tomekss Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Witam. Niedawno stałem się posiadaczem primery p11 2.0td Ubywało wody okazała się pęknięta głowica, więc wymieniłem silnik gdyż kupiłem go w cenie głowicy. Po przekładce silnik po odpaleniu na zimnym bardzo głośni chodzi taki klekot diesla jak by był źle zapłon ustawiony jak jade i puszczam pedał gazu to powoli schodzi z obrotów ze musze czekać az spadną obroty zeby wrzucic bieg tak jak by ten silnik chodził za szybko takie mam wrażenie Silnik po ujechaniu ok 10km zaczyna wchodzić na wysoką temp prawie do czerwonego, jak sie zatrzymam i silnik pochodzi chwile to spada do normy, wentylator prawie cały czas chodzi, termostat wyżuciłem, jak odpale auto to słychać przelewanie w nagrzewnicy, Ogólnie to płukałem cały układ(chyba z 10 razy ) bo był za.. pewnie jakimś kleikiem do chłodnic nagrzewnica była praktycznie niedrożna ale wydaj mi sie że jest ok. pęcherzyków powietrza w zbiorniczku brak. Po odłączeniu przewodu przy chłodnicy pompa wody ładnie tłoczyła wode Proszę o sugestie bo juz tak sie władowałem finansowo w to auto ze brak mi sił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 silnik kupiłes od tak, bez zadnej gwarancji rozruchowej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.