Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wysokie obroty VQ35DE i REV UP


Coobcio

Rekomendowane odpowiedzi

Najsłabszym elementem naszych zetkowych silników DE i REV UP są jego śruby w korbowodach.

Przyjmuje się że na śrubach z DE bezpiecznie można kręcić silnik do 7100 a na tych z REV UPa o 100 wyżej - śmieszne kasztany, M8 takie co skręca się momentem 25-28Nm :D

Można zapodać także śruby ARP na których nie strach zakręcić nawet do 8000 rpm, które skręca się momentem 42Nm.

Ograniczeniem pozostają sprężyny zaworowe i w przypadku silnika DE pompa oleju...

 

No to kręcim ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku powyżej zapodałem nową pompę oleju z REV UP-a i tak samo sprężyny zaworowe a zamiast śrubek wleciały kute korby...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też kute :D ale tloki i korby nie maja nic do kręcenia to śruby w korbach są najbardziej zawodne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W co drugim silniku który uturbiam je wrzucam, jak mam go nie kuć...

Dla siebie wysokoobrotwoego REV Upa bede budować, jedynie zmieniać w nim będę śruby w korbach, sprężyny zaworowe oraz wrzucać będę agresywniejsze wałki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na takich 260-264 stopnie po podniesieniu do wolnych na 850 i korekcie czasu wtrysku jest jak fabryka nawet kulturalniej, a na jeszcze bardziej męskich wałkach jakie mam zamiar do siebie wpakować 272 stopnie to w DE będzie już słychać "dragsterową" pracę silnika a w rev upie będzie znacznie kulturalniej ze względu na zmienną fazę wydechową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...