Gość kwasiu Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Witam, jestem posiadaczem Nissana Almery rocznik 97, silnik 1.4. Jakiś czas temu w moim aucie zaczęło się psuć sprzęgło, więc zajechałem do osiedlowego mechanika, który mi raz dwa wymienił. Wszystko było fajnie, ale niestety przez tydzień, gdy stałem na światłach i przy ruszaniu coś strzeliło i już nie dalo rady ruszyć. Po zachowlowaniu auta kolejny raz do mechanika (tym razem do innego), mechanik powiedział, że problemem były półosie (obydwie) i trzeba je wymienić. Niestety człowiek powiedział, że podzwonił po hurtowniach na śląsku i że nikt nie ma takich półosi, kazał mi wziąść stare pół osie i pojeździć po okolicznych "auto częściach" i znaleźć nowe. Jako, że nie znam się za bardzo to mam pytania: 1) Czy jest możlwie, że przy wymianie sprzęgła, mogli źle coś zamonotwać, że nagle zacząłem mieć problemy z półosiami? 2) Na co zwracać uwagę przy zakupie nowych półosi? 3) Czy są jakieś zamienniki, których mogę szukać? 4) Czy opłaca się kupić używane? Czy lepiej tego unikać? Po wejściu na allegro spokojnie można znaleźć półoś i prawą i lewą nawet do mojego rocznika, ale mechanik sam się nie chciał podjąć kupna półosi przez allegro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Półoś jest albo się urywa, to wszystko. Nowej poza ASO nie dostaniesz, pozostaje dotaczanie przez kogoś. Może chodzi o przeguby a nie półosie? Urwanie obu naraz jest praktycznie niemożliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...