy da rade zmienic całą gore tzn zmienic go z podwojnego wtrysku na pełn jak tak to co by było potrzebne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.