BarracuDa Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Mój szwagier ma Legacy w dieslu i jeszcze jezdzi i nawet bardzo sobie chwali,po miescie (Wawa) 8l /4x4 manual. Co do T32 to bardzo mi się podoba i z niecierpliwością czekam na recenzje 2.0dci AWD/Automat . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erdol Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Też tak sądzę - ja uważam, że Outback to samochód kompletny. Jest to dla mnie samochód praktycznie idealny. Żeby nie było - X-Trail jest dla mnie idealny w wersji T31, nawet bardziej niż Subaru. Pisząc o Outbacku mam na myśli obecną sytuację, tj. skierowanie oferty producentów do rosnącej grupy posiadaczy licencji fryzjerskiej, ups, barbera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinok Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Gdybym miał wybierać między X-Trailem(T32) a Foresterem(IV), to wybrałbym Outbacka.Forester:240 KM przy 5600 obr/min 350 Nm przy 2400-3600 obr/min Przyspieszenie 7.5 s Outback 2.5: 175 KM przy 5800obr/min 235 Nm przy 4000obr/mn Przyspieszenie 10.3 s Spalanie podobne w obu autach Cena Outback wyższa (przyczynia się do tego akcyza) Outback większy i bardziej komfortowy ale z tym silnikiem trochę zbyt ospały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelz Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Z outback'iem Subaru poszlo po bandzie. 2 typy silnikow !!!. Czyli outback skonczyl sie na modelu III. Bylo w czym wybierac. I tak jak myslalem, ze kolejnym autem bedzie wlasnie outback, tak teraz przymierzam sie jednak do Forestera. Choc wolalbym outbacka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelz Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Mala byla I i II. III juz jest sporo wieksza a IV to spore auto. Zwlaszcza w porownaniu do II i I. U mnie na parkingu stala IV i Duster obok siebie. Iv wydawala sie optycznie sporo wieksza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinok Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 (edytowane) Oj tam.. od razu mały. Zewnętrzne wymiary podobne do T31. Na rysunku (sorki za dzwonek ) porownanie do T31 i XC60 Edytowane 3 Lutego 2016 przez marcinok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinok Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Tak jest szersze. Aplikacja to Wirecraft Compare Cars Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erdol Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Coś ta aplikacja ściemnia - X-Trail nie ma tak ściętego tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinok Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 To t31. T32 nie ma w aplikacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erdol Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Właśnie T31 mam na myśli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 (edytowane) Ta aplikacja nie jest miarodajna, nie zachowuje proporcji, czyli fajnie ale z rzeczywistością ma to mało wspólnego. Edytowane 5 Lutego 2016 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 W mojej skromnej ocenie to ten Ford to ciekawa alternatywa. .. http://mobile.autokult.pl/27252,nowy-ford-edge-2016-na-polskim-rynku-cennik Gdyby nie cena ....ale za to wygląda rewelacyjnie z każdej strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 taki hyundajowaty z przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 18 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 No cóż...myślę, że to prawda.. Patrząc na auta używane to za taką kasę nie kupisz tego wszystkiego u jakiekolwiek konkurencji! A co do samej marki nissan.. to Mimo tego ,że powinienem jeździć inna marka to raczej nikt mnie nie przekona zmiany.. Nissan może nie jest piękny ale jest tani i bezawaryjny! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juras2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Widzieliscie tescik naszych wschodnich sasiadow: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinok Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Bardzo dobre porównanie jest tu: https://youtu.be/Crezn6sh9II Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Bardzo dobre porównanie jest tu: Takie porównania sa w nie wielkim stopniu wiarygodne. Jak zachowuje sie dane auto w pokazanych warunkach w 90% zależne jest od tego kto siedzi za kierownicą a w mniejszym stopniu cechy auta. Takimi porównaniami mozna potencjalnych nabywców wprowadzic w bład. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juras2017 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 (edytowane) X-Trail wypadl blado przy Subaru. Za to "koledzy" za wschodnia granica pokazali "prawie" niemożliwe. Tak wiec powyższe porównanie wychodzi mało wiarygodnie znając możliwości samochodu i kierowcy - porównanie obydwu filmow. Wydawalo mi się, ze z tak prostymi warunkami X-Trail pradzi sobie a tuaj wyszlo to kiepsko -może faktycznie wina kierowcy. Inny ciekawy filmik o ile ktoś nie widział Edytowane 23 Stycznia 2017 przez juras2017 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 (edytowane) Osobiscie nie neguje ,ze Forester ma zdecydowanie najlepszy napęd 4X4 z pokazywanych aut. Ale jako kierowca ,ktory autami z napedem na 4 koła jeżdzi juz sporo lat to patrząc na w/w filmiki porównawcze uważam za mało miarodajne i mogace potencjalnego nabywcy mocno wyprowadzic w pole. Jak auta sobie radziły w pokazanych warunkach najwiecej zalezało od kierowcy a nie walorów trakcyjnych danego modelu. P.S. W tamtym roku jadąć T31 po podmokłej łące nadwarciańskiej z trudem ale dojechałem do celu. Znajomy jadący za mną zaraz Toyota LandCruiser ogrzązl na dobre w połowie tej drogi. Jakby ktos z boku nakrecił wtedy filmik to wyszłoby ,ze X-trail ma lepszy naped od Toyoty. Toyota zagrzebała sie dlatego ,ze kierowca Toyoty jeździł nią głównie po asfalcie i po prostu nie wiedział ,ze przynajmniej powinien wyłaczyć przed wjazdem na błotnista droge kontrolę trakcji.To juz wystarczyło.. A ilu jest tak na prawdę innych uzytkowników ,ktorzy pojecia nie mają po co jest wyłacznik kontroli trakcji i kiedy ja powino sie wyłaczyć?? Pomijam juz inne ,istotne aspekty jazdy w ciezkim terenie np. wybór biegu ,operowanie gazem,sprzęgłem ,wykorzystywanie momentu obrotowego,itp Edytowane 23 Stycznia 2017 przez piotrek3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinok Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Takie porównania sa w nie wielkim stopniu wiarygodne. Jak zachowuje sie dane auto w pokazanych warunkach w 90% zależne jest od tego kto siedzi za kierownicą a w mniejszym stopniu cechy auta. Takimi porównaniami mozna potencjalnych nabywców wprowadzic w bład. Jednak myśląc takimi kategoriami nic byś do niczego nie mógł porównać. Zawsze będzie czynnik ludzki. Film doskonale pokazuje że nawet w lekkim terenie stały napęd na 4x4 ma dużą przewagę nad dołączanym. Jazda no muldach pokazuje że inteligentny napęd potrzebuje jeszcze inteligętnego kierowcy... T32 sobie z tym nie poradził i to jest fakt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juras2017 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Być może T32 nie poradzil by sobie a może i poradzil ... Na pewno kierowca w tym T32 nie poradzil sobie z tym - i to jest fakt. Na filmikach od Ukraincow widać, ze mozna sporo zdzialac z T32 ale trzeba jednak miec tez umiejetnosci -to tez jest fakt. Ja prawdopodobnie legl bym tam i to tez jest fakt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Generalnie abstrahując od innych cech pojazdów to Subaru prowadzi się zdecydowanie lepiej od Nissan'a. mam inne zdanie, o ile w terenie może Subaru wygrywa (nie wiem nie jeździłem w terenie tymi autami) o tyle na drodze to T32 jest dużo lepszy i przyjemniejszy. Subaru jakoś jest twarde, podskakuje, mało komfortowe , jak wóz drabiniasty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szrek Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Być może piszecie o dwóch różnych Foresterach. Trzeba brać pod uwagę że Forester w wersji XT z silnikiem 2.0 dit ma inne zawieszenie niż w wersji wolnossącej czy diesel. Co jest zaletą każdego forestera to nisko położony środek ciężkości (silnik Boxer) przez co jeździ się nim naprawdę przyzwoicie a w wersji XT to już jest bajka... 240km, stały napęd oraz naprawdę bardzo dobre zawieszenie + wyciszenie (w wersji po faceliftingu) i to jak patrzę teraz w wersji najbogatszej za 150tys (2016). Trochę brzmi jak reklama ale Forester to naprawdę bardzo dobre auto a czy lepsze od Xtrail T32 to już każdy musi sobie sam odpowiedzieć... dla mnie odpowiedź jest prosta choć uważam że T32 jest również bardzo dobrym autem i zwłaszcza w wersji 1.6 (benzyna i diesel) w bardzo dobrym stosunkiem jakości do ceny... przy 2.0 dci niestety już jest "trochę" gorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnson Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Forester z awd tak jak i inne subaru nie ma stalego 4x4 w zestawieniu z cvt. Prawdziwe subaru ze stalym 4x4 zostaly tylko w manualu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinok Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Forester z awd tak jak i inne subaru nie ma stalego 4x4 w zestawieniu z cvt. Prawdziwe subaru ze stalym 4x4 zostaly tylko w manualuCo prawda Forester + CVT nie ma cetralnego mechanizmu różnicowego jak w manualu ale ma sprzęgło wielopłytkowe i napęd trafia na obie osie również non stop i rozłącza go tylko alarm wysokiej temperatury. Jest więc stały napęd jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.