jacek22 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 witam ostatnio nie domaga moja almera chodzi jak zapowietrzona na niskich obrotach na wysokich ok blad jaki udało mi sie odczytac to 7 krotkich 7 długich i nic pozatym niemoge go rozszyfrowac dodam ze wczesniej ala miała czkawkę typu przy zmianie biegu na wyzszy a nastepnie wcisnieciu gazu czasem jak by sie przydusiła zmieniajac w dół wchodzily wysokie obroty i problemu nie było na wolnych obrotach jak delikatnie powcisakm gaz kilka razy obroty zaczynaja falowac tak ok od 1000 do 700. pierwsze co przychodzi mi to pompa sterownik albo przestawiacz kata wtrysku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Nie ma takiego błędu "N16". Jesteś już długo na forum i chyba powinieneś wiedzieć jak napisać temat-tytuł. /zgodnie z regulaminem/. Napisz o co chodzi to zmienię tytuł tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 wrzucam filmik z odpalania po nocy moze bardziej naswietli mój problem bylem z tym juz u mechanika ale alma zachowała sie jak by u dentysty ładnie zaczeła pracowac i tylko delikatnie falowala bez błedow wiec mechanik dał mi jakis preparat do czyszczenia ukladu paliwowego po zalaniu auto juz wmiare odpalalo tylko dziwnie sie zachowuje. na jałowym dalej faluje jak sie na grzeje prawie wogole czasem rzęzi pod maska i w tym czasie brakuje jej mocy jak załapie to "wbija w fotel" przychodzi mi namysł moze zaworek przelewowy w pompie padł i na niskich obrotach nie podaje odpowiedniego cisnienia widziałem na allegro za 50 złotowek sa tylko nie wiem czy nie dobije pompy moze ktos miał juz taka przypadłosc? filmik nie idzie;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Poszukaj w wyszukiwarce pod hasłem np. -->brak mocy<-- Tam sobie poczytasz i wybierzesz swój silnik, moc, kiedy brakuje mocy /czy do 2000, czy powyżej 2000 obrotów/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 troche zły temat bo wrzucasz mnie do silnika dci auto jest z chipowane katalizator usuniety, egr usuniety intercooler zalozony podejrzewam ze lepiej sie zbiera niz twoj dci nawet przy falowanych obrotach tylko jest problem ze przy nizszych obrotach i zimnym silniku mam czasem mniej mocy widze ze musze sam pogrzebac przy pompie tylko zastanawiało mnie czy cala do regeneracji czy jakis czyjnik sterownik badz jakies inna pier**la wczesniej jak padła pompa to zgasilem i juz nie ogpalilem http://allegro.pl/zawor-zwrotny-przelewowy-opel-vp44-vp-44-i5040663257.html zastanawialem sie nad takim zaworkiem ktos moze stosował taki wynalazek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 troche zły temat bo wrzucasz mnie do silnika dci ja cię nigdzie "nie wrzucam". W wyszukiwarce o i braku mocy nie są tylko tematy z silnikami dci. Nie myl z plikiem pdf który zbierałem wypowiedzi i dałem na forum w "jednej pigułce". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 dobra zamówię ten zaworek i dam znać czy coś pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.