CE1 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 (edytowane) Dzięki za podpowiedzi. . Hugh_h skad masz takie za***iste klucze? To sa na 1/2" ? Bo ja mam klucz 13 na 3/8" i sie chlopak wygina. Gdzie takie idzie kupic? Edytowane 22 Stycznia 2015 przez CE1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara74 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 u mnie po długich bojach pneumatem ruszyłem korek wlewowy , a spustu nie dało się ruszyc - wysysarka wyciągnąłem stary olej , była niezła zupa w kolorze asfaltu , wlałem nowy na mocno przechylonym samochodzie ,żeby więcej weszło , 1000 km płukania skrzyni i jak drugi raz wziąłem się za korek spustowy poszedł ładnie ,tylko olej i samochód był po około 100 km jazdy (rozszerzalność termiczna ) po testach skrzyni na atf jak radzą niektórzy gorzej wchodzą biegi zwłaszcza jedynka ostatecznie skrzynia zalana VALVOLINE MTF 75W80 GL4 niecałe 4 litry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CE1 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 a ja własnie zapodałem se nowy atf 220 taki czerwonawy, w innych autach sprawuje sie super, czemu niby w tym by miało byc gorzej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 atf nie nadaje się do takich skrzyni biegów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 nie??! a dlaczego...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brodakrzyżaka Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Czyżby chodziło o możliwy zanik pewnych dość ważnych dla funkcjonowania skrzyni części? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 hehe ... od trzech lat (od wymiany skrzyni) jeżdżę na ATF-ie w manualu 35.000 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara74 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 może te starsze skrzynie wytrzymalsze są i może troche inne graty czyli materiały w środku siedzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 po prostu matematyka ... Rzadko kiedy naprawa skrzyni jest sensowna, bo wymiana jednego tylko elementu to ściema a nie naprawa dlatego sam synchronizator to nic on jeszcze współpracuje z druga powierzchnią itd, łożyska też trzeba wszystkie na wałku wymieniać a nie tylko jedno to oznacza koszty i to porównywalne lub przekraczając wartość skrzyni używanej sprawnej. taniej jest wlać ATF i jeździć i jeździć a jak się rozpadnie to wtedy dopiero wymienić, ale do czasu pełnego rozpadu jest daleko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Cóż, nie ma co się oszukiwać ... skrzynie Terrano do najlepszych nie należą jeśli coś zaczyna chrupać to olej tego nie naprawi ... nawet ATF tak znanej marki jaką bez wątpienia jest V. Nasz wspólny, forumowy kolega od "batyskafu" zdradził mi kiedyś że w terenie używa Hipola ... bo najtańszy i interwały można skrócić W kwietniu, podczas wymiany silnika zauważyliśmy z Hubertem pewien dość istotny szczegół odróżniający mój zarżnięty motor od "nowego" ... ... pewna tulejka wspomagająca tulejkę ustalającą wałka skrzyni w wale silnika Z tego co wtedy zgłębiliśmy pamiętam, że występowała ona jedynie w silnikach współpracujących z AT ... skąd znalazła się u mnie nie mam pojęcia być może moje auto jest kolejnym wcieleniem jakiejś bulwarówki z AT, sama skrzynia po wyzionięciu ducha została zastąpiona MT i nikt nie wymienił (bo nie mógł dojrzeć) mosiężnej tulejki ... dlatego i ją zajeździłem Faktem jest natomiast to, że od chwili wymiany skrzyni, czyli od trzech lat wlewam do niej ATF ... za pierwszym razem był to Mobil 1 , a po 2 latach przy okazji dopinania pakietu olejowego V. olej już tej konkretnej marki Mało tego ... w moim reduktorze również ATF smaruje Od trzech lat mam spokój ze skrzynią, może trafiłem akurat na jakiś unikatowy egzemplarz ...? W każdym bądź razie mojemu manualowi ATF nie szkodzi Śmiało Panowie, przyznać no się kto jeszcze swojego manuala ATF-em nakarmił ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CE1 Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 (edytowane) Problem z biegami rozwiązany. Przyczyną była popękana podstawa pedału gazu. Pospawałem, wyprostowałem i chodzi jak ta lala. Tylko chyba niepotrzebnie wymieniałem pompe sprzęgła i wysprzęglik. Edytowane 5 Lutego 2015 przez ceniakenzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Zostaw stare na zapas. Te części chyba Cię nie zrujnowały bo z tego co pamiętam to nie są zbyt kosztowne. Widzisz, było poczytać forum. Rozwalona podstawa pedału sprzęgła to częsty defekt w terrano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara74 Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Cóż, nie ma co się oszukiwać ... skrzynie Terrano do najlepszych nie należą jeśli coś zaczyna chrupać to olej tego nie naprawi ... nawet ATF tak znanej marki jaką bez wątpienia jest V. Nasz wspólny, forumowy kolega od "batyskafu" zdradził mi kiedyś że w terenie używa Hipola ... bo najtańszy i interwały można skrócić W kwietniu, podczas wymiany silnika zauważyliśmy z Hubertem pewien dość istotny szczegół odróżniający mój zarżnięty motor od "nowego" ... ... pewna tulejka wspomagająca tulejkę ustalającą wałka skrzyni w wale silnika Z tego co wtedy zgłębiliśmy pamiętam, że występowała ona jedynie w silnikach współpracujących z AT ... skąd znalazła się u mnie nie mam pojęcia być może moje auto jest kolejnym wcieleniem jakiejś bulwarówki z AT, sama skrzynia po wyzionięciu ducha została zastąpiona MT i nikt nie wymienił (bo nie mógł dojrzeć) mosiężnej tulejki ... dlatego i ją zajeździłem Faktem jest natomiast to, że od chwili wymiany skrzyni, czyli od trzech lat wlewam do niej ATF ... za pierwszym razem był to Mobil 1 , a po 2 latach przy okazji dopinania pakietu olejowego V. olej już tej konkretnej marki Mało tego ... w moim reduktorze również ATF smaruje Od trzech lat mam spokój ze skrzynią, może trafiłem akurat na jakiś unikatowy egzemplarz ...? W każdym bądź razie mojemu manualowi ATF nie szkodzi Śmiało Panowie, przyznać no się kto jeszcze swojego manuala ATF-em nakarmił ... u mnie w reduktorze też mam atf ,(przyzwyczajenie z jeepa ) sale powinien byc też gl4 75w80 , takie drobne spostrzeżenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.