xplode222 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Witam. W Mojej almerze posypała się skrzynia . Model n15 rok95 1.4 75km. Pytanie do Was - czy podejdzie skrzynia z linku http://allegro.pl/nissan-almera-n15-skrzynia-biegow-1-4-16v-i4944220680.html. Jestem kompletnie zielony w tym temacie a mechanik zawołał sobie za naprawe skrzyni 800 zł! co tak naprawdę jest kpiną .Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Skoro to według Ciebie kpina, to idź do kogoś innego kto zrobi Ci skrzynie taniej zamiast narzekać. Na tą z linka musisz wywalić prawie 400zł, nikt za stówkę Ci nie zrzuci starej skrzyni i nie włoży nowej. Do tego dolicz koszt oleju, a nadal nie wiesz, czy za tydzień na "nowa" się nie posypie. Niestety, pomimo, że to 1/4 całej wartości samochodu, to pewnych kosztów nie przeskoczysz, a takich napraw będzie z czasem coraz więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xplode222 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Sugerujesz zatem że warto naprawiać starą skrzynie niż zaopatrzyć się w "nową" ? Jeżeli chodzi o koszt zrzucenia skrzyni to robię przy okazji sprzegło bo też padniete .Z resztą zawsze ze starej skrzyni można coś jeszcze pozbierać w razie w. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Remont zawsze jest rozsądniejszym wyborem bo przynajmniej wiesz co masz. Oczywiście pod warunkiem, że nie szukasz na siłę pozornych oszczedności i robisz to u kogoś kto ma o tym pojęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...