Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

O pielęgnacji aut


myszorek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A tak na serio, to korzystał ktoś z usług takiego wgnioto-wyciągacza?

Ciekawe czy efekt jest rzeczywiście taki jak na filmach w internetach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak korzystałem jak miałem Almera, i pięknie powyciągał wgnioty ale liczył 50 zł za jednego teraz on i inni magicy żądają 250 zł :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo jak jest w miarę równa wgniotka to nawet samemu można wyciągnąć.Zanabyłem kiedyś taki sprzęcik za drobne pieniążki i udało mi się w Notku wyciągnąć wgniotkę zupełnie bez śladu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe kto takie wniotki robi... co Ci ludzi pijani jeżdża po parkingu czy ślepi czy co ? a moze na parkingach uczą się jeździć małolaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój szwagier robi to zawodowo. Cena zależy od rodzaju wgniotki i ilości. Zresztą nie tylko wgniotki da się wyciągnąć lecz również większe rzeczy. Niestety Czasem trzeba poczekać, bo ruch jest i na telefon nic Ci nie powie, bo wgniotka wgniotce nie równa. Trzeba zobaczyć.

 

Po naprawie, ale zależy od wgniotki, raczej nie zobaczysz śladu, a na pewno nie w normalnym świetle.

 

Cena raczej bliżej 50 zł niż 250 zł.

 

 

Wysłane z mojego D5103 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Marcin_1998
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie ogłupieli i czy mała czy duża, to krzyczą 250 zł.
A u lakierników jeszcze lepiej  - standard to 500 zł od elementu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem dziś w akcji Ultimate Wash&Wax i powiem że na nowym lakierze daję super efekt :wow:

Po wysuszeniu lakieru pod palcem czuć warstwę wosku i lakier dostaję głębi koloru, super sprawa dla kogoś co ma możliwość mycia samochodu na podwórku :)

I testowałem ręcznik water magnet i daję radę mało tego po przetarciu szyb nie zostają wodne mazy super jest ten ręcznik :spoko:

Jedyny minus trzeba mieć parę w łapach aby wycisnąć wodę z niego ale dla silnego nic trudnego :D  

Tak wygląda Sportage po Ultimate Wash&Wax !

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sklepach motoryzacyjnych chodzi powyżej 70 zł.

A ircha zła? Wg mnie , to naciąganie ludzi zafascynowanych swymi wozami ....ale jeśli kogoś stać :P 

i lubi sam pucować brykę ...

Jakość i działanie powiadasz.... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nam jako firmie sprzedają za 49zł  ale biorą z 10szt  :)

Ircha ładnie chłonie ale zostawia mazy na blasze i szybach .

Ręczniki mikrofibra też chłoną mniej mazów na blasze na szybie tak samo zostają jak przy Ircha.

A tu w Water Magnet ręcznik ma strukturę wafla i działa super .

Pierwsze zebranie z całego samochodu wyciskasz solidnie z wody i ostatnie wyciera do sucha a szyby błyszczą wolne od zaschniętych wodnych mazów  :)

Tak Skyler coś dla mnie bo lubię wycierać umyty samochód i nie mieć wodnych mazów na czarnym lakierze   :P

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nam jako firmie sprzedają za 49zł  ale biorą z 10szt  :)

Ircha ładnie chłonie ale zostawia mazy na blasze i szybach .

Ręczniki mikrofibra też chłoną mniej mazów na blasze na szybie tak samo zostają jak przy Ircha.

A tu w Water Magnet ręcznik ma strukturę wafla i działa super .

Pierwsze zebranie z całego samochodu wyciskasz solidnie z wody i ostatnie wyciera do sucha a szyby błyszczą wolne od zaschniętych wodnych mazów  :)

Tak Skyler coś dla mnie bo lubię wycierać umyty samochód i nie mieć wodnych mazów na czarnym lakierze   :P

 

Ja mam Water Magnet, dziala fajnie ale tylko do pewnego momentu kiedy osiaga poziom nasycenia i wyciskanie albo wyrzymanie (mam wyrzymaczke do scierek na hali) nic nie daje. Na calego QQ trzeba 1 szt. WM i jeszcze dodatkowa recznik z mikrofibry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... lubię wycierać umyty samochód i nie mieć wodnych mazów na czarnym lakierze   :P

Czarny lakier ...tragedia żeby go utrzymać w ciągłej czystości :( 

miałem czarny przez pół roku i między innymi również z powodu koloru rozstałem się z nim ..

uważam że tak jak  niebrudzący jest srebrny met. i złoty nie ma innego koloru łatwego w utrzymaniu w czystości ( nie widać tak brudu) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może dożyję dnia aby kupić taki jaki chcę a nie takię jakie są :D

Czarny utrzymać w czystości to nie trudnę jak solidnie nawoskowany :)

Co do water magnet to kupiłem za 49 zł i będę testować na swoim a z jej wyrzymaniem nie mam kłopotu para w rękach jest :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupiłem polecanego collinite 476  dokładnie umyłem , IPA, woskowanko, docieranko i .... świeci się jak świecił. Może na starszym lakierze byłby efekt, a tak nie widzę zbytniej różnicy.

 

Ale nie o tym.

Jak polerowałem dziada to przy antenie blacha lata jakby była luźna - po naciśnięciu ugina się na kilka mm i można wyczuć i posłuchać jak puka o inny metalowy element.

Odnoszę wrażenie, że w tym miejscu blacha powinna być przyspawana do tej poprzeczki co by usztywniło całą konstrukcję.

Możecie zerknąć i sprawdzić jak jest i Was?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto poleca tego średnio trwałego 476  :huh:

Jak byś nawoskował 845 ooo to byś efekt zobaczył :D a oszałamiający efekt mienienia się lakieru to tylko fusso coat 12 months  :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wosk ma za zadanie zabezpieczyć nowy lakier (zamknąć pory )  , odnowienie starego nie polega na nawoskowaniu go  , a najpierw pasty ścierne i później zabezpieczenie woskiem .

Po prostu zabezpieczony lakier nie ulega tak szybkiej degradacji jak pozostawiony po umyciu na myjce .

Blach zewnętrznych się nie spawa do poprzeczek !!!

Wyglądałoby to jak boki w starych Ikarusach , blacha jest na rantach zawijana i zgrzewana , natomiast w środku połaci blacha jest mocowana do poprzeczek , punktowo za pomocą past głusząco klejących , taka technologia pozwala na połączenie zewnętrznych blach karoserii bez widocznych załamań światła i niechcianych refleksów na obłych  powierzchniach lakierowanych elementów .

Częstotliwość lub gęstość punktów mocowania jest obliczona chyba przez inżynierów ? 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...