Coobcio Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Najsłabszym elementem naszych zetkowych silników DE i REV UP są jego śruby w korbowodach. Przyjmuje się że na śrubach z DE bezpiecznie można kręcić silnik do 7100 a na tych z REV UPa o 100 wyżej - śmieszne kasztany, M8 takie co skręca się momentem 25-28Nm Można zapodać także śruby ARP na których nie strach zakręcić nawet do 8000 rpm, które skręca się momentem 42Nm. Ograniczeniem pozostają sprężyny zaworowe i w przypadku silnika DE pompa oleju... No to kręcim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Ale da rade dac inne sprezyny i pompe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 W przypadku powyżej zapodałem nową pompę oleju z REV UP-a i tak samo sprężyny zaworowe a zamiast śrubek wleciały kute korby... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 A tlok seryjne czy kute? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Też kute ale tloki i korby nie maja nic do kręcenia to śruby w korbach są najbardziej zawodne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 A mozna same sruby wymieniac? Probowales takiego zabiegu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 W co drugim silniku który uturbiam je wrzucam, jak mam go nie kuć... Dla siebie wysokoobrotwoego REV Upa bede budować, jedynie zmieniać w nim będę śruby w korbach, sprężyny zaworowe oraz wrzucać będę agresywniejsze wałki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 Mnie te walki bardzo interesuja. A jak praca silnika na jalowym na ostrzejszych walkach wyglada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 Na takich 260-264 stopnie po podniesieniu do wolnych na 850 i korekcie czasu wtrysku jest jak fabryka nawet kulturalniej, a na jeszcze bardziej męskich wałkach jakie mam zamiar do siebie wpakować 272 stopnie to w DE będzie już słychać "dragsterową" pracę silnika a w rev upie będzie znacznie kulturalniej ze względu na zmienną fazę wydechową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.