Jaro84 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Witam wszystkich. Właśnie odjechałem od mechanika i po zleconej diagnostyce komputerowej wyszła jakaś masakra. Błędy: P0725, P0715, U1000, P0744, P0746, P00826, P0615, P1778 i P0868 ( wszystkie są błędami w skrzyni biegów) Próbuję teraz wygoglować co oznaczają te błędy ale jak ktoś mógłby mi pomóc w tej sprawie byłbym wdzięczny. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 http://engine-codes.com/search_codes.php?q=P0725 itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 P0725 - brak sygnału prędkości obrotowej silnika P0715 - brak sygnału prędkości pojazdu U1000 - niewłaściwa praca szyny CAN P0744 - problem z układem hydrauliki konwertera momentu obrotowego i/lub problem z zaworem sprzęgła konwertera P0746 - błąd pierwszego zaworu ciśnieniowego, bezpośrednio związany z sygnałami czujników prędkości obrotowej i pojazdu P0826 - błąd układu ręcznej zmiany biegów (uszkodzenie TCM) P0615 - błąd sygnału z przekaźnika rozrusznika (sygnał startu pojazdu) P1778 - błąd silnika krokowego przekładni CVT P0868 - błąd drugiego zaworu ciśnieniowego, bezpośrednio związany z pierwszym zaworem Masz jakieś problemy z pracą skrzyni? Z błędów wnioskuję że TCM jest na etapie umierania. Jednak na każdy błąd jest osobna procedura potwierdzenia. Po moich przygodach z skrzynią rozdzielczą zrobiłbym tak. Najpierw skasowałbym błędy z komputera, później kilka dni normalnej jazdy. Dalej kolejny odczyt błędów, jeśli pojawiają się to weryfikacja i potwierdzenie kodów błędów. Pierwsze przy naprawie to jedna rzecz która wiąże wszystkie te błędy czyli elektryka a konkretnie złącze skrzyni. Złącza to chyba newralgiczna część w Nissanach. Wyobraź sobie że w Patku, czołgu który ma głębokość brodzenia co najmniej 45cm, zwykła woda wyrzucana spod przedniego koła pasażera zalewa złącze skrzyni rozdzielczej które rzekomo ma być wodoodporne a w rzeczywistości, rozłącza skrzynię rozdzielczą wyłączając napęd 4x4. I weź tu wjedź do kałuży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkar Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Właśnie zabrałem się za wyszukiwanie błędów w MANUALU, ale pojawił się opis i diagnoza kolegi sq9. Potwierdzam diagnozę - niekontakt na złączu elektrycznym skrzyni. Wskazuje na to błąd U1000. Czyli, że blędy skrzyni zostały zdekodowane nieprawidłowo. Gdyby te błędy miały miejsce w rzeczywistości, to auto nie miało by szans.... odjechać z warsztatu. wkar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro84 Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Dzięki za zainteresowanie tematem. Jeżeli chodzi o pracę skrzyni to podczas jazdy wszystko chodzi płynnie ale jak stoję np. na światłach, czuć sporadycznie jakieś drobne szarpnięcia, przeskoki ( i to tylko jak skrzynia ustawiona na D lub N) jak ustawię na P wszystko jest w porządku. Jestem przed wymiana płynu w skrzyni-może to jest przyczyną tych błędów?. I tu tez mam pytanie. Gdzie najlepiej wymienić płyn w skrzyni we Wrocławiu. Dzięki jeszcze raz za pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Nie płyn a olej. A najlepiej szukać zakładu który robi tylko skrzynie automatyczne. Błędy nie są spowodowane przez niewymieniony olej bo wskazują ewidentnie na problemy z elektryką. Prędzej szarpania to wina nie wymienionego oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.