CE1 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Witam. Jak najłatwiej wymienić, a dokładnie wyciagnąć przegub z łożyska piasty??? Ab się nie narobić. Chodzi o to żeby niepotrzebnie nie sciągać głównych sworzni. Czy jak odkręce dwie śruby mocowania górnego wahacza to da sie to odciągnąć na tyle żeby wyciągnąć przegub? Czy jeszcze będzie blokował amortyzator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Górnego wahacza najlepiej nie ruszaj ... to 2 najważniejsze śruby w geometrii auta odkręć sworzeń od g. wahacza (4 śruby imbus 6) amor to tylko 2 śruby, więc bez przesady ja wymieniałem od razu cały pakiet, więc zdjąłem piastę i półoś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 być może ... ale stabilizator będzie blokował ruchy wahacza ja odkręciłbym sworznie od obydwu wahaczy (to tylko 8 śrub + końcówka kier.) jest wtedy swobodny dostęp do przegubu, półosi 10 minut roboty ... a ile prostsze staje się wszystko ja napisałem, a zrobi jak chce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 zgadza się ... jeśli podniesie cały przód to staba odkręcać nie trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 zgadza się ... jeśli podniesie cały przód to staba odkręcać nie trzeba Oj zuchy, wydedukowali :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CE1 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 dolny sworzeń nic nieda ze go zbije, bo do przegubu ma tylko 2cm wiec nawet nie wyjdzie, spróbuje te 4 sruby na górnym wachaczu to będzie miało sens. Wiecie oze czy idzie dostac same gumy osłonowe do koncówek drażków kierowniczych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 raczej chyba nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 takich gum napewno nigdzie nie dostaniesz przegwałciłem ten temat swego czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 powtarzam jeszcze raz ... odkręć obydwa sworznie od wahaczy i odłącz drążek kier. będziesz miał komfort przy przegubie to tylko 8 śrub i jedna końcówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 lemmy ma rację to najlepsza opcja chyba że zbijesz obydwa sworznie jak masz ściągacz ale pewnikiem nie masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Może pomoże .... http://hcd-customdevices.pl/index.php/how-to/117-how-to-wymiana-przegubu-oslony-przegubu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CE1 Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Przegub poszedł bez problemu, ściągnąłem tylko sworzeń górny i drążek kierowniczy. Troszkę zabawy było z pierścionkiem na półosi , ale tu trzeba delikatnie postępować i wszystko ładnie wchodzi. Jak wymieniłem obydwa przeguby to metaliczny hałas z przedniego nepędu znacznie się zmniejszył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Ale przeguby to raczej chrupią przy skręcie ... metaliczny hałas ? może coś wyczyściłeś przy okazji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Może krzyżaki przedniego wału wyrąbane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.