Szaman86pl Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Witam! Prosiłbym o pomoc w temacie, mianowicie : auto odpala normalnie, nie kopci nawet przy obciążeniu, przyśpiesza itd itp, ale obroty na biegu jałowym delikatnie falują, a gdy dodaje gazu i szybko puszczam pedał obroty na jakąś sekundę zatrzymują się przy 1000 obrotów i dopiero spadają. Zrobiłem test zworki i wybłyskało mi błąd 34, tak więc czy zamiast się głowić wymienić od razu wtrysk sterujący czy to może coś innego generować dany błąd ? Bądź poczekać, aż wtrysk padnie - czego wolałbym uniknąć ,bo auto jest w ciągłym użytku i nie mogę sobie pozwolić na awarię, która mnie kompletnie unieruchomi Z góry dziękuję za pomoc i przepraszam jeżeli sklonowałem czyjś problem ale nie znalazłem nic, co by odpowiadało mojemu problemowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Filtr paliwa do wymiany jak dawno temu był wymieniany i jakiś dodatek do paliwa dolej ,albo chociaż mixolu. Co do wtryskiwacza, to sprawdź miernikiem ( multimetrem ) rezystancję, w manualu jest podane ,ile powinna wynosić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Do tego usun błąd,pojeździj i znów sprawdź. A jak sprawdzić rezystancję znajdziesz także na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szaman86pl Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Ale czemu tak komicznie reaguje na gaz? Czasem puszczę gaz , a on sam od siebie zatrzymuje się na 1000 obrotów i po chwili pada. To mnie martwi ,bo jakby nie patrzeć - auto na pewno przez to więcej spali, w skali połowy baku robie 380km. Tak czy tak skasuje błąd (zwierając klemy bez aku?) i wtedy popatrzę, a filtry wymieniam wszystkie wraz z olejem w przyszłym tygodniu. Oczywiście dziękuje za odpowiedź, zobaczymy dalej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 jaki masz osprzęt? Bosch czy Zexel ? jak by się okazało że byś musiał wymieniać wtrysk sterujący to ja miałbym na sprzedaż z osprzętu Bosch. 100% sprawny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szaman86pl Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Podobno zexell ale osobiście jeszcze tego nie sprawdzałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Jak 97 rok,to może być zexel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 ... Tak czy tak skasuje błąd (zwierając klemy bez aku?) i wtedy popatrzę... http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/49973-p11144w11144-diagnostyka-silnika-primera-td-cd20t/ a problem może leżeć we wtryskiwaczu aczkolwiek z doświadczenia bardziej bym skłaniał się ku nastawnikowi pompy wtryskowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szaman86pl Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 poprzedni właściciel twierdził że nastawnik był czyszczony i że coś było strojone komputerowo tak więc za pewne pompa. Ale co do nastawnika to czy on mógł by generować błąd odpowiadający wtryskowi sterującemu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 strojone komputerowo Ciekawe co tam chcesz stroić JEdyne co to dawke możesz kontrolować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.