Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Brak mocy w P12, 1,6 b+g !!!


Robson22
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z mocą w mojej primerce wczoraj wszystko bylo dobrze a dzisiaj rano po rozgrzaniu auta próbowałem pojechać szybciej i nic. Pedal w podłodze a samochód nie jedzie na każdym biegu. Rozpedzilem sie do 80km/h i to bylo wszystko. Wspomne jeszcze ze przed tym jak odpalilem dolalem plynu do chlodnicy ale chyba nie ma to jakiegoś związku z tym. Jak ktos ma jakies pomysły to proszę o poradę. Z góry dziekuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I na gazie i na benzynie jest to samo. I nie ma roznicy czy na zimnym czy na cieplym silniku. Kolega mi podpowiedzial ze mogla cewka pójść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cewka wywaliła by checka, zmierz przepływomierz do tego zakręć butlę od gazu i pojeździj na samej PB sprawdź czy będzie to samo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód zostawiony u mechanika. Po wstepnych ogledzinach katalizator i przepustnica dzialaja, cewki dobre zero błędów na komputerze. Na LPG i benzynie jest to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na LPG i benzynie jest to samo.

 a na PB z zakręconym LPG?? też jest to samo??

a jak podpinał kompa to jakie były wartości LD??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie próbowali na zakręconym gazie. Wczoraj tylko na szybko sprawdzili to co moglo by być bo źzaraz kończyli prace. A do kompa podlaczyli narazie tylko w poszukiwaniu błędów. Dzisiaj się będą zajmować tym moim przypadkiem ;-) jeszcze swiece maja sprawdzić bo wymieniane byly i może jakies wadliwe byly i po jakimś czasie siadly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam na rozwój wydarzeń, bo mój też od czasu do czasu traci moc i nikt nie wie co to może być.

Spoko jak juz cos będę wiedział to dam znac co go bolało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tam nie ma wariatora zmiennych faz?? jak w 1.8?? moze tu jest problem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Poszukalem w Google ale do 1.6 nic takiego nie znalazłem.

 

Po dzisiejszym dniu nadal nic nie wiadomo. Na nz pisali ze może byc rozrząd do wymiany,


Samochodzik naprawiony ;-) , po długim grzebaniu w aucie wyszlo na to ze poluzowane byly kabelki kolo przepustnicy i nie otwierała sie do końca. Wiec cale szczęście ze to nic poważnego ;-)
Niestety do wymiany jest tez Czujnik biegu jałowego. Nie mogę znaleźć używki a cena w serwisie to koszt okolo 400zl. Edytowane przez Robson22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety do wymiany jest tez Czujnik biegu jałowego. Nie mogę znaleźć używki a cena w serwisie to koszt okolo 400zl.

 

 

A to z jakiej okazji?

 

Mojego właśnie w ostatnich dniach przymuliło... Co ciekawe, dziś wjechałem w dziurę i na chwilę dostał kopa i jechał jak należy :)

 

Kabelki koło przepustnicy sprawdzałem - nic tam nie wygląda na naruszone, a nawet widać jakieś próby zabezpieczenia kabli przez zalanie klejem lub silikonem.

 

W tłumiku końcowym mam jakiś gruz - może to rdza i okładzina go zatkały?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...