Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] Pytania związane z komputerem pokładowym.

Puzinov

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem świeżo upieczonym nabywcą Japońskiej Almerki N16 z 2003r. o pojemności 1,5 dci.
Mam do Was pytanko odnośnie komputera pokładowego, a raczej ciekawostek o ile istnieją. Temat głownie skupia się na tym pytaniu, ponieważ w interencie cisza w tej sprawie... Zdążyłem zauważyć, że po kliknięciu przycisku (INFO) wyświetla mi się spalanie, kilometry, radio. Pytanie czy jakieś kombinacje pozowlą mi na wyświetlenie innych informacji? 

Kolejną sprawą są bardzo słabo widoczne (w ciągu dnia) napisy na moim pulpicie, czy to kwestia wymiany żarówki? Nie jestem mechanikiem samochodowym dlatego też pytam, a nuż miał ktoś podobny problem :)

Czekam z niecierpliwością na odpowiedzi:)

Pozdrawiam serdecznie P.

Z Japonią Almera N16 ma tyle wspólnego co zeszłoroczny śnieg - za wyjatkiem krotkiej serii sedanów z 1999 wszystkie produkowane były w Wielkiej Brytanii, w Twoim przypadku w dodatku silnik to Renault. Ale nie o tym. Podświetlenie zegarów to pewnie spalone żarówki - żarówki dostępne w Internecie.

Witamy nowego kolegę na forum i zapraszam do przywitania się w tym dziale http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/1060-chcesz-si%C4%99-przywita%C4%87-jeste%C5%9B-nowy/

Co do wyświetlacza, podstawowa rzecz to jaki on jest? czy to jest z dużym ekranem LCD, czy innym? W Dużym mogę się wypowiedzieć, natomiast w małym już nie, ale w instrukcji wszystko jest.

Natomiast podświetlenie zegarów - np. u mnie w dzień nie widać podświetlenia a wieczorem i w nocy jest wystarczające.

Na forum znajdziesz informacje o wymianie żaróweczek, o ich zamiennikach, zmianie podświetlenia itp, itd...

http://www.mp3car.com/fusion-brain/153209-almera-n16-pc.htmlwyświetlacz wygląda tak jak autor zamieścił na stronie.