Kooman Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Montaż jest dziecinnie łatwy. Czujnik poziomu (koszt kilku zł) piórko stolarskie ,trochę przewodów i dioda sygnalizacyjna,kto by chciał może się pobawić. jak to w instrukcji piszą że jest czujka płynu spryskiwacza ,nigdy nie sprawdzałem bo zawsze kontroluje ale teraz poczekam do wyczerpania i sprawdze,kontrolka low washer fluid Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Gdzie ty ta kontrolke widzisz? Mnie jakis czas temu skonczyl sie plyn i zadnej palacej sie kontrolki nie widzialem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 jak to w instrukcji piszą że jest czujka płynu spryskiwacza ,nigdy nie sprawdzałem bo zawsze kontroluje ale teraz poczekam do wyczerpania i sprawdze,kontrolka low washer fluid Z tego co zrozumiałem z instrukcji,tonie ma samej kontrolki płynu,ale zamiast niej ma się świecić żółty trójkąt ostrzegawczy,który informuje...o wielu rzeczach no i bądź tu mądry kierowco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattk Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Witam Odebrałem QQłkę 2 dni temu. 1.6 DIG-T. Wszystko jak w zegarku, przy czym zauważyłem jedną minimalną rzecz: Mam wrażenie, że kierownica jest lekko przechylona w lewo. I nie chodzi tutaj o skręcenie kierownicy tylko generalnie kolumna kierownicy jakby była nierówno. Jedną rękę (lewą) mam bardziej wyciągnięta w stosunku do prawej. Jak się uprzeć - rodzi to malutki dyskomfort. Czy ktoś tak ma i jeżeli tak – czy może jakoś to korygował? Pierwsza dłuższa traska Szczecin-Berlin i powrót zrobiona. Na razie żadnych problemów zgłaszanych na forum nie zauważyłem. Świszczenia lusterek brak (jechałem do 170, normalne niewielkie szumy od wiatru, jak to a aucie). W samym Berlinie przetestowane parkowanie automatyczne zarówno prostopadłe jak i równoległe – bajer jest. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chaddy Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 A może to oparcie fotela masz krzywo i stąd takie wrażenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Tak czy siak,nie może to występować,jeżeli nie jest to złudzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chaddy Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Pytam bo mam wrażenie, że istnieje możliwość przy ustawianiu oparcia zablokować go tak, że lewa i prawa strona są na różnych "wysokościach" - niestety skokowa regulacja jest moim zdaniem badziewna (a same fotele też są przeciętne jeżeli chodzi o komfort) - może jest to efekt przyzwyczajenia do dużo lepszych i wygodniejszych foteli z poprzedniego auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kooman Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Z tego co zrozumiałem z instrukcji,tonie ma samej kontrolki płynu,ale zamiast niej ma się świecić żółty trójkąt ostrzegawczy,który informuje...o wielu rzeczach no i bądź tu mądry kierowco. instrukcja strona 2-24 kontrolka nr.10 ostrzeżenie niski poziom płynu spryskiwacza chyba że ci dali inną instrukcje obsługi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattk Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Pytam bo mam wrażenie, że istnieje możliwość przy ustawianiu oparcia zablokować go tak, że lewa i prawa strona są na różnych "wysokościach" - niestety skokowa regulacja jest moim zdaniem badziewna (a same fotele też są przeciętne jeżeli chodzi o komfort) - może jest to efekt przyzwyczajenia do dużo lepszych i wygodniejszych foteli z poprzedniego auta. Mam elektryczne siedzenie kierowcy... Poza tym pomierzyłem - kolumna kierownicy jest przekrzywiona - mam nadzieję, że to skorygują jakimiś śrubami mocującymi kolumnę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Pierw strona 2-9 i GŁÓWNA LAMPKA OSTRZEGAWCZA Jeżeli czujnik jest to według instrukcji powinien pokazać komunikat na środkowym ekranie komunikacyjnym,miedzy zegarami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattk Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 (edytowane) Tak czy siak,nie może to występować,jeżeli nie jest to złudzenie Update tematu. W ASO Nissan w Szczecinie siedziałem w 3 innych QQłkach. Wszystkie mają tak samo. Różnica stron jakieś 5mm. Dla sprawdzenia wsunąłem w każdym kierownicę maksymalnie do przodu. Próba wsadzenia palucha między koło kierownicy (tylna część) a wnękę kolumny pod zegarami kończy się tym, że po lewej palucha nie można wsadzić a po prawej i owszem - w jednym ciężej w drugim lżej - ale włazi. Wygląda na to, że ten typ tak ma. Pzdr Edytowane 30 Marca 2015 przez mattk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeosoul Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Odpowiem na pytanie z tematu: po przebiegu 38.000 km troszkę już poznałem samochód, poniżej ważniejsze spostrzeżenia Plusy: - bardzo małe spalanie jak na Pb w warunkach miejskich i mieszanych z prędkościami do 110kmh (pomiędzy skrajnym 4,2l/100km osiągniętym na krótkiej trasie ok 30km, a 5,5l/100km osiąganym bez wysiłku) - samochód dobrze trzyma się drogi , zawieszenie jest (dla mnie to plus) sportowo zestrojone, ale odczuwa się dyskomfort na dziurawych drogach - dobre osiągi w niskim zakresie obrotów, porównywalne z silnikiem Diesla... powyżej 120-130kmh niestety brakuje mocy. Tutaj Diesel pokazuje swoją wyższość - cichutki silnik - wygoda podróżowania, zajmowania miejsca itp -brak zużycia oleju międy wymianami, są silniki które "żłopią" olej i jest to fabrycznie normalne -wysoka prędkość maksymalna ok 190kmh (niestety uzalezniona od oporów powietrza... w oplu astrze takiego problemu nie miałem) -możliwość podnoszenia mocy silnika, chip tuning Minusy -wysokie spalanie w jeździe autostradowej, i tu ma bardzo duży wpływ opór powietrza... raz pod wiatr spalanie przy prędkościach 130kmh to minimu 8.5-9.0 l/100km, a wczoraj z wiatrem prędkość średnia 150-160kmh spalanie 7,5 l/100km. Więc duzy rozrzut. ogólnie poniżej 7,5l/100km nie ma co liczyć -samochód podatny na wiatr, jeżdzi po całej drodze -cena części zamiennych - kosmos (przykład halogen ok 700 pln z wymianą, opona ok 1000 z wymianą) - brak zamienników części, póki co - bardzo słabej jakości lakier, po pierwszym myciu na myjni szczotkowej załamałem się (kolor czarny). Widać szczególnie na krawędziach zmatowieniue lakieru, czeka mnie polerka - bardzo słabe "szkła" zegarów, rysują się od normalnego kurzu w aucie - plastiki drzwi (kierowcy) trzeszczą , może dlatego że się opiera ręką o nie podczas jazdy -tapicerka (wersja Acenta) troszkę trudna w utrzymaniu czystości, materiał raczej nie nalezy do grubych i trwałych. Plus mozna ponoć sciągnąć i uprać . Nie próbowałem -brak światła w schowku, i jego schłodzenia - brakuje podawanego spalania chilowego , jest śmieszny pasek który dla mnie nie mówi zbyt wiele, Tutaj inni producenci europejscy lepiej to rozwiązali - mały zasięg na baku, 55litrów ale chyba powoli to norma w osobówkach -brak domykania szyb z klucza, niby proste rozwiazanie a cieszy. Tutaj nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Pozwolę sobie odnieść do: -brak światła w schowku, Światła nie ma w wersji Acenta? Bo u mnie jest. Ale zgodnie z instrukcją świeci się tylko gdy są włączone światła mijania. Że niby - po co ma się świecić w dzień. Sprawdź u siebie. - brakuje podawanego spalania chwilowego , jest śmieszny pasek który dla mnie nie mówi zbyt wiele, Tutaj inni producenci europejscy lepiej to rozwiązali Kwestia gustu - mi też na początku to przeszkadzało, ale teraz uważam, że takie wskazanie czy chwilowe spalanie jest powyżej/poniżej średniej nawet jest lepsze. Jeżeli chcemy zaoszczędzić na spalaniu to tak mamy lepsza informację czy nasz jazda jest ekonomiczna czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Ja tez sie odniose -wysokie spalanie w jeździe autostradowej, i tu ma bardzo duży wpływ opór powietrza... raz pod wiatr spalanie przy prędkościach 130kmh to minimu 8.5-9.0 l/100km, a wczoraj z wiatrem prędkość średnia 150-160kmh spalanie 7,5 l/100km. Więc duzy rozrzut. ogólnie poniżej 7,5l/100km nie ma co liczyć Spalanie przy predkosci autostradowej w okolicy 7.5-9l przy silniku benzynowym 1.2 115KM- hmm, wg mnie nie ma co narzekac. Nie wiem czego sie spodziewales. Chyba nie spalania 6l jak to producent podaje, bo to sie odnosi do predkosci chyba ok 80-90km. Natomiast zeby sie rozpedzic do 130km/h to ten silnik musi sie napracowac co nieco. Ja bym na twoim miejscu nie mowil, ze duz pali, bo przy tej mocy silnika jest to wg mnie wziaz male spalanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Odpowiem na pytanie z tematu: po przebiegu 38.000 km troszkę już poznałem samochód, poniżej ważniejsze spostrzeżenia Plusy: - bardzo małe spalanie jak na Pb w warunkach miejskich i mieszanych z prędkościami do 110kmh (pomiędzy skrajnym 4,2l/100km osiągniętym na krótkiej trasie ok 30km, a 5,5l/100km osiąganym bez wysiłku) - samochód dobrze trzyma się drogi , zawieszenie jest (dla mnie to plus) sportowo zestrojone, ale odczuwa się dyskomfort na dziurawych drogach - dobre osiągi w niskim zakresie obrotów, porównywalne z silnikiem Diesla... powyżej 120-130kmh niestety brakuje mocy. Tutaj Diesel pokazuje swoją wyższość - cichutki silnik - wygoda podróżowania, zajmowania miejsca itp -brak zużycia oleju międy wymianami, są silniki które "żłopią" olej i jest to fabrycznie normalne -wysoka prędkość maksymalna ok 190kmh (niestety uzalezniona od oporów powietrza... w oplu astrze takiego problemu nie miałem) -możliwość podnoszenia mocy silnika, chip tuning Minusy -wysokie spalanie w jeździe autostradowej, i tu ma bardzo duży wpływ opór powietrza... raz pod wiatr spalanie przy prędkościach 130kmh to minimu 8.5-9.0 l/100km, a wczoraj z wiatrem prędkość średnia 150-160kmh spalanie 7,5 l/100km. Więc duzy rozrzut. ogólnie poniżej 7,5l/100km nie ma co liczyć -samochód podatny na wiatr, jeżdzi po całej drodze -cena części zamiennych - kosmos (przykład halogen ok 700 pln z wymianą, opona ok 1000 z wymianą) - brak zamienników części, póki co - bardzo słabej jakości lakier, po pierwszym myciu na myjni szczotkowej załamałem się (kolor czarny). Widać szczególnie na krawędziach zmatowieniue lakieru, czeka mnie polerka - bardzo słabe "szkła" zegarów, rysują się od normalnego kurzu w aucie - plastiki drzwi (kierowcy) trzeszczą , może dlatego że się opiera ręką o nie podczas jazdy -tapicerka (wersja Acenta) troszkę trudna w utrzymaniu czystości, materiał raczej nie nalezy do grubych i trwałych. Plus mozna ponoć sciągnąć i uprać . Nie próbowałem -brak światła w schowku, i jego schłodzenia - brakuje podawanego spalania chilowego , jest śmieszny pasek który dla mnie nie mówi zbyt wiele, Tutaj inni producenci europejscy lepiej to rozwiązali - mały zasięg na baku, 55litrów ale chyba powoli to norma w osobówkach -brak domykania szyb z klucza, niby proste rozwiazanie a cieszy. Tutaj nie ma Eleganckie spalanie widzę. Od początku bez problemu uzyskiwałeś 5.5 l/100 km czy może dopiero, gdy QQ porządnie się dotarł? Bo w moim uzyskanie takiego spalania w normalnej jeździe nie jest raczej możliwe. Najniższe odnotowane mam wprawdzie 4.9 l/100 km, ale realnie przy oszczędnej jeździe spali mi minimum 6 l/100 km, a średnie spalanie mam na poziomie 7 l z haczykiem na setkę. Podobnie z prędkością maksymalną. Rozpędziłem dziada do prędkości 160 km/h i brakło mi prostej. Wątpię żebym rozpędził do podanej przez Ciebie prędkości 190 km/h. No chyba, że po 10 km rozpędzania z wiatrem. Nie wiem, może jeszcze się dotrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeosoul Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Troszkę porównuję QQ do mojego poprzedniego autka, mój błąd. Natomiast Seat Toledo 1.2 tsi mojego brata wyraźnie mniej pali , jazda autostradowa 120-130kmh spalanie średnie pomiedzy 6.5-7.0 litrów.. Spalanie u mnie raczej od początku przy spokojnej jeździe było niskie , wiadomo że im wiekszy przebieg, może schodzić w dół. Kiedyś znajmy mechanik stwierdził że silnik nie może byc "przyzwyczajany" do niskich obrotów i spo\kojnej jazdy, bo się zamula i cięzko potem z niego wyciagnąc to ile by sie chciało. Może coś w tym jest, ja swojego nie szczędziłem od pierwszych kilometrów, a dotarłem go na autostradzie w trasie 3000km. Lampki niestety nie znalazłem. Natomiast spalanie chwilowe pokazywane cyferkami pozwala tak operowac gazem aby uzyskać najniższe mozliwe (tak miałem w Astrze, tak mam w Transicie), tutaj w QQ pasek lata raz w jedną raz w drugą stronę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProceSS Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Natomiast spalanie chwilowe pokazywane cyferkami pozwala tak operowac gazem aby uzyskać najniższe mozliwe (tak miałem w Astrze, tak mam w Transicie), tutaj w QQ pasek lata raz w jedną raz w drugą stronę masz przeciez spalanie z danego przejazdu w "cyferkach" moze nie chwilowe ale wystarczjace ... jest pod opcja nr. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeosoul Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 to nie to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 (edytowane) Natomiast spalanie chwilowe pokazywane cyferkami pozwala tak operowac gazem aby uzyskać najniższe mozliwe (tak miałem w Astrze, tak mam w Transicie), tutaj w QQ pasek lata raz w jedną raz w drugą stronę Ja jak jade to operuje gazem aby mi sie jak najlepiej jechalo i nie bylo to szkodliwe dla silnika (za niskie albo za wysokie obroty) a nie po to zeby mi jak najmniej spalal... Nie wiem ile wy jezdzicie w ciagu np miesiaca ale czy mi on spali srednio 0.5l mniej czy wiecej to nie ma to dla mnie zadnego znaczenia.... Edytowane 2 Kwietnia 2015 przez gregson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Nie jesteś ekologiczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Zgadza sie. Ekologow nazywam ekoterrorystami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeosoul Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 nie zgodze się, trzeba tak umiejętnie operowac gazem żeby było i przyjemnie i tanio... nie nazwałbym siebie ekoterrorystą , po prostu robie tak aby arabowie coraz mniej zarabiali na mnie W asterce osiagnąłem wynik średni 3.2 l/100km na dystansie 90km ( ) , podejrzewam że w QQ realnie mozna osiągnąc 4.0.., będę miał czas to spróbuję. A silnik ma sie wtedy całkiem dobrze bo najniższe spalanie jest na 5 biegu przy predkości 80km, czyli normalna prędkośc obrotowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myszorek Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Myślę, że zejście do 4 będzie ciężkie, ale próbuj. Trzeba dużo cierpliwości. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 A ja myślę ,że zawsze ktoś Ciebie oszuka ! Albo wskazania komputera albo stacja paliw a koszty km. przejazdu i tak będą zbliżone do innych . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Myślałem, że ja jestem niezły w oszczędnej jeździe, ale jeśli prawdą jest to co piszesz romeosoul, to szacun. Jedyne co mi przychodzi do głowy, to to, że Twój QQ jest lżejszy i masz mniejsze/lżejsze koła z wyższym ciśnieniem w oponach. U siebie zauważyłem, że nawet głupie przełożenie zimowych 16" na letnie 18" zaskutkowało wzrostem spalania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.