mbmaster Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 W dniu wczorajszym zapalił się check engine. Dziś podłączyłem ELM i komputer wypluł 2 błędy jak w temacie P0132 i P0152. Zaobserwowałem, że korekty krótkoterminowe silnika idą regularnie od 0 do -25% po czym następuje podbicie obrotów i korekty lecą od 0 do -25%. Czy to są objawy padniętej sondy lambda czy coś innego się wysypało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Jakby się okazało że leją ci wtryski to mam seryjne bosche do sprzedania. Jak cos to PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 O Kurde ja mam ich 3 komplety Na gaziku się tak dzieje czy na PB ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbmaster Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Na PB i na LPG. Dziś poczyściłem styki ECU i przez chwile na PB było ok. Okazało się także że dolot miał dziurę. Zadowolony przyjechałem do domu i zgasiłem auto. Sobie pomyślałem odpalę jesio raz no i d*pa auto wariuje. 3 Sondy pokazują 1.27V także coś rasowo mi świruje. Korekty znowu mają ceremonię od 0 do -25% i od nowa. HEEELP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Jak już to przepływkę poczyścić trzeba, -25% to skrajna wartość zciągania paliwa. ale dziwne że faluje raz zero raz -25% gernalnie powinna stać na jednej wartośći. Na obu bankach tak samo się zachowuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbmaster Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Sensor 1 Bank 1 1.27V Sensor 1 Bank 2 1.27V Sensor 2 Bank 1 .1.27V Sensor 2 Bank 2 0.28V Jak dziś jeszcze śmigał normalnie to tylko Bank 1 Sensor 2 wskazywał stale 1.27V a obie sondy przed katalizatorem pracowały normalnie. Przepływkę myłem zaraz po zakupie CRC MAF Cleaner ale nie zaszkodzi psiuknąć jeszcze raz. Przepływomierz podawał ok 3.6 g/s na obrotach 800rpm na wyższych obrotach wskazania wyglądały poprawnie. Coś mi to wygląda na zwarcie w układzie elektrycznym. ----------------------------------------------- EDIT: Auto naprawione. od Akumulatora po Ecu i po bezpieczniki i pełną wiązkę do sond wszystko poczyściłem i przepsikałem i działa jak należy. Dodatkowo zauważyłem, że dolot miał dziurę na łączniku. 2 kostki wtryskiwaczy lpg miały przetarcie od dolotu powietrza więc dolot mógł robić zwarcie. Nieszczelność była także przy zaworku PCV więc cybant załatwił sprawę. Najważniejsze, że już zapierd..a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 No i pięknie Jeszcze tylko turbo dołożyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.