Ugorek Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Witam. Szukalem na forum ale nie znalazlem nic w tym temacie wiec proszę o pomoc. Mianowicie w czasie jazdy spadl mi wąź od chlodnicy i wylal sie plyn. Naprawilem wąż i wlalem nowy plyn. I teraz problem jest taki ze silnik za wysoką temperaturę łapie. Od odpalenia zimnego silnika do nagrzania przejade moze ze 2 km. Przy predkosci powyzej 70 musze nawiew na maks wlaczac bo wzkazowka temp idzie do gory powyzej normy. Poza tym dolny wąż chlodnicy caly czas jest zimny. Wiatrak załącza się prawidłowo. Czy to może być termostat walniety? Z gory dzieki za wszelka pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 moze być termostat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 odpowietrzyć ukłąd pierwsze co.Po 2- termostat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 ...i odpowietrzyć trza jeszcze po zalaniu płynem. Ale się zgaliśmy w czasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ugorek Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Odpowietrza sie odkrecając korek zbiorniczka na kilka min przy odpalonym silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Musisz zalać chłodnice do pełna i do zbiorniczka , włączyć ogrzewanie w aucie , i chwile niech pochodzi . Musisz mieć płyn w zbiorniczku , jak troszkę pochodzi ostrożnie odkręć korek chłodnicy i jak będzie mało to dolej płynu do chłodnicy . Obieg sam się odpowietrzy będzie pobierał płyn z zbiorniczka . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ugorek Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Odpowietrza sie odkrecając korek zbiorniczka na kilka min przy odpalonym silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 a po co odkręcać korek zbiorniczka, jak tam jest przelew?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ugorek Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 (edytowane) Przelew tzn? Edytowane 5 Lutego 2015 przez Ugorek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 zobacz jak wygląda zbiorniczek wyrównawczy i wtedy przeczytaj co napisałeś dla ułatwienia ZBIORNICZEK to co odstaje z prawej strony korka to jest przelew, którym wylatuje płyn np. podczas awarii układu przy zakręconym korku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ugorek Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Układ odpowietrzony ale problem pozostał. W sobotę wymienię termostat i napiszę czy pomogło. Stracha mi to narobiło po przeczytałem, że może to wskazywać na uszczelkę pod głowicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.