Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Brak ciśnienia na jednym cylindrze -wymina silnika czy remont


Danielslowinski2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam powtornie.

Z tym moim silnikiem okazało się, że to jednak zawór wydechowy na trzecim cylindrze wydmuchalo w znacznej jego części.

Pytanie moje jest takie?

Czy lepiej robić remont silnika i zapłacić około 2000zł. Czy lepiej szukać drugiego silnika? Poradźcie :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jeśli wydmuchało zawór, jak piszesz, to wystarczy zmienić gniazdo zaworowe i uszkodzony zawór, zrobić szlif i śmigać. Ewentualnie kupić głowicę używaną (ceny już od 200 PLN). Plus uszczelki i robocizna to myślę że 600-800 PLN max Ci to wyjdzie u porządnego mechaniora.

 

Kto Cię chce naciągnąć na 2 tysiaki za tą naprawę? Napisz tutaj, aby szerokim łukiem omijać tego specjalistę od zdzierania z ludzi kasy.


A po wymianie głowicy, pilnuj sobie składu mieszanki GAZ-POWIETRZE. Zawór wypaliło, bo miałeś na tym baniaku mieszankę za bogatą w tlen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam powtornie.

Z tym moim silnikiem okazało się, że to jednak zawór wydechowy na trzecim cylindrze wydmuchalo w znacznej jego części.

Pytanie moje jest takie?

Czy lepiej robić remont silnika i zapłacić około 2000zł. Czy lepiej szukać drugiego silnika? Poradźcie :-(

 

Po co zadajesz pytanie tutaj i dodatkowo zakładasz nowy temat. Nie zaśmiecaj forum. Moderator niech przeniesie moją odpowiedź tutaj a tamten temat w śmietnik, niech będzie ciągłość w dyskusji.

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/98428-remont-silnika-czy-wymiana/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za zrobienie porządku z dodatkowym tematem.

Te 2000 tys to całkowity koszt naprawy.

Mianowicie glowica800

Uszczelki + pierścienie 650

I robocizna 650

Dlatego zapytałem czy ma to sens?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za zrobienie porządku z dodatkowym tematem.

Te 2000 tys to całkowity koszt naprawy.

Mianowicie glowica800

Uszczelki + pierścienie 650

I robocizna 650

Dlatego zapytałem czy ma to sens?

 

Tylko po co wymieniać pierścienie, skoro diagnoza ewidentnie wskazuje na wypalone gniazda zaworów. Chyba że ktoś asekuracyjnie chce zrobić komplet przy okazji zrzuconej głowicy aby drugi raz do tego nie podchodzić. To może i ma sens.

 

Ale... jeśli silnik nie brał wcześniej oleju, to ja bym pierścieni nie ruszał a porządnie zrobił głowicę. Przy wymianie pierścieni trzeba robić szlif cylindrów, później docieranie silnika, takie trochę to na wyrost według mnie.

 

Ja bym robił - patrząc na to co opisujesz - tylko głowicę. Kompleksowo. A później jak pisałem - obowiązkowo regularne kontrole składu mieszanki na gazie u speca od LPG, bo coś Ci tam mocno nie domaga w tej instalce na moje oko.

za uboga mieszanka równa sie zawysokie egt 

 

Jarek, jesteś z Zabrzega. Odezwij się na PRIV bo ja też z okolicy. Warto mieć kogoś z forum na miejscu w razie konieczności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kwestii uzupełnienia tego tematu to powiem tylko ze najchętniej to bym odkupił ten silnik 18 QG

Jak by ktoś miał w dobrym stanie bez osprzętu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że prędzej przywieziesz anglika z takim silnikiem, niż kupisz używany, uczciwy i pewny silnik.

Ja od dawna mam ochotę przytargać kombi takie jak moje z kierownicą po drugiej stronie, ale po prostu nie mam gdzie tego diabelstwa później trzymać. A taka kopalnia części to coś pięknego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Paweł.

Dziękuje wszystkim za pomoc.

Porady i wszystkie wskazówki.

Pod koniec tygodnia dam wszystkim znać co dalej w sprawie ,ale jeżeli ktoś miałby podobny problem to proponuje zajrzeć na podobny temat na tym portalu.

Podaje link do tej stronyhttp://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/74100-p11wp11-silnik-18-qg18de-nadmierne-zuzycie-oleju/

Czy ktoś mógłby mi powiedzieć czy w tym silniku (przypominam 1,8 b/gaz18QG) są hydraulicznie regulowane zawory,czy nie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanicznie.

Edytowane przez PawelSalata
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki.

Bo w związku z tym trzeba będzie popracować nad popychaczami zaworów.

PraWdopodobnie zrobią mi to tam gdzie planowałem głowice?

Mam nadzieje ze więcej już nic nie wyniknie nowego??

Witam szanowanych forumowiczòw

Tak jak obiecalem odzywam się pod koniec tygodnia

Na wstępie chciałbym się pochwalić swoim starym ale odrestaurowanym i naprawionym silnikiem QG

Wymienione zostaly pierścienie,do kultury została doprowadzona głowica.

Zalany został olej w pełni syntetyczny

Zalana i odpowietrzona jest chlodnica i cały uklad

Samochód jeździ.?

Kultura pracy silnika jest do przyjęcia

Wzrost ciśnienia na cylindrach,dodał mu szfarnosci ,zwinności i elastyczności w jeździe:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super! A ile za to zapłaciłeś?

W sumie 2700zł.

Ale mialbym do ciebie jeszcze jedno pytanie

Chodzi tym razem o kamerę cofania

Co odpowiada za przekaz obrazu do konsoli centralnej?

Bo u mnie od pewnego czasu po włączeniu biegu Wstecznego pokazują się tylko pionowe czarno białe pasy zamiast obrazu z kamery cofania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduł jest w zabudowie prawego nadkola w bagażniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...