dbdariusz Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Hej. Od niedawna zaczęło mi świszczeć turbo. Niby fajny dźwięk, ale jeśli go nie było to jednak chyba coś jest nie tak. Dźwięk się rozpoczyna 1,8-2 tys i ustaje. Na każdym biegu. Co może być powodem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Nieszczelny ukłąd dolotowy,luzy na wirniku.Jaki przelot? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dbdariusz Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 140k - wg mechanika który mi to badał to nie turbo, więc pewnie ten układ dolotowy. Jak to można sprawdzić dobrze? Które przewody za to odpowiadają. Może ktoś podesłać zdjęcie lub nazwy tych wężów abym je jakoś zlokalizował podczas testu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Na początek sprawdź szczelność obudowy filtra powietrza i sam filtr.(np.oklej krawędź łączenia puszki taśmą i zobacz czy nie pomogło)potem sprawdź przewody od i do.intercoolera,puszki filtra i za puszką do turbiny.U mnie winna była źle skasowana puszka filtra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dbdariusz Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 no zaczne od tego filtra powietrza. Chodzi ci aby okleić dolną część tej obudowy puszki gdzies na łączeniach do karoserii czy może aby filtr powietrza był szczelnie zamontowany w tej puszcze i o tą szczelność ci chodzi puszka-filtr? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Sprawdź raczej szczelność na linii turbo-intercooler-silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dbdariusz Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Sprawdź raczej szczelność na linii turbo-intercooler-silnik. jak tą szczelność najprościej zbadać? bo o dziwo ten świst jest cieżko usłyszeć a wręcz go nie słyszę podczas postoju i gazowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 jak tą szczelność najprościej zbadać? Jeden dodaje gazu, drugi "maca " przewody i intercooler. Jak będą przedmuchy to będzie wyczuwalne. ... wręcz go nie słyszę podczas postoju i gazowaniu. Może za bardzo dobierasz sobie do głowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dbdariusz Opublikowano 16 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 pÓKi co jeżdżę i pro owalem zlokalizować świst ale bezskutecznie. Zastanawiam się jakie mogą być tego konsekwencje. Jak temat się wzmocni to może będzie łatwiej zlokalizować nieszczelność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.