myszorek Opublikowano 20 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 (edytowane) Fergul, a nie myślałeś o Michelin CrossClimate. W tym rozmiarze w Polandii kosztują ok. 450 zł mają 69dB i załatwiają temat na zimę. A wracając do tematu pielęgnacji, to mam dwa pytania: - pierwsze do posiadaczy N-Teca i Tekny czym czyścicie felgi - bo wyciągnąłem letnie koła, żeby przygotować do założenia i polerowane ramiona mają delikatne ryski. Mam wrażenie, że rysują się równie łatwo jak szybka zegarów. - drugie do posiadaczy jasnych lakierów - jakiego wosku używacie i czy jesteście zadowoleni. Mam na myśli po pierwsze efekt (wiadomo, że na jasnym trudniejszy do osiągnięcia) i po drugie trwałość. Drugie nie interesuje mnie bez pierwszego. Ja do tej pory używałem POORBOY'S WORLD Natty's Paste Wax White - efekt i trwałość oceniam na 4. Edytowane 20 Marca 2016 przez myszorek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiego Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Felgi czyszcze valet pro bilberry wheel cleaner,nie niszczy kół bo nie ma kwasu,co do produktow do lakieru to najpierw idzie poorboys white diamond glaze,na to white natty's paste a na koniec poorboys qd plus.Jesli po kazdym myciu uzywam qd to wosk zostaje przez 4-5 miesięcy.Do bialego nie znalazlem jeszcze lepszego zestawu(i nie mam tu na mysli trwalosci,ale efekt)i bez trudu wyrobisz50/50. Felgi czyszcze valet pro bilberry wheel cleaner,nie niszczy kół bo nie ma kwasu,co do produktow do lakieru to najpierw idzie poorboys white diamond glaze,na to white natty's paste a na koniec poorboys qd plus.Jesli po kazdym myciu uzywam qd to wosk zostaje przez 4-5 miesięcy.Do bialego nie znalazlem jeszcze lepszego zestawu(i nie mam tu na mysli trwalosci,ale efekt)i bez trudu wyrobisz50/50. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Srebrny metalic , normalne mycie z pianownicą + szczotka , glinka z "pośligiem" , płukanie , wycieranie i colinite 845 ten smalec Edkowy i polerka elektryczna, bo nakładam na cały i czekam jak zaschnie . Tak robie co pół roku , a tak co 3-4 tygodnie to tylko płukanie , piana , szczota i płukanie , czasem wytrę do sucha , a czasem przesuszę na autostradzie przez 4 km .i to tyle w temacie "Na zewnątrz" Oczywiscie nie wspomniałem o szybach , plastikach i gumach , bo kolega tylko o blachy pytał . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Tak po śmalcu felgi życia dostają tak się pięknie mienią a i dużo łatwiej je doczyścić ,śmalcowa bajka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Fergul, a nie myślałeś o Michelin CrossClimate. W tym rozmiarze w Polandii kosztują ok. 450 zł mają 69dB i załatwiają temat na zimę. A wracając do tematu pielęgnacji, to mam dwa pytania: - pierwsze do posiadaczy N-Teca i Tekny czym czyścicie felgi - bo wyciągnąłem letnie koła, żeby przygotować do założenia i polerowane ramiona mają delikatne ryski. Mam wrażenie, że rysują się równie łatwo jak szybka zegarów. - drugie do posiadaczy jasnych lakierów - jakiego wosku używacie i czy jesteście zadowoleni. Mam na myśli po pierwsze efekt (wiadomo, że na jasnym trudniejszy do osiągnięcia) i po drugie trwałość. Drugie nie interesuje mnie bez pierwszego. Ja do tej pory używałem POORBOY'S WORLD Natty's Paste Wax White - efekt i trwałość oceniam na 4. Felgi w N tec faktycznie bardzo się rysują od mycia (szczotka do felg K2). W sobote wyciągnołem moje całe koła z tymi felgami i najpierw je dokładnie wymyłem a pożniej usunołem rysy za pomocą pasty (nie pamietam jak się nazywa ale używam ją od dawna i jest swietna). Aby zmniejszyć wrażliwość na zarysowania po odtłuszczeniu powierzcni nałożyłem na nie powłokę kwarcową którą kupiłem do lakieru. Wiem, że nie jest dedykowana do felg ale przecież felgi też są polakierowane więc powinno zadziałać. Jak to się spisze zobaczymy. Co do jasnego koloru ja całe lato (łącznie 3 woskowania) nakłądałem collinite 467. Baardzo jestem zniego zadowolony. Ale tym razem jak znajdę czas użyję właśnie wspomnianej powłoki kwarcowej Q2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajed Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 A propose kwarcowania. Znalazłem zakład, który to robi. Tanio nie jest, ale czy warto? Kwarcował już ktoś z Was samochód (ten lub poprzedni)? Bo ja do tej pory nawet wosku nie kładłem (za leniwy jestem), ale przez te Wasze posty, chyba też zostanę takim "pedantem". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 moj szwagier nakładał na 2 auta sam. Bez większego przygotowania a wyszło mu bardzo fajnie. Kupił zestaw i nalożył. Jedno auto było roczne - tu musiał troche czasu poświecić na oczyszczenie białej perły (nie robił korekty lakieru), a drugie maiał nowe więc tylko dokłądne mycie i przygotowanie przed nakładaniem polegające na odtłuszczaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Też lubię pucować mojego ogiera , jednak widząc, że ten lakier rysuje się od samego wiatru, a rozbita na masce mucha potrafi wyrwać dziurę do gołej blachy, dochodzę powoli do wniosku iż daremny mój trud. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Im lepiej tym gorzej super lakier. ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myszorek Opublikowano 21 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 (edytowane) Dzięki Fergul za skróconą instrukcję mycia - może sprawdza się ona na wyspach, ale nie u nas, gdzie wywalają na drogi pociągi soli i innego syfu. Chodzi mi o woski jakie stosujecie do jasnych lakierów i wasze o nich opinie. Zanim pomyślę o ewentualnym kwarcowaniu muszę dokładnie przyjrzeć się lakierowi po zimie i ocenić jego kondycje. Edytowane 21 Marca 2016 przez myszorek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Kwarc jak i Ceramikę nakłada się na nowy lakier bądź po korekcie!Dlatego wybieram śmalec łatwo i jak przyjemnie nim pracować Efekt i trwałość oceniam na 10 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 (edytowane) Dziś korzystając z natchnienia i wolnego czasu nałożyłam sobie powłokę kwarcowa na auto. Nie mogę się zgodzić że jest to jakieś skomplikowane i wymaga specjalistów. To nie prawda. Faktem jest że wymaga to dużo czasu i starannością ale nakładanie i polerowane to czysta przyjemność. Mój Q2 prime bardzo łatwo się rozprowadzal a przetarcia mikrofibra powodowało natychmiastowy połysk. Więcej zabawy jest z myciem i odtluszczaniem auta. To zrobiłem dzień wcześniej aby wyschło samo w garażu. Myłem aktywna piana. Cały stary wosk znikł co dało się zauważyć na karoserii po zachowaniu wody. Dziś sama zabawa z ceramiką zajęła jakieś 4 - 5h Nakładałam na wszystko łącznie z szybami czy listwy. Zużyłam 20 ml preparatu. Teraz fura schnie w garażu do jutra. Edytowane 2 Kwietnia 2016 przez Pieer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Wow! Bez gwoździa nie podchodź... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Ja ci dam gwoździe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 No to wiertarka....akumulatorowa,bo gwóźdź ceramice nic nie zrobi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiego Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Również korzystając z pogody może nie poszedłem tak daleko jak kolega powyżej,ale nałożyłem trochę smalcu na kajtka.Wyszło całkiem nieżle i sorki za jakość zdjęć,ale fotograf ze mnie marny 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 I jest pęknie! Śmiało (4 foto) daj na konkurs do kalendarza NKP. http://forum.nissanklub.pl/index.php/forum/116-konkursy/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Pięknie wyszedł Dużo śmalcu poszło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiego Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Nie,nawet polerki nie robiłem.Tylko piana,glinka i woskowanie plus quick detailer.Trzy godzinki i po robocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Aaaaale...kierownicy nie widzę.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Faktycznie gdzie podziała się kierownica???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiego Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Jak już kiedyś wspominałem angole pierwsi mieli kodeks drogowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Bo pisali go jadąc na koniu z tarczą w dłoni .............. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Jak już kiedyś wspominałem angole pierwsi mieli kodeks drogowy I pudding... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 ...bo w lewej ręce mieli lejce , a prawą zdejmowali melonik żeby się pozdrowić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.