Danielslowinski2 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Witam powtornie. Z tym moim silnikiem okazało się, że to jednak zawór wydechowy na trzecim cylindrze wydmuchalo w znacznej jego części. Pytanie moje jest takie? Czy lepiej robić remont silnika i zapłacić około 2000zł. Czy lepiej szukać drugiego silnika? Poradźcie :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Ale jeśli wydmuchało zawór, jak piszesz, to wystarczy zmienić gniazdo zaworowe i uszkodzony zawór, zrobić szlif i śmigać. Ewentualnie kupić głowicę używaną (ceny już od 200 PLN). Plus uszczelki i robocizna to myślę że 600-800 PLN max Ci to wyjdzie u porządnego mechaniora. Kto Cię chce naciągnąć na 2 tysiaki za tą naprawę? Napisz tutaj, aby szerokim łukiem omijać tego specjalistę od zdzierania z ludzi kasy. A po wymianie głowicy, pilnuj sobie składu mieszanki GAZ-POWIETRZE. Zawór wypaliło, bo miałeś na tym baniaku mieszankę za bogatą w tlen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Witam powtornie. Z tym moim silnikiem okazało się, że to jednak zawór wydechowy na trzecim cylindrze wydmuchalo w znacznej jego części. Pytanie moje jest takie? Czy lepiej robić remont silnika i zapłacić około 2000zł. Czy lepiej szukać drugiego silnika? Poradźcie :-( Po co zadajesz pytanie tutaj i dodatkowo zakładasz nowy temat. Nie zaśmiecaj forum. Moderator niech przeniesie moją odpowiedź tutaj a tamten temat w śmietnik, niech będzie ciągłość w dyskusji. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/98428-remont-silnika-czy-wymiana/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Zrobione za bogatą w tlen tz za uboga w paliwo może nie domagać wtryskiwacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielslowinski2 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Dzięki za zrobienie porządku z dodatkowym tematem. Te 2000 tys to całkowity koszt naprawy. Mianowicie glowica800 Uszczelki + pierścienie 650 I robocizna 650 Dlatego zapytałem czy ma to sens? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 głowica na gotowo??? ceny części sprawdzałeś?? ma sens Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 za uboga mieszanka równa sie zawysokie egt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Dzięki za zrobienie porządku z dodatkowym tematem. Te 2000 tys to całkowity koszt naprawy. Mianowicie glowica800 Uszczelki + pierścienie 650 I robocizna 650 Dlatego zapytałem czy ma to sens? Tylko po co wymieniać pierścienie, skoro diagnoza ewidentnie wskazuje na wypalone gniazda zaworów. Chyba że ktoś asekuracyjnie chce zrobić komplet przy okazji zrzuconej głowicy aby drugi raz do tego nie podchodzić. To może i ma sens. Ale... jeśli silnik nie brał wcześniej oleju, to ja bym pierścieni nie ruszał a porządnie zrobił głowicę. Przy wymianie pierścieni trzeba robić szlif cylindrów, później docieranie silnika, takie trochę to na wyrost według mnie. Ja bym robił - patrząc na to co opisujesz - tylko głowicę. Kompleksowo. A później jak pisałem - obowiązkowo regularne kontrole składu mieszanki na gazie u speca od LPG, bo coś Ci tam mocno nie domaga w tej instalce na moje oko. za uboga mieszanka równa sie zawysokie egt Jarek, jesteś z Zabrzega. Odezwij się na PRIV bo ja też z okolicy. Warto mieć kogoś z forum na miejscu w razie konieczności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielslowinski2 Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 W kwestii uzupełnienia tego tematu to powiem tylko ze najchętniej to bym odkupił ten silnik 18 QG Jak by ktoś miał w dobrym stanie bez osprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Wydaje mi się że prędzej przywieziesz anglika z takim silnikiem, niż kupisz używany, uczciwy i pewny silnik. Ja od dawna mam ochotę przytargać kombi takie jak moje z kierownicą po drugiej stronie, ale po prostu nie mam gdzie tego diabelstwa później trzymać. A taka kopalnia części to coś pięknego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielslowinski2 Opublikowano 4 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Dzięki Paweł. Dziękuje wszystkim za pomoc. Porady i wszystkie wskazówki. Pod koniec tygodnia dam wszystkim znać co dalej w sprawie ,ale jeżeli ktoś miałby podobny problem to proponuje zajrzeć na podobny temat na tym portalu. Podaje link do tej stronyhttp://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/74100-p11wp11-silnik-18-qg18de-nadmierne-zuzycie-oleju/ Czy ktoś mógłby mi powiedzieć czy w tym silniku (przypominam 1,8 b/gaz18QG) są hydraulicznie regulowane zawory,czy nie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 (edytowane) Mechanicznie. Edytowane 6 Lutego 2015 przez PawelSalata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielslowinski2 Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Dzięki. Bo w związku z tym trzeba będzie popracować nad popychaczami zaworów. PraWdopodobnie zrobią mi to tam gdzie planowałem głowice? Mam nadzieje ze więcej już nic nie wyniknie nowego?? Witam szanowanych forumowiczòw Tak jak obiecalem odzywam się pod koniec tygodnia Na wstępie chciałbym się pochwalić swoim starym ale odrestaurowanym i naprawionym silnikiem QG Wymienione zostaly pierścienie,do kultury została doprowadzona głowica. Zalany został olej w pełni syntetyczny Zalana i odpowietrzona jest chlodnica i cały uklad Samochód jeździ.? Kultura pracy silnika jest do przyjęcia Wzrost ciśnienia na cylindrach,dodał mu szfarnosci ,zwinności i elastyczności w jeździe:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Super! A ile za to zapłaciłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielslowinski2 Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Super! A ile za to zapłaciłeś? W sumie 2700zł. Ale mialbym do ciebie jeszcze jedno pytanie Chodzi tym razem o kamerę cofania Co odpowiada za przekaz obrazu do konsoli centralnej? Bo u mnie od pewnego czasu po włączeniu biegu Wstecznego pokazują się tylko pionowe czarno białe pasy zamiast obrazu z kamery cofania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Moduł jest w zabudowie prawego nadkola w bagażniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.