Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wymiana przegubu przedniego od strony koła.


CE1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jak najłatwiej wymienić, a dokładnie wyciagnąć przegub z łożyska piasty??? Ab się nie narobić. Chodzi o to żeby niepotrzebnie nie sciągać głównych sworzni. Czy jak odkręce dwie śruby mocowania górnego wahacza to da sie to odciągnąć na tyle żeby wyciągnąć przegub? Czy jeszcze będzie blokował amortyzator?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Górnego wahacza najlepiej nie ruszaj ... to 2 najważniejsze śruby w geometrii auta

odkręć sworzeń od g. wahacza (4 śruby imbus 6)

amor to tylko 2 śruby, więc bez przesady

ja wymieniałem od razu cały pakiet, więc zdjąłem piastę i półoś 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

być może ... ale stabilizator będzie blokował ruchy wahacza

ja odkręciłbym sworznie od obydwu wahaczy (to tylko 8 śrub + końcówka kier.)

jest wtedy swobodny dostęp do przegubu, półosi

10 minut roboty ... a ile prostsze staje się wszystko

 

ja napisałem, a zrobi jak chce 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza się ... jeśli podniesie cały przód to staba odkręcać nie trzeba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dolny sworzeń nic nieda ze go zbije, bo do przegubu ma tylko 2cm  wiec nawet nie wyjdzie, spróbuje te 4 sruby na górnym wachaczu to będzie miało sens. Wiecie  oze czy idzie dostac same gumy osłonowe do koncówek drażków kierowniczych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powtarzam jeszcze raz ... odkręć obydwa sworznie od wahaczy i odłącz drążek kier. 

będziesz miał komfort przy przegubie

to tylko 8 śrub i jedna końcówka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lemmy ma  rację to najlepsza opcja chyba że zbijesz obydwa sworznie  jak masz ściągacz ale pewnikiem nie masz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przegub poszedł bez problemu, ściągnąłem tylko sworzeń górny i drążek kierowniczy. Troszkę zabawy było z pierścionkiem na półosi , ale tu trzeba delikatnie postępować i wszystko ładnie wchodzi.


Jak wymieniłem obydwa przeguby to metaliczny hałas z przedniego nepędu znacznie się zmniejszył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przeguby to raczej chrupią przy skręcie ... metaliczny hałas ? może coś wyczyściłeś przy okazji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...