Fazzi Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Witam, Czy ktoś ma doświadczenie odnośnie demontażu rozrusznika w Primerze z silnikiem benzynowym? Czy to kwestia odkręcenia tylko dwóch śrub i rozrusznik można wyciągnąć bez żadnych problemów? Czy można odkręcić rozrusznik bez wchodzenia do kanału? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Niewiem jak jest w twoim ale umnie to odkreca się dwie śruby odlacza kable i poprostu się go wyciąga, kanał też niejest potrzebny wystarczy się położyć i wsunac głowę pod auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Osłona pod silnikiem nie przeszkadza? Nie trzeba jej demontować? Z tego co się orientuję to w 2.2 jest inna osłona i dzięki temu może dostęp jest bezproblemowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 No możliwe ale osłonę można zdjąć i po sprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 u mnie z kanału wyciągał koleś inaczej nie podeszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 W 2.0 spokojnie wyjmiesz rozrusznik od góry. Widać go jak na dłoni. Kable i sam rozrusznik odkręcasz i wyjmujesz. Tylko akumulator odłączyć obowiązkowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 W 2.0 spokojnie wyjmiesz rozrusznik od góry. Widać go jak na dłoni. Kable i sam rozrusznik odkręcasz i wyjmujesz. Tylko akumulator odłączyć obowiązkowo. Do śruby od góry jest w miarę dobry dostęp ale do dolnej dostęp jest problematyczny. Pytanie, jak dostać się właśnie do niej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MackP12 Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Witam W silniku 1.8 116KM nie jest to takie proste. Mechanik przedstawił mi opcje opuszczania ławy. Jeżeli ktokolwiek mógłby mi pomóc to bardzo proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekznik Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Witam W silniku 1.8 116KM nie jest to takie proste. Mechanik przedstawił mi opcje opuszczania ławy. Jeżeli ktokolwiek mógłby mi pomóc to bardzo proszę o pomoc. Witam. Jest proste trzeba w komorze silnika zdemontować rezonator i obudowę filtra powietrza. Wtedy mamy dobry dostęp do dwóch śrub mocujących rozrusznik do silnika ,robiłem to parę razy,powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.