Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Problem z wtryskami ? 2.0 td 97r


Szaman86pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Prosiłbym o pomoc w temacie, mianowicie : auto odpala normalnie, nie kopci nawet przy obciążeniu, przyśpiesza itd itp, ale obroty na biegu jałowym delikatnie falują, a gdy dodaje gazu i szybko puszczam pedał obroty na jakąś sekundę zatrzymują się przy 1000 obrotów i dopiero spadają. Zrobiłem test zworki i wybłyskało mi błąd 34, tak więc czy zamiast się głowić wymienić od razu wtrysk sterujący czy to może coś innego generować dany błąd ? Bądź poczekać, aż wtrysk padnie - czego wolałbym uniknąć ,bo auto jest w ciągłym użytku i nie mogę sobie pozwolić na awarię, która mnie kompletnie unieruchomi :)

 

Z góry dziękuję za pomoc i przepraszam jeżeli sklonowałem czyjś problem :) ale nie znalazłem nic, co by odpowiadało mojemu problemowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa do wymiany jak dawno temu był wymieniany i jakiś dodatek do paliwa dolej ,albo chociaż mixolu.

Co do wtryskiwacza, to sprawdź miernikiem ( multimetrem ) rezystancję, w manualu jest podane ,ile powinna wynosić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale czemu tak komicznie reaguje na gaz? Czasem puszczę gaz , a on sam od siebie zatrzymuje się na 1000 obrotów i po chwili pada. To mnie martwi ,bo jakby nie patrzeć - auto na pewno przez to więcej spali, w skali połowy baku robie 380km. Tak czy tak skasuje błąd (zwierając klemy bez aku?) i wtedy popatrzę, a filtry wymieniam wszystkie wraz z olejem w przyszłym tygodniu.

Oczywiście dziękuje za odpowiedź, zobaczymy dalej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki masz osprzęt? Bosch czy Zexel ? jak by się okazało że byś musiał wymieniać wtrysk sterujący to ja miałbym na sprzedaż z osprzętu Bosch. 100% sprawny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Tak czy tak skasuje błąd (zwierając klemy bez aku?) i wtedy popatrzę...

 

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/49973-p11144w11144-diagnostyka-silnika-primera-td-cd20t/

 

a problem może leżeć we wtryskiwaczu aczkolwiek z doświadczenia bardziej bym skłaniał się ku nastawnikowi pompy wtryskowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poprzedni właściciel twierdził że nastawnik był czyszczony i że coś było strojone komputerowo tak więc za pewne pompa. Ale co do nastawnika to czy on mógł by generować błąd odpowiadający wtryskowi sterującemu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...