Drapakus Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem, z którym może ktoś z Was miał do czynienia, i mi pomoże. Mam QQ z tego roku i chiałem zamontować do niego bagażnik dachowy, ale mimo zamontowania oryginalnych poprzeczek dachowych nissana (chyba to są poprzeczki Thulego WingBar), do relingów, przy prędkości od 80km/h zaczyna tak gwizdać, że cieżko usłyszeć co kto mówi a co dopiero jechać, byłem dziś w nissanie, i serwis przekazał mi że nissan wie że tak jest i tak po prostu jest, a więc krótko mówiąc mają swoich klientów tam gdzie słońce nie dochodzi, czyli zaprojektowali coś (samochód) do którego można założyć coś (bagażnik dachowy), czego nie da się używać, ale tym się może zajmę później. Mi zależy żeby ktoś mi podpowiedział jakie belki założyć żeby tak nie gwizdały, jeździłem z tymi belkami na innym samochodzie i było ok , w serwisie powiedzieli mi że to kształ dachu lub ewentualnie belek powoduje takie zawirowania powietrza że tak gwiżdze, i cały czs mam nadzieję że to drugie, bo jeśli nie da się zastosować belek które nie będą gwizdały, to jestem w czarnej d. Może ktoś z Was miał już tak i udało mu się zastsowac belki które nie gwiżdżą? POMOCY Pozdrawiam Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Author53 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 (edytowane) Mimo opinii serwisu nie sądzę że to dach ma wpływ na ten szum - gwizy podczas jazdy. U mnie taki odgłos dawaly szpary po źle dociętych uszczelkach. Po wymianie uszczelek odgłosy ustału. Zaklej wszystkie otwory taśmą klejącą i wtedy ocenisz czy to wina bagażnika czy dachu. Mam ndzieję że montujesz belki grubszą częścią do przodu? Edytowane 12 Stycznia 2015 przez Author53 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drapakus Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zakładem i grubszą i cieńszą, i nic to nie dało, w obu przypadkach gwizd jakby ktoś na 2 palcach gwizdał, dzwoniłem dziś do jakiegoś fachowca od bagażników jutro mam podjechać, bo mówił że trzeba może pouszczelniać wszystkie ewentualne szczeliny, więc spróbujemy, bo jak stwierdził od wingbarów nic cichszego się nie założy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Author53 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Zakładem i grubszą i cieńszą, i nic to nie dało, w obu przypadkach gwizd jakby ktoś na 2 palcach gwizdał, dzwoniłem dziś do jakiegoś fachowca od bagażników jutro mam podjechać, bo mówił że trzeba może pouszczelniać wszystkie ewentualne szczeliny, więc spróbujemy, bo jak stwierdził od wingbarów nic cichszego się nie założy Napisz jaki bédzie efekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalmiko Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 U mnie jest to samo. Początkowo kupiłem bagażnik Cruz. Masakra! Po przekroczeniu około 100km/h podsufitka wpadała w takie wibracje, że trząsł się cały dach. Pierwszy raz coś takiego widziałem Na szczęście udało mi się go wymienić na Mont Blanc (co prawda dwa razy droższy), który już nie powoduje takich wibracji dachu, ale świszczy. Bagażnik zakładam jak muszę coś przewieźć, na niedalekim odcinku i tylko wtedy. Powyżej 80 km/h świszczy. Im wyższa prędkość tym świst jest bardziej uciążliwy. Nie wyobrażam sobie jeszcze zamontować box na dach i jechać takim zestawem na wczasy. Coś mi się zdaje że TTTM i teraz domyślam się, dlaczego relingi montują tylko w najlepszej wersji, a nie od np. Acenty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Mont Blanc robi dla nissana ori , chyba że coś się zmieniło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Author53 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Akurat w trasie dci daje ogrom przyjemności(moment obrotowy robi swoje) ale ryzyko kosztownej naprawy jest większe bez dwóch zdań. Sytuację ratuje tylko dobry, świadomy zakup i ...rynek części zapasowych. Dzięki temu że ten silnik jest masowo stosowany ,części są tanie .I jeszcze jedno , ja przez 6 lat nie miałem nigdy najmniejszych problemów z osprzętem tego silnika. Zawsze palił i pali na dotyk. dopadły mnie niestety wadliwe panewki. Całe szczęście , na przedłużonej gwarancji. Ten silnik naprawdę ewoluował w dobrą stronę . Yyyy ... a gdzie tu o bagazniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Yyyy ... a gdzie tu o bagazniku? To było do działu note , nie wiem jak ja to zrobiłem ale już poprawiłem , zamiana postów nastąpiła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqtico Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Patent na poprzeczki by nie gwizdały jest taki, mniej elegancki oklejamy je całe taśmą jaką kolwiek budowlaną by pozaklejać wszelkie otworki lub zdejmujemy z końcówek plastykowe zaślepki by był swobodny przepływ powietrza i błoga cisza - sprawdzone na poprzednim aucie. Ja osobiście miałem pozdejmowane zaślepki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drapakus Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Dzięki chłopaki, a okazało się co innego ale pokrewnego do waszych propozycji, belki nie miały od dołu uszczelnień w szynie bo których można przesuwać mocowanie do relingów, podjechałem dziś do serwisu bagażników, chłopaki w 5 min za 10 zeta założyli mi takie uszczelki i wszelki gwizd ustał, bynajmniej do prędkości 120, bo tyle miałem gdzie sprawdzić, szym jest, ale to już normalne bo to co było, było nie do przyjęcia, a podejście serwisu nissana beznadziejne. Pozdrawiam Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Author53 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Dzięki chłopaki, a okazało się co innego ale pokrewnego do waszych propozycji, belki nie miały od dołu uszczelnień w szynie bo których można przesuwać mocowanie do relingów, podjechałem dziś do serwisu bagażników, chłopaki w 5 min za 10 zeta założyli mi takie uszczelki i wszelki gwizd ustał, bynajmniej do prędkości 120, bo tyle miałem gdzie sprawdzić, szym jest, ale to już normalne bo to co było, było nie do przyjęcia, a podejście serwisu nissana beznadziejne. Pozdrawiam Paweł A jednak sam bagaznik jest problemem a nie dach SERWIS NISSANA ale wstyd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalmiko Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Dzięki chłopaki, a okazało się co innego ale pokrewnego do waszych propozycji, belki nie miały od dołu uszczelnień w szynie bo których można przesuwać mocowanie do relingów, podjechałem dziś do serwisu bagażników, chłopaki w 5 min za 10 zeta założyli mi takie uszczelki i wszelki gwizd ustał, bynajmniej do prędkości 120, bo tyle miałem gdzie sprawdzić, szym jest, ale to już normalne bo to co było, było nie do przyjęcia, a podejście serwisu nissana beznadziejne. Pozdrawiam Paweł O Ja też mam te otwory od dołu nie zatkane. Nie zwróciłem na to uwagi, a w zestawie miałem takie plastiki z miarką. Muszę to poprawić. Mam nadzieję, że i u mnie pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.