Master929 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Witam, stałem się posiadaczem Primery P11 z 1998 r, wersja SLX. Przy dość bogatym wyposażeniu, takim jak: - 4 x AIRBAG - 4 x Elektryczne szyby - Alarm - fabryczny - ABS - no i właśnie centralny zamek, ale bez pilota, poprzedni właściciel zarzekał się że pilota nie było, ale był on drugim właścicielem. Przy tak bogatym wyposażeniu trochę mnie dziwi że brak jest sterowania z pilota, jak sprawdzić jakie było fabryczne wyposażenie? i czy może jednak kiedyś był pilot do sterowania centralnym zamkiem, ale np. ktoś go zgubił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Jest taka opcja ze mogl ktos zgubic. Ale bardzo czesto jest tak ze go poprostu niema i jest centralny z klucza. Zdekoduj sobie VIN moze to ci cos da bedziesz cos wiedzial jaki typ tego centralnego masz u siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 (edytowane) Mogła nie mieć pilota do centralnego zamka , moja ex P11 przed liftem była z polskiego salonu i otwieranie było kluczykiem lub pilotem od alarmu . Alarm został zamontowany przy kupnie w aso miałem kwity ale nie był to oryginalny alarm nissana . A skąd wiesz że ma oryginalny alarm nissana sprawdzałeś wg vin ? Edytowane 9 Stycznia 2015 przez nice-wawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 znajdź kogoś ogarniętego to Ci wepnie w centralny jakiś sterownik z pilotem a i jeszcze syrenkę Ci podłączy i będzie git. Ja miałem NATSA ale nie działał więc znajomy mi wywalił i wsadził drugi sterownik razem z syrenką. centralny z pilota to wygoda i podstawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Master929 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Mogła nie mieć pilota do centralnego zamka , moja ex P11 przed liftem była z polskiego salonu i otwieranie było kluczykiem lub pilotem od alarmu . Alarm został zamontowany przy kupnie w aso miałem kwity ale nie był to oryginalny alarm nissana . A skąd wiesz że ma oryginalny alarm nissana sprawdzałeś wg vin ? Alarm wydaje mi się że jest oryginalny, ponieważ między fotelami obok dźwigni ręcznego po prawej stronie jest przycisk "Włącznik czujnika ultradźwiękowego" - czyli włącza i wyłącza alarm we wnętrzu auta, np. jak zostawimy w nim psa - stąd moje przypuszczenie że jest to oryginalny autoalarm Nissana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 hmm jak masz rozbrajanie czujek to na bank był pilot tylko mógł sie zepsuć lub zgubić w 1 rekach i tak szło dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Podrzuć VIN na PW to Ci rozkoduje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajdelek Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Zobacz ta procedure jak mrugnie kierunami to tylko pilot dokupic i bedziesz mial centralny z pilota. 1. przekręcić kluczyk w stacyjce 6 razy w ciągu 10 sekund (włączasz zapłon i wyłączasz), po 6 razie na pozycję ACC i powinien mrugnąć kierunkami 2 razy.2. trzymając pilota blisko stacyjki wcisnąć i trzymać na pilocie UNLOCK, trzymając UNLOCK wciskasz 3 razy LOCK- powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.3. następnie bierzesz drugiego pilota i też wciskasz i trzymasz UNLOCK i 3 razy wciskasz LOCK- znów powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.4. na końcu przekręcasz na pozycję ZAPŁON i wtedy powinien mrugnąć 2 razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Master929 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 (edytowane) Dzięki "Zajdelek" za radę, jak wrócę do domu to sprawdzę, jakby się okazało że mruga kierunkami to trzeba dokupić oryginalny pilot Nissana z dwoma przyciskami, czy jakiś zamiennik? Interesuje mnie jeszcze ten przycisk między siedzeniami rozbrajający czujniki w środku auta, jak on działa? tzn. pojawia się jakaś kontrolka jak go się aktywuje? Bo niestety u mnie mogę go klikać a i tak nic się nie dzieje-nie zapal się żadna kontrolka, chyba że coś źle robie. Tak na marginesie dodam ze alarm się uzbraja (widać po diodzie, która zaczyna szybko migać po zamknięciu drzwi kluczykiem), oraz jak otworzy się bagażnik z kluczyka przy zaryglowanych drzwiach to alarm zaczyna wyć. Edytowane 13 Stycznia 2015 przez Master929 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 (edytowane) To jest włącznik czujek alarmu, które masz na słupkach - aktywacja lub dezaktywacja. Z VIN wynika, że nie masz pilota od centralnego - brak wpisu KEYLESS ENTRY. Alarm wyje, bo nie jest rozbrojony - rozbrojenie jest wkładką w drzwiach kierowcy i jak jest to też pasażera. Edytowane 13 Stycznia 2015 przez Janusz_lublin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Master929 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 To jest włącznik czujek alarmu, które masz na słupkach - aktywacja lub dezaktywacja. Ale czy jest jakaś kontrolka która pokazuje dezaktywacje lub aktywacje czujek alarmu? Na marginesie to dzięki za sprawdzenie VIN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Przełącznik jest astabilny czy bistabilny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K.S. Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 U mnie w p10 invitation, slx i eGT były 2 piloty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Master929 Opublikowano 3 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Przełącznik jest astabilny czy bistabilny? Przepraszam że tak późno odpisuje, przełącznik jest astabilny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.