colins Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Ja z nimi piłem więc się dogadywałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 To teraz wytłumacz fergulowi częstotliwość punktów na blasze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Miałem kumpli blacharzy to nieszło się z nim dogadać ciągle pijani byli E tam zaraz pili - to pewnie efekt uboczny pracy z rozpuszczalnikami organicznymi występującymi w lakierach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Ta i rozpuszczalnik sobie do szklanek lali i pili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Bo teraz wszystko jest Eco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Tak nie mieli rozpuszczalnika to chodzili do monopolowego po zapas na miesiąc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Ale pili ze szklanek jak zauważyłeś. Jak dla mnie prawdziwi fachowcy. Też tak lubię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 (edytowane) Tak polewali sobie do szklanek zawodowcy jak nic Ale nadal nie wiem nic o częstotliwości punktów na Blasze Edytowane 4 Lutego 2016 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piciu Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 a wracając do tematu - lata u Was ta blacha czy sztywno siedzi i się nie ugina? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Biorąc pod uwagę, że blacha QQ jest cieńsza niż ta z puszki taniego browara, to pewnie wszystkim się ugina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 a wracając do tematu - lata u Was ta blacha czy sztywno siedzi i się nie ugina? Sztywno to jest tylko u pana młodego A jak woskuję bryke to się boję ze moimi grabiami pozaginam to cudo mezaliansu Francuza z Japoneczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myszorek Opublikowano 4 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 a wracając do tematu - lata u Was ta blacha czy sztywno siedzi i się nie ugina? Się ugina od samego patrzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Kiedyś woskowałem samochód i brat idiota też woskował nówkę Opla Astrę J i coś mu odbiło aby wejść na dach no i wlazł i wgniótł na samym środku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piciu Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 czyli blacha cienka, lakier do d*py - wygląda na to że ten wosk to najtwardszy element. To może położę jeszcze ze dwie warstwy :-) To już wiadomo po co ta belka w bagażniku - bez niej fura się złoży do środka :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Właśnie z tego samego powodu nie ma w środku nawiewu na tylny rząd siedzeń. Bo sztywność nadwozia by ucierpiała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Tak polewali sobie do szklanek zawodowcy jak nic Ale nadal nie wiem nic o częstotliwości punktów mocowania na Blasze Czego znowu nie wiesz ? Trzeba było uważać jak Pan Fergul tłumaczył to byś wiedział , a Ty wolałeś iść kupić kolegom rozpuszczalnik ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Ja transportowałem tak ale te blachę a Stasiek transportował im ten rozpuszczalnik I jak ją przyjeżdzałem o 12tej to już nie było oczym gadać a że musiałem zawszę wracać to nie mogłem napić się rozpuszczalnika aby się dogadać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Gadasz Edek jak po rozpuszczalniku .... Powiedz lepiej : jak to jest z zabezpieczeniem auta Rust Check ? Otrzymałem informację ,że oni świeżynek nie konserwują a tylko podstarzałe auta (po 3 latach najlepiej) ? Nie wiem czy to żart ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 (edytowane) Mi to samo powiedzieli a że Klient nasz Pan i tak kazałem tryskać w profile zamknięte, drzwi maskę, klapę,progi ,i całą podłogę z nadkolami ! A że Panowie nie pili wcześniej Staśkowego rozpuszczalnika to szło się z nimi dogadać i towaru nie żałowali I tak zrobili profile progi drzwi maskę klapę -RUST STOP A A belki z przodu nadkola to co jest bezpośrednio narażone na działanie soli z naszych sowicie solonych drug to -RUST STOP B I tak dla przykładu jak myje na myjce ciśnieniowej nadwozie to na belce dolnej i w nadkolach cały czas jest zabezpieczenie koloru bursztynowego! nie wymyłem go RUST STOP A - idealny do zabezpieczenia wszelkich elementów narażonych na korozję wewnątrz urządzenia. Dzięki rzadkiej konsystencji, pozwala na spenetrowanie: szczelin, zamków oraz innych zakamarków urządzenia. RUST STOP B – dzięki gęstszej konsystencji i specjalnym dodatkom, pozwala na skuteczne zabezpieczenie elementów narażonych na bezpośrednie działanie czynników zewnętrznych. Stosuje się go na podwozia, nadkola itp. Dostępny jest on w 2 kolorach: czarnym i bursztynowym. Edytowane 5 Lutego 2016 przez Edek01 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 (edytowane) Dzięki ! A już się martwiłem ... co ja po 3 latach miałbym z tej Mazdy Nie miał bym sumienia też ,gdybym Koleżeństwu z Forum go miał odsprzedać Edytowane 5 Lutego 2016 przez nowy 2011 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Wiesz ,żarty żartami ale mój znajomy idzie już na noże z aso mazdy .W niespełna 2 letniej nowej 6-tce ruda wylała mu w pięciu miejscach! A gdy brał to zapewniali ze problem korozji rozwiązany definitywnie! Ślady małe ale są. Maska ,dach za szyba i krawędzie drzwi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Szkoda ,że kolor biały mi się "opatrzył" bo na nim pięknie widać "rudą" Wtedy nie ma problemów w ocenie stanu przez ASO .. Nie ma idealnych wyborów a przy tym trzeba też mieć "zezowate szczęście" żeby trafić na tak "szczególny egzemplarz " ... ale włos mi się jeży jak czytam niektórych "przygody" m.in. i Twoje ....choć nie związane z karoserią . Nie mam też "swojego" ASO bym mógł liczyć na ich łaskę i niełaskę Pozostaje mi liczyć na swoje "szczęście" dlatego "staram się pomagać" szczęściu i na razie ono mnie nie opuszcza . Życzę Ci też szczęśliwych wyborów ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 I na wzajem.A przejmować się autem ,gdy ma się gwarancję, Nie specjalnie ma sens.Popsuje się to robią, a jak nie zrobią ,to są inne sposoby Koledze wciskają ze to "lotna" rdza co kolwiek by to znaczyło.Niby nie groźne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 (edytowane) Przeprowadziłem "osobiste śledztwo" i te opinie nie są wyssane z palca ! Fabryki Mazdy w Hiroszimie i Hofu znajdują się tuż nad akwenami morskimi a tam wiadomo nie brakuje soli . Jeśli całe te elementy blacharki leżakują dłużej to wiadomo co roztwory soli jakie niesie bryza mogą zrobić Edytowane 5 Lutego 2016 przez nowy 2011 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 No i nie zapomnij, że owe blachy są też napromieniowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.