Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Ściąganie przy załączonym 4x4, na tylnym OK.


marcinviper
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

mam taki problem, wcześniej go nie było, rano wszystko ok jade w góry z napędm 4x4 po  godzinie wracam i auto strasznie ściąga na prawo i hamuje przy załączonym 4x4 przy napędzie tylko na tył jest wszystko OK.

zauważyłem też że auto teraz nie chce tak szybko załączać napedu na przód ale to jest spowodowane mniejszymi oponami z przodu.

martwi mnie te ściąganie, może to być spowodowane że czujnik dostał gdzieś wody i jest zły odczyt?

Edytowane przez marcinviper
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetny pomysł z różną wielkością opon. :devil: . Kiedyś założyłem inny dyfer do Gaza69 -autko aż podskakiwało :gun: . Ciekawe co pierwsze pierdzielnie-  most - reduktor - przegub - może karoseria po wypadku . Zróbmy ankietę :nissan2: .

Średnica kół ma być taka sama :warning: . Skoda żeś tak daleko , bo dałbym Ci jakieś 'stare' opony ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm....opony mam też inne do założenia ale nie wiedziałem że muszą byc takie same przy napędzie 4x4.

Jeździłem wczoraj też 4x4 i nie było żadnego problemu

Wysokość opon musi być identyczna czy szerokość też?

Edytowane przez marcinviper
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm....opony mam też inne do założenia ale nie wiedziałem że muszą byc takie same przy napędzie 4x4.

Jeździłem wczoraj też 4x4 i nie było żadnego problemu

Wysokość opon musi być identyczna czy szerokość też?

 

Sorry ale osłabiasz system. W samochodach z napędem 4x4 wszystkie opony muszą być jednakowe inaczej zabijesz któryś z elementów napędu. A za chwilę okaże się że autko nie będzie już dołączać przedniej osi, więc nie świruj i wymień natychmiast opony na jednakowe.

 

Oglądałem kiedyś skrzynię rozdzielczą w Jimnym pewnej niewiasty która zrobiła taki sam numer jak ty. W środku masakra, łańcuch pękł a ona dalej jeździła, aż popękane elementy dobiły samochód.

 

Generalnie to :0recourse:  bo będziemy :bicz:

Edytowane przez sq9mcs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm....opony mam też inne do założenia ale nie wiedziałem że muszą byc takie same przy napędzie 4x4.

Jeździłem wczoraj też 4x4 i nie było żadnego problemu

Wysokość opon musi być identyczna czy szerokość też?

Jak jedziesz po śliskim ,to koła uślizgują. Na czarnym nie .jedno koło próbuje kręcić się z inną prędkością a to problem . Załóż b. szerokie opony dociąż autko ,przejedź 10km i napisz co urwałeś :punk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak , bo skrzynia redukcyjna nie napędza przedniego wału/dyfra/półosi/kół . Ale załączenie przodu przy różnej prędkości obrotowej wałów (przód-tył) może cosik uszkodzić , a najczęściej reduktor gdzie ząbki będą próbować się powybijać :whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok to szukam opon i jeźdze narazie tak jak jest

mam teraz na tył nowe opony 265/70/r16 i szukam co by tu założyć i czy mógłbym dać np takie:

285/65R16
srednica 776,9 mm
-0,5 mm
 różnica do tych moich-0,1 % z tym że wtedy te założybym na tył.
245/75R16
srednica 773,9 mm
-3,5 mm
 różnica do moich-0,5 %
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...