monkahead Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 (edytowane) Szyba ma własne naprężenia brzegowe, prawdopodobnie pękła sama, nie wierzę że Nissan wypuściłby auto z taką szybą z fabryki, bez reklamacji do dostawcy szyb. Reklamuj to, a jak się nie uda to złap klejem epoxy bo pęknie dalej na 100%. Wysłano z Nokia Lumia 925 Edytowane 11 Czerwca 2015 przez monkahead Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 (edytowane) Szklarze też nie chcieli nareperować odprysków w mojej Almerze to sam sobie ponaprawiałem Colins czy ukruszenie czy odprysk ważne aby dobrze wymyć i odtłuścić wtedy wciskasz na siłę klej aby rozlał się jak najdalej po pająku i zostawiasz na słońcu ! Po wszystkim zeskrobujesz nadmiar kleju i zabezpieczone często nie widoczne uszkodzenie,przy uszczerbieniu jest więcej roboty! Monkahead tak guma cisneła tu w tym miejscu i szyba trachła ,Nissan nie takie kwiaty sprzedaje w salunach ! Edytowane 11 Czerwca 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Za Waszą poradą wysłałem maila ze zdjęciami i krótkim opisem szkody do mojego ASO w Zielonej Górze. Pewnie od teraz skończą się czerwone dywany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Za Waszą poradą wysłałem maila ze zdjęciami i krótkim opisem szkody do mojego ASO w Zielonej Górze. Pewnie od teraz skończą się czerwone dywany. Aaaa....to Tobie te dywany rozwijali pod nogi i częstowali czekoladkami , (szampanem?).... To troszkę wyjaśnia niespodzianki, które z czasem odkrywasz w QQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 (edytowane) Ano mnie rozwijali dywany, a żonę częstowali czekoladkami i winem. Na razie nie dam na nich złego słowa powiedzieć (Nissan Zielona Góra). Byłem u nich już 3 razy i zawsze było OK. Zobaczymy jak będzie teraz. Moim zdaniem trudna sytuacja zarówno dla jednej jak i dla drugiej strony. Bo ja mogę być posądzony o tuszowanie szkód, które sam poczyniłem i zostać bez pomocy (choć nie poczyniłem - ale weź teraz udowodnij). Oni natomiast wiedzą, że udzielam się na forum Nissana (o czym w ramach niewinnego szantażyku nie omieszkałem ich poinformować) więc macie wgląd w przebieg sprawy. Można powiedzieć ogólnopolska reklama. Na razie dostałem odpowiedź od doradcy serwisowego, że tak powiem, węszącą spisek, a w niej zapytanie czy szyba czołowa była wymieniana? Wiem o co im chodzi - gdyby była, to winę można by przypisać "wymieniaczowi" szyb. No więc odpisałem, że nie była i że w każdej chwili mogę podstawić auto na oględziny. No i czekam na rozwój sytuacji (choć przyznam, że raczej jestem złej myśli). Edytowane 11 Czerwca 2015 przez colins Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 O już Ćwaniaki kombinują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Colins,trzymaj rękę na pulsie.Wierzę że da się to pozytywnie załatwić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 (edytowane) Zadzwonili do mnie z ASO i jestem umówiony w środę na godzinę 13 na oględziny. Mają porobić zdjęcia i wysłać do centrali Nissana aby tam podjęli decyzję. Jak przypuszczam odmowną. Jako przykład niemalże takiej samej sytuacji pozwolę sobie wrzucić PEWIEN LINK. Też Nissan Qashqai, też odprysk szyby na dachu (z tą tylko różnicą, że u mnie jeszcze szyba nie pękła) i też książkowe spławienie klienta zarówno przez centralę Nissana jak i ubezpieczyciela. Edytowane 15 Czerwca 2015 przez colins Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Ale uszkodzenie jest takie samo jak u ciebie pod uszczelką i szyba pękła to i u ciebie pewnie pęknie kwestia czasu ! Ja tak myślę że to złośliwy Pakus uszczerbia te szyby w Anglii a jego czyn jest nie do wykrycia bo znajduje się pod uszczelką!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Myślę, że to raczej robot na linii montażowej ma wyszczerbiony ząb na wałku podawczym i co którąś szybę kaleczy w ten sposób. A Pakus tylko przyklepuje uszczelką żeby nie było widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 (edytowane) No jak Pakus jest kierownikiem jakości na lini montażowej w Nissanie to ja się nie dziwie Lakier wodny pod mikrofibrą schodzi,stuki w zawieszeniu,pękające szyby i co jeszcze bo nie wyczytałem ??? Edytowane 15 Czerwca 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Jak Pakusy montują Wasze auta, to radziłbym sprawdzić pod kątem obecności paska z TNT . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 (edytowane) Pakusy przebiły moich pijanych Meksykanów Edytowane 15 Czerwca 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 No jak Pakus jest kierownikiem jakości na lini montażowej w Nissanie to ja się nie dziwie Lakier wodny pod mikrofibrą schodzi,stuki w zawieszeniu,pękające szyby i co jeszcze bo nie wyczytałem ??? Wszystko przed nami. Chwilowo ucichł temat wariujących czujników cofania itd. Wraz z jesiennymi pluchami wróci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Jak się raz Polak wychylił na zebraniu w spawie jakości w zakładach Toyoty że na linii montażowej poprawiają ustawienie słupków kilogramowym młotkiem to go później szukali jak tego górnika z kopalni Bytom co się pytoł ..... Więc przy takiej masówce jak dziś odchodzi w fabrykach każdy producent ma coś za uszami ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monkahead Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Myślę, że to raczej robot na linii montażowej ma wyszczerbiony ząb na wałku podawczym i co którąś szybę kaleczy w ten sposób. A Pakus tylko przyklepuje uszczelką żeby nie było widać. Nie wierzę, że to przeszło kontrolę jakości w Nissanie i nikt tego nie zauważył, za długo pracuję w motoryzacji, nie takie rzeczy do nas wracały na reklamację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Przecież jaja sobie robię. Z drugiej strony najpierw doradzasz żebym reklamował, a potem nie wiem - wątpisz w moją uczciwość. Przecież gdybym zarobił kamieniem w czasie jazdy to nie nękałbym teraz Nissana. Pozostaje możliwość szkody na postoju. Choć też nie mam pojęcia kiedy, bo auto jest garażowane, a nawet spuszczane z oka rzadko. No ale różnie może być. Przypuszczam, że Nissan i tak reklamację odrzuci. Wtedy dam sobie luz, a jeśli szyba pęknie, to zrobię z AC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monkahead Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Jedno nie wyklucza drugiego. Trafić kamieniem w takie miejsce też łatwo nie jest. Moja teoria jest taka: auto wyjechało z fabryki z nieuszkodzoną szybą, co nie oznacza że z dobrą, szyba pękła w skutek naprężeń wewnętrznych. Z racji wysokiej ceny za dach panoramiczny, myślę że Cię spławią. Kto jest producentem tego dachu? Wysłano z Nokia Lumia 925 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Ja tam mysle, ze ktos cos w fabryce przeoczyl. Nie wierze, zeby to bylo nawet Collinsa przypadkowe dzialanie. Monkahead- Czyli kazdy z nas ma szybe nieuszkodzona co nie znaczy, ze dobra? podoba mi sie to sformulowanie. To jak powiedziec komus ze nie jest glupi ale madry wcale. Polonista jakos by to pewnie nazwal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 To się nazywa wyjątkowość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monkahead Opublikowano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2015 (edytowane) Gregson, czy część nieuszkodzona, a jednocześnie nie spełniająca wymagań klienta np. wymiar, kolor, etc. jest Twoim zdaniem częścią dobrą czy złą? Wysłano z Nokia Lumia 925 Edytowane 21 Czerwca 2015 przez monkahead Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2015 Ale my tutaj nie mowimy o czyms co nie spelnia widzimisie Collinsa. Mowimy o szybie z defektem. I nie ma to nic wspolnego z kolorem czy wymiarem. Kupowalem kiedys komode ze szklanymi polkami. Zobaczylem jedna szklana polke oblupana. No fakt mozna bylo powiedziec, ze nic nie widac -ale faktem bylo, ze towar byl z defektem. I zazadalem wymiany szyby. Tu jest podobnie-szyba jest uszkodzona, a jak pisza niektorzy uszkodzenie to moze sie powiekszac. Wiec wg mnie nie tu miejsca na jakakolwiek dyskusje czy jest to uszkodzone czy nie-towar jest z defektem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2015 Towar jest z defektem - fakt. Tylko sam już nie wiem czy ten defekt był wcześniej, czy pojawił się sam z siebie czy może jednak z powodu uderzenia gdzieś tam pod moją nieobecność. Na razie czekam na odpowiedź z Nissana i od niej uzależnię swoje dalsze kroki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2015 Gdybym dostal odpowiedz z serwisu taka jaka sugerowal monkahead-szyba byla dobra gdy wyjezdzala z salonu ale pojawil sie defekt na skutek naprezen w samochodzie- to nawet by mnie to ucieszylo. Bo to jawne przyznanie sie do wady fabrycznej szyby/samochodu bez koniecznosci powolywania bieglego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.