Gość Pikadel Opublikowano 8 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 Witam. Mam problem w wtryskiem w P10. Monowtrysk. Mianowicie na postoju przy zwiekszaniu prędkości obrotowej gdzieś ok 2, 2.5, 3 tys. itd. obrotów następuje na moment odcięcie wtrysku. Na chwilkę zanika napięcie na wtryskiwaczu i nawet widać że odcinany jest dopływ paliwa. Podczas jazdy skutkuje to szarpaniem silnika przy próbie utrzymywania stałej prędkości. Serwis Nissana nie jest w stanie zdiagnozować przyczyny. Według nich wszystko jest ok. Na gazie nie ma tego problemu. Co to może być? Sterownik? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ryba Opublikowano 8 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 Miałam podobny problem z pierwszym wtryskiem, na gazie wszystko działało, a na benzynie jak kaszlak. Jakie cuda mówil różni mechanicy i jaką kasę chcieli :shock: . Znalazł to gazownik- poprostu wysunęła się wtyczka z wtryskiwacza, wylądała jak by była nałożona i nikt tego niezauważył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pikadel Opublikowano 8 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 To nie to. Przy pewnych obrotach na chwilę zanika napięcie na wtryskiwaczu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radjan Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 Być może masz gdzieś przerwę w instalacji zasilającej wtryskiwacz lub obwód zasilania pracy silnika, przy pewnych obrotach gdy silnik się bujnie obwód się rozłącza. Wtryskiwacze w większości samochodów zasilane są z plusa na stałe (po zapłonie), a minus idzie przez komputer sekwencyjnie w zależności od potrzeb. Może warto zidentyfikować na wtryskiwaczu który przewód jest "+" i przy włączonym zapłonie podłączyć tam miernik i poruszać instalacją szczególnie na silniku i pomiędzy nim a karoserią. Można jeszcze spróbować podłączyć "+" od akumulatora bezpośrednio do wtryskiwacza i wtedy sprawdzić czy się poprawiło. Należy tylko uważać aby nie pomylić biegunów na wtryskiwaczu bo skończy się to uszkodzeniem komputera!!!, na wszelki wypadek na tym przewodzie warto założyć bezpiecznik!!! Na gazie jest OK, bo benzyna nie jest wtryskiwana i napięcia na wtryskiwaczach wogóle może nie być. A może ma to związek z instalacją gazową ? Podczas przełączania na gaz odcinane jest paliwo, najcześciej gazownicy odcinają zasilanie wtryskiwacza (wiem bo sam tak robiłem, z tym że ja jeszcze odcinałem pompę paliwa bo po co ma się biedna męczyć) i może gdzieś tu jest feler w stylu braku przejścia w pewnych warunkach??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.