trybi102 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 witam mam problem z wentylatorem kiedy go włączam pali bezpiecznik wiem ze gdzieś jest zwarcie ale nie znam się na elektryce. Dzieje się to kiedy najpierw popada a później przymrozi mieszkam na Islandii i taka pogoda jest co drugi dzień więc to duży problem na początku przymarzał ale po rozgrzaniu silnika zaczynał działać a teraz pali bezpiecznik posiadam terrano II z 96 r. 2,4 benzyna proszę o rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToleDo Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Witaj. Miałem to samo parę dni temu Rozebranie silnika dmuchawy który powinien być pod schowkiem pasażera , ogrzanie i wysuszenie pomogło. Odrobina wody pomiędzy łopatkami i obudową zamarza i blokuje silniczek i wywala bezpiecznik po nie może ruszyć - robi przeciążenie. edzia: operacja trwała jakieś 20 minut łącznie z bro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trybi102 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 dzięki jutro spróbuje to naprawić dam znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Na podszybiu pod plastikową zabudową jestklapka ,pewnie przez nią woda wlewa sie do wiatraka i dalej na dywaniki. Trzeba to uszczelnić jakąś masą silikonopodobną :-). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trybi102 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 zastanawiałem się skąd ta woda zabezpieczyłem podszybie ten plastik ale nic nie dało widzę że muszę rozkręcić to jeszcze raz mam nadzieje ze to pomoże dzięki za info i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...