Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Otwieranie terrano II z oryginalnego pilota


fotokora
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Pojawił się problem i szukam pomocy, a mianowicie:

zamknąłem terrano pilotem (oryginalnym) kierunki mrygnęły zamki w drzwiach zapadły jak zawsze- po 2 godzinach przychodze wciskam pilot i nic ani sygnału w kierunkach ani żadnego dźwięku drzwi nie można otworzyć. kupiłem nowe bateriei nadal nic. zero reakcji.

odłączyłem klemy od aku podłączyłem i tylko światło w kabinie się zapaliło i wyciemniło. 

gdy kluczykiem otwieram drzwi kierowcy wszystkie zamki działają czyli centralny chodzi.

Gdzie szukać przyczyny na co zwrócić uwagę.

Terrano II 98 rocznik long 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może padł Ci radiowy sterownik centralnego zamka. Z tego co się orientuje to powinien znajdować się w okolicy bezpieczników w kabinie, ale pewny nie jestem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może się pilot rozkodował.. U mnie jak kupiłem tyrana to wogóle nie działał centralny na pilota a sam pilot mrygał.. Pojechałem do fachowca od kluczy sprawdził mi pilot wymienił baterie wsiadł do auta zamknął drzwi coś tym pilotem poprztykał i gotowe. Zobacz na youtube tam jest parę filmów jak koduja piloty może coś poskutkuje..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kiedys coś takiego oglądałem ze gość wkładał kluczyk do stacyjki przekręcał do kontrolek i wtedy naciskał do zamykania aż mrugło kierunkami..  Tu masz link do filmu.. Tylko akurat w tym przypadku to Opel Vectra ale zasada podobna..

 

http://youtu.be/82iItzslXwk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla terrano >

 

"1. przekręcić kluczyk w stacyjce 6 razy w ciągu 10 sekund (włączasz zapłon i wyłączasz), po 6 razie na pozycję ACC i powinien mrugnąć kierunkami 2 razy. 

2. trzymając pilota blisko stacyjki wcisnąć i trzymać na pilocie UNLOCK, trzymając UNLOCK wciskasz 3 razy LOCK- powinien mrugnąć 1 raz kierunkami. 
3. następnie bierzesz drugiego pilota i też wciskasz i trzymasz UNLOCK i 3 razy wciskasz LOCK- znów powinien mrugnąć 1 raz kierunkami. 
4. na końcu przekręcasz na pozycję ZAPŁON i wtedy powinien mrugnąć 2 razy 

pkt. 1 na tą operację masz 10 sekund 
pkt. 2 na tą operację masz 2 sekundy 
pkt. 3 też 2 sekundy
 :

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kurka nie sądziłem ze to takie skomplikowane.. Trudno to spamiętać.. Dobrze ze mój pilot juz działa :):whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz  te co są pod maską 2x40 A i 1x80 A oraz bezpiecznikami 24 i 25 przy tablicy rozdzielczej, obydwa 10 A jwśli takie masz..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

witam. wznawiam temat pomoże ktoś?


nie działa mi centralny z pilota , kluczykiem otwieram a sam osobny pilot nie działa niby pilot sprawdzony co powinienem wymienić gdzie szukać? Jakie elementy przejrzeć?  jakieś rady?

Edytowane przez fotokora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Miałem podobny problem ( pilot w kluczyku ), niby sprawny ale to popękane gumy, to słaby zasięg i wieczne mocowanie się z przyciskami.

W końcu kupiłem uniwersalny sterownik centralnego na alle... za 50, godzina roboty i śmiga aż miło. Jak by co to mogę podesłać zdjęcia, gdzie i jak się podpiąć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super, jak możesz to mi podeślij na PW, albo wrzuć do tematu gdzie i w jakie kable wpinać. Będę bardzo wdzięczny bo też walczę guzikami. W sumie to ostatnio się poddałem i z kluczyka otwieram.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Do montażu sterownika potrzebujemy

- próbnik samochodowy 12v

- nóż 

- lutownica + cyna 

- śrubokręt płaski i krzyżak

- izolacja

2.Demontujemy tapicerkę, żeby dostać się do centrali/sterownika w moim przypadku jest on nad bezpiecznikami w kabinie pod kierowncom.

3.Zdejmujemy centralkę żeby dostać się do tyłu, do przewodów

4. Podłączamy stałe zasilanie ( w moim przypadku to czerwony przewód z zielonym paskiem w srebne plamy odpowiadający za oświetlenie wnętrza bezpiecznik 15A)

post-46764-0-89181700-1457819474_thumb.jpg

5. Masę podłączyłem bezpośrednio pod śrubkę do karoserii 

post-46764-0-40330400-1457819537_thumb.jpg

6.Szukamy przewodu odpowiadającego za otwieranie ( u mnie jest sterowanie masą, a przewód o kolorach żółty z czerwonym paskiem)

post-46764-0-91633100-1457819599_thumb.jpg

Żeby go dobrze zdiagnozować należy podpiąć żabkę od próbnika do masy a szpikulcem nakuć przewód, oczywiście drzwi powinny być zaryglowane tak jak by były zamknięte, jeśli to dobry przewód powinny się otworzyć.

7. Analogicznie robimy z przewodem odpowiadającym za zamykanie ( mój to zielony z żółtym paskiem)

post-46764-0-10583700-1457819652_thumb.jpg

8. Kierunki podłączamy pod mostek z diodami ( znajduje się on z prawej strony centralki)

post-46764-0-03302500-1457819723_thumb.jpg

9. Wszystko ładnie podwieszamy, składamy do kupy i cieszymy się nowym sterowaniem.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...