razzar Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 (edytowane) Mam prośbe mogłby ktoś z Wam zrobić zjdecie wtyczki wchodzącej do przełacznika podnoszenia szyb z strony kierowcy. Chodzi dokładnie o kolory kabli. jak wchodzą do wtyczki. Rozebrałem tą wtyczkę i d*pa wszystkie kabelki wyskoczyły i nie wiem teraz jak złożyć. Chodzi o tą szerszą wtyczkę, która sterują podnoszenie szyb i zamykanie i otwieraniem centralnego w dzwiach. Co za masakra od nie używania auta szyba mi sie nie otwierała myślałem ze moze wtyczka , ale wygląda na sam przełącznik. Teraz to stoję i nie wiem jak tą wtyczki te druciki pokoleji poskładać. Bez waszej pomocy jest wielka d*pa. Dzikuje z góry za pomoc. chodzi o tą wtczkie tak abym mogł kolejno powkładać z powrotem ...zwarueje no http://fotoo.pl/show.php?img=950440_imag1067.jpg.html oo dokładnie o tą wtyczkę abym było widać kolory kabli jak wchodza do wtyczki http://s235.photobucket.com/user/eyedeeuk/media/Nissan%20350Z%20Window%20Motor%20Repair%20Guide/8.jpg.html Edytowane 16 Lutego 2015 przez razzar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Znalezione w necie: ewentualnie klepnij w googlach 350 window switch - moze bedzie jakies wyrazniejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 (edytowane) tak dziek, ale tu nie widać dokładnie jak kabelek kolor , rozebrałem tą wtyczke i kabelki musze teraz powkładać kolejno co za masakratyczna sytuacja /.///.. juz szukałem na necie ,nie moge znaleść , bede szukał , to jedna śrunka i wyjać ten panel i fotki strzelić jak ktoś mogłby bo nie moge rozpoczać dalszej naprawy. nie wiem szyba staneł ni chciała sie zamknać, puzniej ruszyła i znowu lipa myślałem ze ta wtyczka ale pewnie albo guzki albo silnik. noo... piwo postawie na zlocie za pomoc ... Edytowane 16 Lutego 2015 przez razzar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 na ten temat już było poszukaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 (edytowane) ale zdjecia nie było dokładnego , kolego jak widzisz ze było daj linka .... Edytowane 16 Lutego 2015 przez razzar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 (edytowane) z tego co widać to masz rozleciana tą wtyczke nielepiej wymienic wiązke ewętualnie z innej wiązki odciąć wtyczke z kablami i przelutować po kolorach kabelków http://allegro.pl/wiazka-instalacja-elektryczna-drzwi-nissan-350-z-i5016788248.html Edytowane 16 Lutego 2015 przez jarek1111 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 dzieki za link, sprawdziłem ułożenie kabli no na 80 % mam odzyskane,reszte wtcyzki mam tylko musze odbudować org. ułożenie. Nie ma nic gorszego niż mieć jutro urodziny i być bez auta chodzącego z otwartą szybą i do tego urlop od dupo racy. Idzie zwariować. Podłączyłem kilka ustawien,może sie zjarały ten cały panel, jeszcze raz sprawdzę ustawienie kabli, albo panel będzie uszkodzony, albo silnik na szczotkach sie zjabał. ale z drugiej strony nissan i japan i takie przygody to moje 11 auto nie miałem takich przygód dotychczas...a zaczoło sie od zamykajacej szyby, a tu takie problemy ..... zaczynam mieć dosyć tego auta, tyle pierdół sie sypie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel.tymek Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 To za tym 12-stym razem może masz strasznego pecha. Mi się nic nie sypie i nie widze ,zeby komu innemu się tu tak sypało ,chyba że mówimy o elementach eksploatacyjnych typu dwumasa. Nie rób z Zety awaryjnego samochodu bo odstraszysz kogoś od zakupu. Tak wogóle to co Ci się jeszcze sypie? A odnośnie kabli to poszukaj schematu kabli w internecie. Masz tam całe wiązki rozpisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonBuBs Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 http://www.nicoclub.com/FSM/350Z/coupe/2005/gw.pdfod strony 26 masz schemat kolorów. Opis do rocznika 2005 ale pewnie różnic nie ma. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 ok dzieki ogarnąłem po zdjęciu, przyciski juz działaja. Sinik uszkodzony, nie wiem czy idzie go naprawić, myśle ze wyczyścić, chyba ze sie już nie nada , bo chwile pochodził zgrzytnął i stanął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 bede myślał jutro go wycigać, ale nie bardzo wiem o co chodzi , wiem ze dość skomplikowane jest wyciągniecie silnika bo z szyba trza walczyć. Podobna trzeba odkręcić 2 śróby ktore trzymają sanki od szyby. Szybe wyciągnąc lub opusić i wtedy wyjme tą blache zsilnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 trwa to dosłownie 5minut a rozebranie silnika to następne 2 minuty przeważnie to problem szczotek ale u mnie byl problem z wyl krańcowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 jakiaś wskazówka przy wyjmowaniu tej blachy z całym mechanizme ? rozumiem ze trzeba szybę wyciągnąć zupełnie? 2 śruby przez otwory trzymające ją/. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Wskazówka: nie pal trawki przed robotą bo po pierwszej śrubie ci sie nie będzie chciało dalej rozbierać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 dobre dobre heee, nie pale .Udało sie wyjać silnik wyczysciełem cały był w smarze, ale nadal nie działał, zawiozłem do elektryka znajomego musi chyba wyminić szczotki były dziwnie krótkie , on ma głowe do tego i wie gdzie szczotki kupic nich go posprawdza chyba ze sie zjarał. Okazalo sie ze szczotki sa wymeczone inpadl jakis mikto przelacznik krancowy. Gosc stwierdzil ze nie oplaca sie naprawiac lepiej kupic uzywke. No i szukam uzywki dzownie wszedzi mowia ze sprzedali ze te silniczki sie sprzedaja jak chleb, ze ich awaryjnosc jest mega wysoka. Jest to spowodowane ty glupim mechanizmem domykania inuchylania szyby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Jest to spowodowane ty glupim mechanizmem domykania inuchylania szyby. to typowy mechanizm dla chyba wszystkich aut z szybami bez ramek, więc dlaczego głupi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 22 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 bo bardzo awaryjne silniczki, sypią się , mikrowyłacznik tez awaryjny. Np. w Eclipse mitsubishi są bez ramek drzw i nie ma tego dosuwania. Z tego co czytam na forum i rozmawiam z ludzmi sprzedającymi części mówia ze to jest badziew. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.