SSparrow Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Cześć wam po dłuższej nieobecności Ostatnio byłem pod samochodzikiem, żeby zobaczyć co tam slychać i zaniepokoiła mnie jedna rzecz. Pod tą częścią, którą zamieściłem na foto poniżej, skrapla się olej jakiś... a ja nie mam pojęcia co to jest: A po drugie mam mały problem z rana ze wspomaganiem kierownicy. Niedawno (3 miechy temu) wymieniałem pompe wspomagania (na używaną), wtedy przy skręcie strasznie metalicznie piszczało coś, więc zdiagnozowano pompę i to była przyczyna. Teraz jest zgoła inaczej. Z rana przy skręcie tak jak by piszczał mi pasek klinowy, kiedy skręcam to czuje opór (jest to odczuwalne w taki sposób przerywany, jak by było wspomagnie, nie było, było w krótkich odstępach czasu, szarpanie), ale jak dodam gazu, jest o wiele lepiej. W drodze jest o wiele lepiej (mniejsze opory), a jak już się nagrzeje, chodzi normalnie nawet jak stoi... myśle że to pasek klinowy może się ślizga na kole pompy, może być jeszcze coś innego? Co myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 reduktor do gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SSparrow Opublikowano 2 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 No i podnim olej? Hmm... co z tym zrobić, żeby jakoś prewencyjnie zapobiec jakiemuś uszkodzeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 ale jest mokry?? może to nie olej a maź z gazu i już uszczelka popuściła i sobie cieknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SSparrow Opublikowano 2 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Hmm, taki rudawy kolor ma. A co do wspomaganie myślisz że jest to możliwe, ze to paski? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 naciągnij pasek Hmm, taki rudawy kolor ma. to może już uszczelka popuściła wytrzyj i wtedy sprawdź, auto na LPG jedzie normalnie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SSparrow Opublikowano 2 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 To już kilka razywycierałem, i dalej się zbiera, może jakimiś przewodami to leci... no ale w sumie reduktor jest w wysokim położeniu więc wątpliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 a możesz zrobić fotkę?? może leci wężem podokręcaj opaski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SSparrow Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 (edytowane) No już z fotą będzie bardzo kiepsko, bo kanału osobiście nie mam, co jestem u rodziny na wsi to sobie podjadę pooglądać samochodzik Spoko, podjadę do gazownika (albo zadzwonię przed, może powie mi na telefon czy z reduktora może coś takiego się wydostawać) i niech rzuci okiem Wiecie co... wie ktoś jak naciągnąć pasek klinowy w N16 z silnikiem 1.5?... Co trzeba zrobić? Jest jakas instrukcja czy coś? Edytowane 2 Stycznia 2015 przez SSparrow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 masz jeden czy dwa?? jak dwa to naciągasz alternatorem albo pompa wspomagania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SSparrow Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Nie mam pojęcia ile mam. Myślałem że po prostu silnik 1.5 90km zawsze ich ma tyle samo i że wiecie co i jak Więc może ktoś się wypowie teraz kto ma ten sam silnik co ja? Jest wieczór i już do auta dziś nie bardzo mam dostęp że tak powiem a fajnie by było to wiedzieć wcześniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 taki masz silnik?? jak tak to widzisz z lewej strony kawałek blachy z dłuuuuga fasolką, na tym się trzyma pompa wspomagania i własnie to słuzy do naciągania, wskazane jest poluzować dolna śrubę pompy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SSparrow Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 (edytowane) A no tak... to ten, tylko że mój ma 90 koni nie 98, ale wydaje mi się że nie zmieniono pomysłu z naciągiem paska, mam nadzieje nie to znika problem i widzę że wymiana paska / pompy to nic wielkiego, kanał tylko trzeba mieć i chwile czasu, to sam to ogarnę A słyszałem też że jest jakis napinacz osobny? Jakaś rolna prowadząca która tez może ulec zniszczeniu? O co chodzi? Edytowane 3 Stycznia 2015 przez SSparrow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.