krisddz Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 witam Ostatnio w mojej nysie 2007 230 tys 2,0 podczas jazdy zapaliła mi sie kontrolka od DPF , no i odrazu pyatnie o jakis adres sprawdzonego serwisu gdzie zrobią z tym pożądek raz na zawsze najlepiej z Dolnego Śląska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Polecam zaprzyjażniony serwis itp http://gcstuning.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 A czemu chcesz go wycinać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 bo tanie to nie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Chodzi mi o to co się z nim dzieje że jedyne co to amputacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 jak jest kontrolka tz że się skończył ten ala katalizator ,,jedynie się to wymienia a nowe są po kilka tysięcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Aha ;DCzyli lipne rozwiązanie Ja u mnie mam inaczej ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisddz Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 chce wyciąć by uniknąc problemów z silnikim którę ponoś sie zdażaja przy wadliwei działającym DPF .a w wypalanie i inne tego typu rozwiązania nie wierze po doświadczeniach kolegów . a może znacie i polecicie kogoś bliżej niż kraków . Jestem z okolic Wrocławia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 hm ,, pomyliło mi się jeden koleś mieszka bardziej w twojąstronę ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 chce wyciąć by uniknąc problemów z silnikim którę ponoś sie zdażaja przy wadliwei działającym DPF .a w wypalanie i inne tego typu rozwiązania nie wierze po doświadczeniach kolegów . a może znacie i polecicie kogoś bliżej niż kraków . Jestem z okolic Wrocławia http://www.autoseba.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RysiekD Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 jak jest kontrolka tz że się skończył ten ala katalizator ,,jedynie się to wymienia a nowe są po kilka tysięcy Nic się nie kończy. Zapalenie kontrolki DPF oznacza, że trzeba X-a przegonić na wyższych obrotach, dopalić DPF i kontrolka zgaśnie. Pozdrawiam X-maniaków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Czytaj z ze zrozumieniem .. tak samo jest z błędem drugiej sondy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Dokładnie. Zapalenie kontrolki to objaw potrzeby wypalenia a nie wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RysiekD Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Czytaj z ze zrozumieniem .. tak samo jest z błędem drugiej sondy Koledze Krisddz zapaliła się kontrolka DPF (jaka druga sonda?). Temat szeroko opisany w odpowiednim wątku i w instrukcji obsługi. Sytuacja standardowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tanan Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 (edytowane) Witam,wie ktoś gdzie skutecznie i bezproblemowo oraz dobrze w szczecinie usuwają dpf w nyskach T31? I już po sprawie, sprawa załatwiona i jest super Edytowane 25 Września 2015 przez tanan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slyszers Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Czy w momencie zapalenia się kontrolki od DPF należy od razu wyjechać na trasę i grzać powyżej 3 tyś obrotów czy (jak nie ma takiej możliwości) możne chwilę z tą kontrolką pojeździć i np dojechać następnego dnia na serwis żeby wypalili ? Chodzi mi o to, czy kontrolka od DPF oznacza "pożar" czy zalecane wypalenie tak szybko jak to możliwe (ale z jakimś tram marginesem) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Należy wypalić bez zbednej zwłoki. Co nie znaczy rzucić nagle wszystkie obowiązki, żonę/kochankę. Zanim pojedziesz do serwisu, spróbuj wypalić w trasie. Nie ma takiej możliwości, żeby nie było gdzie zrobić 10 czy 15 km, z podwyższonymi obrotami. Moze to być również jazda mieszana miasto-trasa. Czas i dystans zależy od tego jak mocno jest "zabity". Do serwisu jedzie się wtedy, gdy samodzielne wypalanie nie da rezultatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RysiekD Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 (edytowane) np dojechać następnego dnia na serwis żeby wypalili ? Chodzi mi o to, czy kontrolka od DPF oznacza "pożar" czy zalecane wypalenie tak szybko jak to możliwe (ale z jakimś tram marginesem) ? Tylko bez serwisu!!!! Zapalenie kontrolki DPF oznacza, że trzeba X-a przegonić na wyższych obrotach, dopalić DPF i kontrolka zgaśnie. Do serwisu jedziemy, gdy nie wypalimy samodzielnie DPF-a (nie zdołamy "zgasić" kontrolki DPF-a) co skutkuje zapaleniem się dodatkowo kontrolki Check Engine. Po wypaleniu DPF-a i w ogóle w trakcie eksploatacji należy okresowo sprawdzać stan oleju, czy go nie "przybywa", filtr DPF jest dopalany na bieżąco w I trybie, tzn. bez kontrolki, obserwujemy wtedy chwilowo podwyższone zużycie paliwa (np. 13 l/100 km). Nie należy wtedy wyłączać silnika. Pozdrawiam X-maniaków. Edytowane 29 Lutego 2016 przez RysiekD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luczak Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Czy w T31 jest miarka oleju, jest ona taka powyginana poprzedni właściciel twierdził ze jest czujnik stanu oleju i nie sprawdza się go na miarce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qzynka Edyta Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Bagnet jest powyginany (ten typ tak ma) i to najlepszy sposób na sprawdzanie poziomu oleju. Czujnik w moim T31 (2007) pokazuje na desce "Oil good" i 5 stopni poziomu oleju (jedna do pięciu małych liter "o"). Ale bagnet pokaże dokładniej i tyle. Poza tym zmieniaj częściej olej (ja robię to co 10k km) - to zawsze pewniejsze niż ryzyko jazdy na rozrzedzonym przez paliwo. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.