BarracuDa Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Dokładnie a Kuga na Fokusie... A XC60 ma kanapę przesuwaną ? i oparcie regulowane? Właściwie to powiedzcie które auta mają taką możliwość T32 SantaFe Kuga? XC60? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RATLOX Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Dla tego między innymi kupiłem x-a. Ma przesuwaną tylnią kanapę, jak również regulowane opracie. Pod tym względem cx5 to porażka. Nie dość że ciasno to z powodu małych szyb samochód jest klaustrofobiczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinok Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Dokładnie a Kuga na Fokusie... A XC60 ma kanapę przesuwaną ? i oparcie regulowane? Właściwie to powiedzcie które auta mają taką możliwość T32 SantaFe Kuga? XC60? Z tych brałby Volvo XC60 ale Xtrail t32 2.0dci tez by mnie kusił. XC60 jak upodobnią w nowym modelu do obecnego XC90 to już będzie bajka. Dodatkowo.. Renault Espace ogladałem na targach pare mc-y temu i zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie.. taki suvo-van Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RATLOX Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Dodam że w x-sie jest jeszcze regulowany nawiew na tylnią kanapę czego nie ma cx-5, CRV, Rav4 ani nowy Outlander. Przy małych dzieciach przydaje się latem, jaki zimą, zwłaszcza kiedy są w fotelikach. Zgadzam się że mocy nigdy za dużo, ale 130KM i 320Nm przy masie własnej 1460 kg jest wystarczającę nawet przy zimowym załadunku z kufrem na dachu. Jadąc sam rozpędziłem go latem do prawie 190km/h. (Nawet zrobiłem fotę zegarom) . W trasie bez problemu na każdym biegu czuć " odpych" do prędkości 160 -170km/h. Jeżeli ktoś szuka auta rodzinnego (komfort dla 4 osobowej rodziny) to z tego typu aut, x - wydaje się być optymalnym wyborem. Przesuwana kanapa jak również "przelotowy" podłokietnik są bardzo przydatne. Co z tego że xc 60 ma wygodne z tyłu siedzenia skoro wygoda dotyczy tylko osoby dorosłej. Po włożeniu fotelików dziecko uderza nóżkami o tył przednich siedzeń bulwesując się niemiłosiernie a przy tym fotelik musi mieć oparcie prawie pod kątem prostym. To samo dotyczy cx-5. Ważne jest aby ustalić sobie kryteria wyboru i pod tym kątem szukać samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Dodam że w x-sie jest jeszcze regulowany nawiew na tylnią kanapę czego nie ma cx-5, CRV, Rav4 ani nowy Outlander. Przy małych dzieciach przydaje się latem, jaki zimą, zwłaszcza kiedy są w fotelikach. Zgadzam się że mocy nigdy za dużo, ale 130KM i 320Nm przy masie własnej 1460 kg jest wystarczającę nawet przy zimowym załadunku z kufrem na dachu. Jadąc sam rozpędziłem go latem do prawie 190km/h. (Nawet zrobiłem fotę zegarom) . W trasie bez problemu na każdym biegu czuć " odpych" do prędkości 160 -170km/h. Jeżeli ktoś szuka auta rodzinnego (komfort dla 4 osobowej rodziny) to z tego typu aut, x - wydaje się być optymalnym wyborem. Przesuwana kanapa jak również "przelotowy" podłokietnik są bardzo przydatne. Co z tego że xc 60 ma wygodne z tyłu siedzenia skoro wygoda dotyczy tylko osoby dorosłej. Po włożeniu fotelików dziecko uderza nóżkami o tył przednich siedzeń bulwesując się niemiłosiernie a przy tym fotelik musi mieć oparcie prawie pod kątem prostym. To samo dotyczy cx-5. Ważne jest aby ustalić sobie kryteria wyboru i pod tym kątem szukać samochodu. Dokładnie! Brak nawiewu z tyłu to jakaś kpina w dzisiejszych czasach... Tak samo myślę o foteliku dla dziecka ,tam musi być więcej miejsca a volvo tego rozwiązania nie posiada..niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Tak ale nie rozłożysz bardziej oparcia dla dziecka a przy dłuższych trasach ma to znaczenie Poza tym kierowca czy pasażer też będzie chciał się delikatnie rozłożyć..To są pierdółki ale mają znaczenie. Dzisiaj podjechałem do marketu i stanąłem obok xc60 a obok Kuga ale 1 generacji.. Powiem tak Kuga 1 to wydaje się mniejszy od QQ 1 gen a Volvo.. Nie wiem ale na mnie nie robi wrażenia przestronności Co innego kiedy jestem w Nissanie i stoję obok T32 nie wspomnę o Grand SantaFe który kilka domów dalej często parkuje .. Spore auto ale to już jest kolos i ma swoje wady np. parkowanie w centrach handlowych ...więc tutaj T32 jest nadal w top 3 a jeśli dojdzie mocniejszy silnik i napęd to super.. Przemawia do mnie bardzo Nissan także z tego powodu,że serwis jest 10min ode mnie..Ceny T32 Tekna z niskim przebiegiem to ok 25tys euro Grand SantaFe od 33tys euro.. Kuga podobnie jak T32... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RATLOX Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Ale wynik NCAP bezpieczeństwa dzieci w foteliku jest wyraźnie gorszy niż w X-trail -u ? "Tylko" 4 gwiazdki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RATLOX Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 O publikacjach z błędami na oficjalnej stronie NCAP nie będę dyskutował. Generalnie uważam takie testy za mocno dyskusyjne jeśli chodzi o szczegółwe przyznawanie punktów. W testach IIHS lepsze są oznaczenia typu "dobry" "przeciętny" "marginalny" "zły" itp.. Jest to bardziej obrazowe oznaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RATLOX Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Ale to to tylko potwierdza fakt że xc60 nie jest znacząco bezpieczniejszy od x-a ale za to bezdyskusyjnie mniejszy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RATLOX Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Test nad którym tak się pastwisz, potwierdza fakt że czasy kiedy volvo znacząco przewyższało inne marki poziomem bezpieczeństwa już minęły . Jak sam ( i słusznie) zauważyłeś , poziom bezpieczeństwa obecnych modeli nowych samochodów jest porównywalny. Dla tego pod czas zakupu samochodu należy określić sobie najważniejsze kryteria wyboru i tym się kierować. Zastanawiałem się również nad Volvo x 60 ale z punktu widzenia (niestety ekonomiczno-rodzinnego ) jego zakup był bezsensowny. Po pierwsze dużo droższy , po drugie jednak dużo mniejszy jak również mniejszy (rzeczywisty bagażnik), po trzecie jest już tak pospolity jak skoda (bez urazy oczywiście) i do tego gwarancja 2 lata i koszt przeglądu diesla 2000 zł za x-a zapłaciłem 760 zł.. Za plus przemawiał mocny silnik i prestiż ( to już chyba marka premium), tylko te kryteria mają się nijak do moich potrzeb. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RATLOX Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 (edytowane) Nowy superb bardzo mi się podoba. Ale jeszcze jestem za młody na taki samochód. Po 40 -ce kto wie Edytowane 21 Grudnia 2015 przez RATLOX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 (edytowane) Jeśli mówimy o bardzo bezpiecznym samochodzie i sugerujemy się testami to spójrzcie na nowego MB GLC Gdzie przewyższa Volvo przestronnością ,komfortem i jak dla mnie wyglądem a jak widać z bezpieczeństwem według testów wypad bdb! Ale.. no właśnie cena.. Moim zdaniem główna zaleta auta to bezawaryjność,bezpieczeństwo,przestronność i funkcjonalność a jeśli cenowo wypada lepiej od rywali to warto sobie przemyśleć prestiż,bo co mi po nim kiedy w serwisie na zwykłym przeglądzie wydam 3 razy więcej T32 wygląda dobrze jest bezpieczny i funkcjonalny a do tego cena zakupu i utrzymania jest sensowna to do mnie przemawia bardzo.Volvo jest mniejsze i droższe w utrzymaniu i w zakupie. Tak dla porównania testów NCAP Mercedes http://www.autocarpro.in/IMG/748/14748/glc-crash-test.jpg Nissan http://cdn15.se.smcloud.net/t/photos/t/350678/nissan-x-trail-crash-test-euro-ncap_22467777.jpg Volvo https://i.ytimg.com/vi/M21inFc51t4/hqdefault.jpg Może się czepiam i nie mam pojęcia ale tylko w Volvo nie odpaliły się kurtyny . Edytowane 22 Grudnia 2015 przez BarracuDa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RATLOX Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 (edytowane) Nie napadam, również uważam że to bardzo fajne auto tylko nie dla wszystkich. Może gdybym miał superba to żonie chętnie kupił bym xc60 (oczywiście jeżeli było by mnie stać). Reasumując, tylko skomentowałem że w temacie bezpieczeństwa x aż tak bardzo nie odstaje od xc 60. W temacie testu NCAP i zdjęć, w górnej części nad drzwiami kierowcy ślady uderzenia głowy kierowcy Edytowane 22 Grudnia 2015 przez RATLOX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 Wiele co mówisz jest prawdą bo jakość XC jest bez zarzutu i pewnie odbiega od jakości T32. Tym bardziej dziwi mnie fakt ceny , jak to możliwe,że T32 wyszło drożej od XC ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RATLOX Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 Ostatnio po Warszawie jeździł szaleniec nowym x-em, rozbił 6 samochodów. Twardziel. Kto pobije rekord ))))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 Cóż... no nie zgadzam się. Mam inne doświadczenia. Może to kwestia bezpieczeństwa? Kierowca rozłożyć? No daj spokój... Nie widziałeś miszczoli jeżdżących w pozycji jak na leżaku plażowym z oparciem prawie dotykającym tylnej kanapy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinok Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 T31 vs T32 https://youtu.be/qhAOk-NCm64 Filmik co prawda nic nowego nie wnosi ale przyjemnie się ogląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinok Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 (edytowane) Czy ja wiem czy takie biedne.. Na pewno nie bardziej niż te co z miasta nie wyjeżdżają. Pozatym auta tego typu jak Xtrail powinny dawać radę w takich warunkach a jeśli nie dają to ich producenci zapomnieli przy projektowaniu o tym do czego powinny służyć one.. bo tylko do wjeżdżania na krawężniki raczej nie Edytowane 31 Stycznia 2016 przez marcinok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinok Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 A to na pewno.. zwłaszcza t30 i t31 robią wrażenie bardziej terenowego niż są. T32 wyglądem już nic nie udaje ale dalej uważam, że X sprawdza się bardzo dobrze na bezdrożach. T30 i T31 a australii bardzo często są używane jak Defendery- nawet montują namioty na dachu ☺ Nissan zresztą nie ukrywał nigdy że Xtrail jest adresowany do innych odbiorców niż celowali Toyota i Honda. Przykładem ta reklama Wracając do tematu ... vs reszta świata- zastanawiam się na Subaru Foresterem IV z silnikiem 2.0xt ze skrzynią cvt. Czy ktoś zastanawiał się nad tym autem i dlaczego go nie wybrał. Siedzę na forum subaru i auto wydaje się ma mało wad. Minus to plastik, pękające fotele z ekoskóry i cena w euro przy słabym zł. Plus to 7.5s do 100 przy rozsądnym spalaniu, fajna skrzynia, stały napęd 4x4 i mała awaryjność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marciniak Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 (edytowane) Też byłem zainteresowany Foresterem XT, odpuściłem głównie przez wygląd/jakość wnętrza, które było projektowane chyba jeszcze w latach 90', na prawdę biednie to się prezentuje na żywo. I nie toleruje skrzyń cvt, chociaż ta w forku jeszcze ujdzie, bo przynajmniej udaje, że zmienia biegi. Edytowane 31 Stycznia 2016 przez Marciniak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 co do jakości Forestera to nie można mieć zastrzeżeń, co do designu , to już inna bajka, X-trial przy nim to jak kwintesencja stylu, smaku i piękna ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 A co ten diesel Renault jest taki awaryjny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 No chyba, że kupisz diesla pogubilem sie, ironia dotyczy Forka czy X-Traila? a jesli tego drugiego to T31 czy T32? ; ) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinok Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Tak, diesla subaru wprowadziło trochę na siłe i efekt jest jaki jest. W Polsce najlepiej sprzedaje się XT. Od lutego będzie w Polsce wersja po faceliftingu więc może się poprawi się jakość wnętrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erdol Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Gdybym miał wybierać między X-Trailem(T32) a Foresterem(IV), to wybrałbym Outbacka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.