PrimerkaTD Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 kierunki i awaryjne przestały działać po zdjęciu kokpitu. Przerywacz wyglądał na sprawy wszystkie kostki podopinane. Sprawdzałem bezpiecznik pod maska cały. O co chodzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Przerywacz od kierunków masz nad dolną półką przy kolumnie kierowniczej jak dobrze pamiętam ,sprawdź może coś się rozłączyło . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 sprawdzalem i nawet go wyciagnąłem z tej jego obudowy wszystkie kabelki sa polączone nie wyglada na to aby byl zepsuty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Skoro padły i kierunkowskazy i awaryjne to problem w przerywaczu lub zasilaniu tegoż. Sprawdź czy napięcie do niego dochodzi po włączeniu kierunku czy awaryjnych i czy sam przerywacz jest sprawny to znaczy czy na wyjściu jest napięcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 a manetka przy kierownicy podłączona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 a manetka przy kierownicy podłączona? Manetkę trzeba było by sprawdzić gdyby same kierunki nie działały, ale w tym przypadku w grę wchodzą też awaryjne a to osobny obieg, więc to chyba nie ten kierunek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sz@tynbury Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Być może masz zimne luty na płytce przerywacza. Widać je gołym okiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 21 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 (edytowane) haha dobra awaryjne to jedno, i jeszcze ich nie poskromiłem. Teraz wymieniałem zarówke od podswietlania zapalniczki i padły mi tylne swiatła i całe podswietlenie dechy ;D! i jak wygladaja zimne luty hmm? Edytowane 21 Stycznia 2015 przez PrimerkaTD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlawekS25 Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 haha dobra awaryjne to jedno, i jeszcze ich nie poskromiłem. Teraz wymieniałem zarówke od podswietlania zapalniczki i padły mi tylne swiatła i całe podswietlenie dechy ;D! i jak wygladaja zimne luty hmm? O tak: http://pl.wikipedia.org/wiki/Zimny_lut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas509 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Cześć. Mi wczoraj padły kierunki i awaryjne okazało sie, że bezpiecznik strzelił. Ja mam bezpieczniki z lewej strony pod kierownicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.