truedomel Opublikowano 25 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2014 W trakcie jazdy 120 km/h, ok 3000 obr/min zapaliła się kontrolka check i zgasł silnik. Wcześniej absolutnie żadnych niepokojących objawów. Po ostygnięciu silnika, odpalił ale pracuje nierówno, pewnie jakby się zagrzał to zgaśnie zupełnie. Co najprawdopodobniej poszło ? Rozrząd, czujnik korbowego czy rozrządu ? Przebieg auta 205 000, benzyna bez gazu. Z powodu wyjazdu tym autem w sylwester i braku czasu na przysyłkę jakichkolwiek części aby samemu się uporać, auto pewnie trafi w ręce mechanika i nie wiem jak się ustrzec zbędnych wymian czujników jeśli to rozrząd pada. Jakieś rady ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2014 jeśli się check zapalił to sprawdź błąd jaki się zapisał i będzie wiadomo gdzie szukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truedomel Opublikowano 26 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 Ktoś może oswieci mnie i wyjaśni jak sprawdzić błedy na zworkę w silniku 1.8 ?? Trapezowe złącze OBD. Znajduję tylko do diesla i 1.6 albo 2.0. Dzisiaj rano sprawdzałem zimny sinik, odpala i chodzi idealnie na biegu jałowym,na niskich i wysokich obrotach, oczywiście check świeci cały czas. Błąd 335, więc czujnik wału korbowego..... lub rozciągnięty łańcuch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.