Maciekterran Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Hehehe, type ze ja od zrobienia rozrusznika to nie wiem czy 200km zrobiłem a za ta regeneracje 180 mnie skasował + wymiana ... Tak czy owak, w poniedziałek jadę suszyć głowę mechanikowi, jak nie rozrusznik to świeczki... Sent from my Lumia 800 using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Rozrusznik powinien kręcić dość intensywnie, a nie chłechłeechłeee . Przyczyną takich niedomagań może być uszkodzony elektromagnes (wymieniali?), lub zwarcie na cewkach stojana i taką własnie usterke ja miałem, http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/97907-rozrusznik-27td/, niestety warsztaty regeneracji raczej nie mają danych jakie wartości powinny mieć cewki a stan szczotek i tulejek sprawdzą organoleptycznie, mało który warsztat posiada hamownie do rozruszników i jest go w stanie przetestować kompleksowo. Osobiście używałem takiej maszyny ale to było jeszcze za komuny. Rozrusznik a właściwie jego silnik jest silnikiem szeregowym lub szeregowo-bocznikowym jego obroty nie są stałe tylko rosnące w czasie i jeśli by mu podać odpowiednie źródło zasilania to będzie sie rozpędzał aż do rozerwania i to jest sposób na sprawdzenie cewek. Duży akumulator i trzeba się wsłuchać w dźwięk jego pracy,oczywiście niezbyt długo!! jak będzie jednostajnie przyśpieszał to jest ok,a jak praca jednostajna lub spadkowa to złom. To tyle moich wypocin, nie lubie pisać a mogłem o tym wspomnieć w tamtym temacie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Jeżeli to sinik szeregowy, to faktycznie bez obciążenia dąży do rozbiegania się. Dobry trop. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciekterran Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Trop jak najbardziej dobry, po rozebraniu okazało się ze zjaraly się nowe szczotki i komutator ( czy nowy to nie wiem) przyczyna mogło być to ze za długo kręciłem rozrusznikiem( Maks 5 obrotów silnikiem ) bądź rozrusznik ciągle chodził z silnikiem no np. Nie odbiła stacyjka - dla mnie to nierealne bo byłby zgrzyt i przedewszystkim posypały by się tulejki , a te były w nienagannnym stanie... Co powiecie na taki przypadek ? Sent from my Lumia 800 using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Na pewno gdzieś było zwarcie jak nie na stojanie to na wirniku i wypakiło szczotki,jest też możliwe że sklejało styki w elektromagnesie i rozrusznik pracował dłużej niż powinien i po pewnym czasie puszczał,stacyjka też nie wykluczona ale mało prawdopodobna. Jak by nie patrzeć rozrusznik do wymiany. Żeby wykluczyć stacyjke podłącz profilaktycznie na jakiś czas kontrolke pod kabel sterujący rozrusznikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Podepnę się pod temat - macie pomysł jaki alternator można do 2.4 założyć - mam w planach go przenieść na górę (w 2.4 leży na glebie) i w sumie można by mocniejszy założyć - akumulator też się skończy pewnie niedługo więc też można by założyć większy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 W benzynie jaki ci sie wymarzy pasujący:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babcuk Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 u mnie jest bateria 62Ah i przy -17 zagadał temu 62 bo poprzedni sprzedawca wymieniał go latem i stwierdził że wystarczy (zobaczymy) na razie 17 na minusie to rekord. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 sajdak do benzyny niepotrzebujesz cudów najwarzniejszy sprawny układ zapłonowy a masz nowy.za mocnego nie kupuj bo jeżdrząc krutkie odcinki nigdy go nie doładujesz na maksa.,mój rekord odpalił przy minus 30 .ogulnie jeszcze nie miałem problemu z odpaleniem filtry itd na czs i głowa spokojna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciekterran Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Rozrusznik zrobiony i odpala , no , przy +9 ... Mam pytanie, czy terrano ma blokadę stacyjki ? Chodzi mi o blokadę po włączeniu silnika abyśmy nie mogli przekręcić jeszcze raz kluczyka i spalić rozrusznika - u mnie nie ma, specjalnie zdlawilem silnik i mogłem odpalić bez ponownego wyłączenia i włączenia zapłonu... I jeszcze takie dwie błahostki na marginesie : 1. Wam też drga koło zapasowe na klapie ? 2. Co zrobić gdy zrobił się luz na zawiasie maski ( dokładnie na jego trzpieniu) i maska lata na wybojach i wali metalicznie gorzej od zawieszenia Sent from my Lumia 800 using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciekterran Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Skoro nie ma blokady to istnieje możliwość przekręcenia kluczyka podczas jazdy i zajechania rozrusznika ( nie będę tego próbował) jak wzmocnić ta blachę, tzn , klapę czy mocowanie ?.. Dario, gdyby tyran byl idealnyn autem to wszyscy by nim jeździli, Sent from my Lumia 800 using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Ściągnij tapicerki z klapy i zobacz wzmocnienia w środku pewnie popękały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 kluczyk to raczej sam ci się nie przekręci takrze nie zajedziesz rozrysznika.a na zawiasach pokrywy silnika wyrabiają się tulejki albowyjmiesz zawias i kupisz używkę w dobrym stanie albo napawasz starę i rozwiercisz otwór na porządaną średnicę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciekterran Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Panowie, problem powrocil,znow nie pali, ale po przekręceniu zapłonu jest cholerne obciążenie -przygasa dmuchawa -nawet radio sie wylacza i to wszystko podczas grzania świec, zdecydowałem się na ich wymianę, dlatego też pytania , z jaka sila dokręcić świecie ( będę miał klucz dynanometrzyczny) oraz gdzie dokładnie znajduje sie bezpiecznik od świec . Sent from my Lumia 800 using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.