Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] Co to jest za część? [FOTO] + wspomaganie problem


SSparrow
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wam po dłuższej nieobecności :)

 

Ostatnio byłem pod samochodzikiem, żeby zobaczyć co tam slychać i zaniepokoiła mnie jedna rzecz. Pod tą częścią, którą zamieściłem na foto poniżej, skrapla się olej jakiś... a ja nie mam pojęcia co to jest:

 

9crxna.jpgq7p5fh.jpg

 

 

A po drugie mam mały problem z rana ze wspomaganiem kierownicy.

 

Niedawno (3 miechy temu) wymieniałem pompe wspomagania (na używaną), wtedy przy skręcie strasznie metalicznie piszczało coś, więc zdiagnozowano pompę i to była przyczyna. Teraz jest zgoła inaczej. Z rana przy skręcie tak jak by piszczał mi pasek klinowy, kiedy skręcam to czuje opór (jest to odczuwalne w taki sposób przerywany, jak by było wspomagnie, nie było, było w krótkich odstępach czasu, szarpanie), ale jak dodam gazu, jest o wiele lepiej. W drodze jest o wiele lepiej (mniejsze opory), a jak już się nagrzeje, chodzi normalnie nawet jak stoi... myśle że to pasek klinowy może się ślizga na kole pompy, może być jeszcze coś innego? Co myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jest mokry?? może to nie olej a maź z gazu i już uszczelka popuściła i sobie cieknie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naciągnij pasek 


Hmm, taki rudawy kolor ma.

 

to może już uszczelka popuściła wytrzyj i wtedy sprawdź, auto na LPG jedzie normalnie?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już kilka razywycierałem, i dalej się zbiera, może jakimiś przewodami to leci... no ale w sumie reduktor jest w wysokim położeniu więc wątpliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No już z fotą będzie bardzo kiepsko, bo kanału osobiście nie mam, co jestem u rodziny na wsi to sobie podjadę pooglądać samochodzik :) Spoko, podjadę do gazownika (albo zadzwonię przed, może powie mi na telefon czy z reduktora może coś takiego się wydostawać) i niech rzuci okiem :)


Wiecie co... wie ktoś jak naciągnąć pasek klinowy w N16 z silnikiem 1.5?... Co trzeba zrobić? Jest jakas instrukcja czy coś?

Edytowane przez SSparrow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz jeden czy dwa?? jak dwa to naciągasz alternatorem albo pompa wspomagania 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojęcia ile mam. Myślałem że po prostu silnik 1.5 90km zawsze ich ma tyle samo i że wiecie co i jak :) Więc może ktoś się wypowie teraz kto ma ten sam silnik co ja? Jest wieczór i już do auta dziś nie bardzo mam dostęp że tak powiem a fajnie by było to wiedzieć wcześniej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki masz silnik?? jak tak to widzisz z lewej strony kawałek blachy z dłuuuuga fasolką, na tym się trzyma pompa wspomagania i własnie to słuzy do naciągania, wskazane jest poluzować dolna śrubę pompy :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no tak... to ten, tylko że mój ma 90 koni nie 98, ale wydaje mi się że nie zmieniono pomysłu z naciągiem paska, mam nadzieje nie to znika problem i widzę że wymiana paska / pompy to nic wielkiego, kanał tylko trzeba mieć i chwile czasu, to sam to ogarnę :)

 

A słyszałem też że jest jakis napinacz osobny? Jakaś rolna prowadząca która tez może ulec zniszczeniu? O co chodzi?

Edytowane przez SSparrow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...