Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

O pielęgnacji aut


myszorek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Szyba ma własne naprężenia brzegowe, prawdopodobnie pękła sama, nie wierzę że Nissan wypuściłby auto z taką szybą z fabryki, bez reklamacji do dostawcy szyb. Reklamuj to, a jak się nie uda to złap klejem epoxy bo pęknie dalej na 100%.

 

Wysłano z Nokia Lumia 925

Edytowane przez monkahead
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szklarze też nie chcieli nareperować odprysków w mojej Almerze to sam sobie ponaprawiałem :)

Colins czy ukruszenie czy odprysk ważne aby dobrze wymyć i odtłuścić wtedy wciskasz na siłę klej aby rozlał się jak najdalej po pająku i zostawiasz na słońcu !

Po wszystkim zeskrobujesz nadmiar kleju i zabezpieczone często nie widoczne uszkodzenie,przy uszczerbieniu jest więcej roboty!

 

 
Monkahead tak guma cisneła tu w tym miejscu i szyba trachła ,Nissan nie takie kwiaty sprzedaje w salunach !
Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za Waszą poradą wysłałem maila ze zdjęciami i krótkim opisem szkody do mojego ASO w Zielonej Górze. Pewnie od teraz skończą się czerwone dywany. :wacko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za Waszą poradą wysłałem maila ze zdjęciami i krótkim opisem szkody do mojego ASO w Zielonej Górze. Pewnie od teraz skończą się czerwone dywany. :wacko:

 

Aaaa....to Tobie te dywany rozwijali pod nogi i częstowali czekoladkami , (szampanem?)....

To troszkę wyjaśnia niespodzianki, które z czasem odkrywasz w QQ ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano mnie rozwijali dywany, a żonę częstowali czekoladkami i winem. :)

Na razie nie dam na nich złego słowa powiedzieć (Nissan Zielona Góra).

Byłem u nich już 3 razy i zawsze było OK.

Zobaczymy jak będzie teraz. Moim zdaniem trudna sytuacja zarówno dla jednej jak i dla drugiej strony.

Bo ja mogę być posądzony o tuszowanie szkód, które sam poczyniłem i zostać bez pomocy (choć nie poczyniłem - ale weź teraz udowodnij). :(

Oni natomiast wiedzą, że udzielam się na forum Nissana (o czym w ramach niewinnego szantażyku nie omieszkałem ich poinformować) więc macie wgląd w przebieg sprawy. Można powiedzieć ogólnopolska reklama.  :devil:

 

Na razie dostałem odpowiedź od doradcy serwisowego, że tak powiem, węszącą spisek, a w niej zapytanie czy szyba czołowa była wymieniana?

Wiem o co im chodzi - gdyby była, to winę można by przypisać "wymieniaczowi" szyb.

No więc odpisałem, że nie była i że w każdej chwili mogę podstawić auto na oględziny.

No i czekam na rozwój sytuacji (choć przyznam, że raczej jestem złej myśli). :wacko:

Edytowane przez colins
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Colins,trzymaj rękę  na pulsie.Wierzę że da się to pozytywnie załatwić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwonili do mnie z ASO i jestem umówiony w środę na godzinę 13 na oględziny. Mają porobić zdjęcia i wysłać do centrali Nissana aby tam podjęli decyzję.

Jak przypuszczam odmowną. :wacko:

Jako przykład niemalże takiej samej sytuacji pozwolę sobie wrzucić PEWIEN LINK.

Też Nissan Qashqai, też odprysk szyby na dachu (z tą tylko różnicą, że u mnie jeszcze szyba nie pękła) i też książkowe spławienie klienta zarówno przez centralę Nissana jak i ubezpieczyciela. :huh:

Edytowane przez colins
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale uszkodzenie jest takie samo jak u ciebie pod uszczelką i szyba pękła to i u ciebie pewnie pęknie kwestia czasu !

Ja tak myślę że to złośliwy Pakus uszczerbia te szyby w Anglii a jego czyn jest nie do wykrycia bo znajduje się pod uszczelką!! :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że to raczej robot na linii montażowej ma wyszczerbiony ząb na wałku podawczym i co którąś szybę kaleczy w ten sposób. :D

A Pakus tylko przyklepuje uszczelką żeby nie było widać. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak Pakus jest kierownikiem jakości na lini montażowej  w Nissanie to ja się nie dziwie  :D

Lakier wodny pod mikrofibrą schodzi,stuki w zawieszeniu,pękające szyby i co jeszcze bo nie wyczytałem ???

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Pakusy montują Wasze auta, to radziłbym sprawdzić pod kątem obecności paska z TNT :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak Pakus jest kierownikiem jakości na lini montażowej  w Nissanie to ja się nie dziwie  :D

Lakier wodny pod mikrofibrą schodzi,stuki w zawieszeniu,pękające szyby i co jeszcze bo nie wyczytałem ???

Wszystko przed nami. Chwilowo ucichł temat wariujących czujników cofania itd. 

Wraz z jesiennymi pluchami wróci. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się raz Polak wychylił na zebraniu w spawie jakości  w zakładach Toyoty że na linii montażowej poprawiają ustawienie słupków kilogramowym młotkiem to go później szukali jak tego górnika z kopalni Bytom co się pytoł .....

Więc przy takiej masówce jak dziś odchodzi w fabrykach każdy producent ma coś za uszami !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że to raczej robot na linii montażowej ma wyszczerbiony ząb na wałku podawczym i co którąś szybę kaleczy w ten sposób. :D

A Pakus tylko przyklepuje uszczelką żeby nie było widać. :D

Nie wierzę, że to przeszło kontrolę jakości w Nissanie i nikt tego nie zauważył, za długo pracuję w motoryzacji, nie takie rzeczy do nas wracały na reklamację  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież jaja sobie robię. 

Z drugiej strony najpierw doradzasz żebym reklamował, a potem nie wiem - wątpisz w moją uczciwość. :(

Przecież gdybym zarobił kamieniem w czasie jazdy to nie nękałbym teraz Nissana.

Pozostaje możliwość szkody na postoju. Choć też nie mam pojęcia kiedy, bo auto jest garażowane, a nawet spuszczane z oka rzadko.

No ale różnie może być. 

Przypuszczam, że Nissan i tak reklamację odrzuci. 

Wtedy dam sobie luz, a jeśli szyba pęknie, to zrobię z AC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno nie wyklucza drugiego. Trafić kamieniem w takie miejsce też łatwo nie jest. Moja teoria jest taka: auto wyjechało z fabryki z nieuszkodzoną szybą, co nie oznacza że z dobrą, szyba pękła w skutek naprężeń wewnętrznych. Z racji wysokiej ceny za dach panoramiczny, myślę że Cię spławią. Kto jest producentem tego dachu?

 

Wysłano z Nokia Lumia 925

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam mysle, ze ktos cos w fabryce przeoczyl. Nie wierze, zeby to bylo nawet Collinsa przypadkowe dzialanie.

Monkahead- Czyli kazdy z nas ma szybe nieuszkodzona co nie znaczy, ze dobra? :) podoba mi sie to sformulowanie. To jak powiedziec komus ze nie jest glupi ale madry wcale. Polonista jakos by to pewnie nazwal :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To się nazywa wyjątkowość :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gregson, czy część nieuszkodzona, a jednocześnie nie spełniająca wymagań klienta np. wymiar, kolor, etc. jest Twoim zdaniem częścią dobrą czy złą?

 

 

Wysłano z Nokia Lumia 925

Edytowane przez monkahead
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale my tutaj nie mowimy o czyms co nie spelnia widzimisie Collinsa. Mowimy o szybie z defektem. I nie ma to nic wspolnego z kolorem czy wymiarem. Kupowalem kiedys komode ze szklanymi polkami. Zobaczylem jedna szklana polke oblupana. No fakt mozna bylo powiedziec, ze nic nie widac -ale faktem bylo, ze towar byl z defektem. I zazadalem wymiany szyby.

Tu jest podobnie-szyba jest uszkodzona, a jak pisza niektorzy uszkodzenie to moze sie powiekszac. Wiec wg mnie nie tu miejsca na jakakolwiek dyskusje czy jest to uszkodzone czy nie-towar jest z defektem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Towar jest z defektem - fakt. Tylko sam już nie wiem czy ten defekt był wcześniej, czy pojawił się sam z siebie czy może jednak z powodu uderzenia gdzieś tam pod moją nieobecność. Na razie czekam na odpowiedź z Nissana i od niej uzależnię swoje dalsze kroki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym dostal odpowiedz z serwisu taka jaka sugerowal monkahead-szyba byla dobra gdy wyjezdzala z salonu ale pojawil sie defekt na skutek naprezen w samochodzie- to nawet by mnie to ucieszylo. Bo to jawne przyznanie sie do wady fabrycznej szyby/samochodu bez koniecznosci powolywania bieglego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...