irek78 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Witam mam pytanie czy jest możliwość przełożenia pełnego wtrysku do dual pointa czyli zmiana z vg30i na vg30e jezeli tak to proszęo porady co i jak należało by zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Pewnie da radę ... potrzebujesz tego wszystkiego silnik, a właściwie jego góra powinny wyglądać tak wiosną ub. roku z Danielem, Tomkiem i Hubertem przekładaliśmy silnik, a właściwie sam dół od silnika Daniela do mojej góry ... nie jestem pewien tylko czy ECCS-owi (komputer) będzie wszystko jedno z jakim wtryskiem pracuje w tej kwestii musiałby się wypowiedzieć fachowiec i nie świta mi myśl aby ktoś poza @Wojtusem ogarniał taką konwersję trzeba na Niego zaczekać ------------------------------------------------------------------------- od razu uprzedzam ew. pytanie ... nie, nie jest na sprzedaż (zamierzam reanimować tamten motor) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek78 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 czyli ewentualnie doszedł by jeszcze komputer tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 1-3-4-2 ... w klasycznym motorze a u nas 1-2-3-4-5-6 kurcze, nie jestem pewien czy doły VG30e i VG30i nie różnią się tłokami, skokiem jest różnica w mocy obu silników a może wałki rozrządu inne chyba bym nie ryzykował ... za dużo niewiadomych po drodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) Rożnica w mocy jest pewnie na płaszczyźnie gaźnik - wtrysk, nie wiadomo właśnie jak reszta Edytowane 25 Stycznia 2015 przez KubaTyran Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Jak dawca to juz caly silnik z wiazka, bo mniej roboty jak sama gore chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 VG30i vs VG30E to inne tłoki i cała masę innych detali - jak wyżej napisane. VG30i ma dwa wtryski, VG30E 6 wtrysków. ECU VG30E do chyba 3000 RPM i tak pracuje jak dualpoint, dopiero powyżej jako multipoint - czyli konwersja ECU z 6 do 2 jest prosta, odwrotnie jest trochę gorzej. Czyll najprościej mieć gotowy komplet silnik+ecu z jednego auta, czyli T1 po 90 roku, Maxima VG3.0 od 84-89, 300ZX Z31 83-89. Komplet bo w tych samych latach są nisko i wysoko impedancyjne ECU i cewki wtrysków. Maxima silnik montowany poprzecznie - więcej roboty, pewnie miska, smok, może nowe otwory dla skrzyni. Dla upartych aparta zapłonowy, zawiera wszystko aby zbudować własne sterowanie silnika. Wiemy kiedy jest 1, wystarczy dzielnik częstotliwości 120/6 i wiadomo kiedy odpalić kolejne wtryski. Potem cała procedrua się powtarza. W dużym uproszczeniu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 a nie mówiłem że mówiłem ... zna się dzięki że wpadłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek78 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 czyli gra nie warta świeczki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smutekh Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Wydaje mi się że jednak warto zrobić taki swap.Chociażby po to aby założyć sekwencje lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 nie wiem czy nie będzie taniej kupić po prostu innego silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smutekh Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Ja piszę właśnie o wymianie całości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 No ... właściwie to może i mam VG30E na opchnięcie ... zawory nie zdążyły kiedyś uciec przed tłokami aha, jeszcze lewej poduszki brakuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smutekh Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 No ale jeżeli kiedyś zdecyduję się na wymianę silnika (a na pewno to nastąpi) to będzie to po remoncie mocowań w podłodze budy bo jak napisałem w innym poście buda z tyłu odpadła od ramy.Jednak chyba będę szukał silnika który nie uległ kolizji zaworowej .Bo jeżeli taki silnik kosztuje w granicach 1000 zł (+,- 200) to kupno silnika do remontu góry nie kalkuluje się.Chyba że za symboliczną kwotę.Remont 2 głowic może przekroczyć te 1200 zł.I dochodzi kupno całej wiązki z kompem.A jest duża szansa że jeżeli ktoś sprzedaje silnik to tanio dołoży wiązkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 No tak, u mnie też ... podejrzewam, że moja buda trzyma się ramy tylko na 2 przednich śrubach ... jadący za mną pewnie marzą o takim "inteligentnym zawieszeniu" Wiadomo, że lepiej kupić silnik na chodzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 A z takiego pokolizyjnego, można sobie stolik sprawić. ;P Tu akurat 2.5 z opla, jeszcze nie skończyłem. Bedą inne sanki, bo te mi się nie podobają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Chromy ... chromy tu potrzebne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 widzę Lemmy że mamy taki sam sposób myślenia ale szacun:D całe życie marze o takim stoliku i jeszcze trochę pewnie po marze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 (edytowane) Chromy, to kwestia gustu, a to produkcja niskobudzetowa, blok i tloki zostaly po wymianie silnika, czerwony lakier mialem, kwasiaczek na sanki tez był, czyli całość, nie licząc pracy własnej kosztowała ok. 40-45 zł (podklad i czarny lakier) Edytowane 18 Kwietnia 2015 przez Badger1s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.