Rafał Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Witam jestem nowym użytkownikiem jak bym robił coś nie tak proszę mnie poprawić Teraz do rzeczy, jestem posiadaczem od trzech miesięcy nissana note 1.6 100 km z 2007 roku. Spalanie 7,5-8l Po kupnie wymienione zostały wszystkie filtry ,świece, olej i reszta płynów, zrobiona była adaptacja przepustnicy i jej czyszczenie i wszystko wydawało się dobrze , jednak jak za czołem nim jeździć to okazało się ze jak na te swoje 100 koników to jest mulasty pojechałem na serwis nissana bo mam tam znajomego podpiął pod kompa i sprawdził, wszystkie parametry w normie tak jak w nowych autach. Jeździłem tak chwile ale nawet wyprzedzać się nie dało wiec poszedłem jeszcze raz i wymienił mi przepływomierz na nowy tak dla zasady z myślą że to pomoże niestety- nic to nie dało. A teraz na dodatek jak jadę pod lekkie wzniesienie, albo inaczej jak obciążam silnik ( więcej osób w aucie) bo na prostej jest to samo ja daje mu gaz do zmiany biegu wrzucam luz i silnik gaśnie, z odpaleniem nie jest łatwo bo muszę kręcić z 5 minut zanim zaskoczy a na dodatek teraz obroty to mam tak na 500. Na serwisie mówią ze jest wszystko OK a auto nie chodzi. Byłem u kilku mechaników ,ale oni rozkładają ręce i mówią wymieniać czujniki po kolei dla mojej kieszeni zły pomysł . zaznaczę co jeszcze było robione : sprawdzana drożność i szczelność układu dolotowego, pompa paliwa pracuje, w teorii jest dobra bo mechanik ni jak nie mógł się do niej dostać Jestem otwarty na propozycje rozwiązania mojego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Za niskie obroty na jałowym. Albo źle zaadoptowana przepustnica albo któraś z sond lambda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 ze sprzęgłem wszystko ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Sprzęgło, w sumie też może coś wnosić ale kolega Rafał pisał, że ma też problem z uruchomieniem a jak uruchomi, że ma niskie obroty na jałowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 czujnik wału? temat w aso nie ogarniają??? masakra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiszut Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Notes podobno ma regulowane ręcznie zawory. Twoje mogą być zaciśnięte ( te wydechowe). Objawy to: gaśnięcie auta kiedy jest zimne, spadek mocy, brak wysokich obrotów w momencie odpalania. Powinno się je wyregulować co 60 tys. Zastrzegam, że nie jest to opinia fachowca. Powtarzam to, co powiedział mi fachowiec, kiedy chciałem zamontować gaz. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Dodam od siebie,cewki!.Mój Note też był mułowaty i kołysał się na niskich obrotach,dopóki nie zajrzałem do cewek,już to pisałem.Dwie miały przebicie.Komputer tego nie wyłapał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Opublikowano 9 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Adaptacja była kilka razy i wszystko przebiegało bez problemu, sondy mają być ok tak powiedzieli w aso. Sprawdzę te trzy ostatnie propozycje a z tymi zaworami to mnie zaskoczyłeś jak się dowiem to napisze co wyszło Dzięki za tak szybką reakcje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.