sq9mcs Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Ten zawór ma to do siebie że ciężko go wyczyścić od strony klapy, a w szczególności sam popychacz. Najlepiej byłoby go uruchomić na "sucho" aby popychacz popracował razem z benzyną ekstrakcyjną. Sprawdź czy na popychaczu nie ma wżer lub innych ubytków. Może dlatego przycina się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mleczko Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Witam Mam zasadnicze pytanie: A jak na sucho go odpalić? Podać napięcie na kostkę? A jeśli tak to w jakiej konfiguracji? co do wżerów to nie miał. Po oczyszczeniu ładnie błyszczał. Może trochę niedokładnie przy obudowie, ale bałem się porysować powierzchnię i może to to robi krecią robotę. Ale nic, po świętach już sobie zaplanowałem sobotnią robótkę z wymianą płynów ustrojowych i czyszczeniem egr-a po raz wtóry. Pozdr ML Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 a może rozmawiacie o różnych modelach tych zaworów popychacz to chyba chodzi o starszą podciśnieniową wersję w nowszej jest silnik krokowy i jeśli klapa się zacina to sterownik nie może odczytać ilości kroków jakie wykonał silnik i nie wie w jakim stopniu jest otwarta klapa nie wiem jak jest dokładnie zbudowany ten zawór tzn. czy klapa jest bezpośrednio połączona z silnikiem czy za pomocą paska zębatego bo często zdarza się tak że pasek przeskoczy o kilka ząbków i zawór nie działa tak jak powinien . jak rozbierzesz sprawdź klapa powinna być zamknięta i ręcznie powinna dać się otworzyć ale musisz robić to powoli bez szarpania ale z pewną siłą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.