Robson22 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Mam problem z mocą w mojej primerce wczoraj wszystko bylo dobrze a dzisiaj rano po rozgrzaniu auta próbowałem pojechać szybciej i nic. Pedal w podłodze a samochód nie jedzie na każdym biegu. Rozpedzilem sie do 80km/h i to bylo wszystko. Wspomne jeszcze ze przed tym jak odpalilem dolalem plynu do chlodnicy ale chyba nie ma to jakiegoś związku z tym. Jak ktos ma jakies pomysły to proszę o poradę. Z góry dziekuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 tak się dzieje na PB czy LPG?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robson22 Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 I na gazie i na benzynie jest to samo. I nie ma roznicy czy na zimnym czy na cieplym silniku. Kolega mi podpowiedzial ze mogla cewka pójść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniak_86 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Zobacz czy jakieś gryzonie nie podjadły Ci przewodów pod maską. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 cewka wywaliła by checka, zmierz przepływomierz do tego zakręć butlę od gazu i pojeździj na samej PB sprawdź czy będzie to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robson22 Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Samochód zostawiony u mechanika. Po wstepnych ogledzinach katalizator i przepustnica dzialaja, cewki dobre zero błędów na komputerze. Na LPG i benzynie jest to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Na LPG i benzynie jest to samo. a na PB z zakręconym LPG?? też jest to samo?? a jak podpinał kompa to jakie były wartości LD?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robson22 Opublikowano 20 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Nie próbowali na zakręconym gazie. Wczoraj tylko na szybko sprawdzili to co moglo by być bo źzaraz kończyli prace. A do kompa podlaczyli narazie tylko w poszukiwaniu błędów. Dzisiaj się będą zajmować tym moim przypadkiem ;-) jeszcze swiece maja sprawdzić bo wymieniane byly i może jakies wadliwe byly i po jakimś czasie siadly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mack Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Czekam na rozwój wydarzeń, bo mój też od czasu do czasu traci moc i nikt nie wie co to może być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robson22 Opublikowano 20 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Czekam na rozwój wydarzeń, bo mój też od czasu do czasu traci moc i nikt nie wie co to może być. Spoko jak juz cos będę wiedział to dam znac co go bolało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 a tam nie ma wariatora zmiennych faz?? jak w 1.8?? moze tu jest problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robson22 Opublikowano 5 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 (edytowane) Poszukalem w Google ale do 1.6 nic takiego nie znalazłem. Po dzisiejszym dniu nadal nic nie wiadomo. Na nz pisali ze może byc rozrząd do wymiany, Samochodzik naprawiony ;-) , po długim grzebaniu w aucie wyszlo na to ze poluzowane byly kabelki kolo przepustnicy i nie otwierała sie do końca. Wiec cale szczęście ze to nic poważnego ;-)Niestety do wymiany jest tez Czujnik biegu jałowego. Nie mogę znaleźć używki a cena w serwisie to koszt okolo 400zl. Edytowane 20 Lutego 2015 przez Robson22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mack Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Niestety do wymiany jest tez Czujnik biegu jałowego. Nie mogę znaleźć używki a cena w serwisie to koszt okolo 400zl. A to z jakiej okazji? Mojego właśnie w ostatnich dniach przymuliło... Co ciekawe, dziś wjechałem w dziurę i na chwilę dostał kopa i jechał jak należy Kabelki koło przepustnicy sprawdzałem - nic tam nie wygląda na naruszone, a nawet widać jakieś próby zabezpieczenia kabli przez zalanie klejem lub silikonem. W tłumiku końcowym mam jakiś gruz - może to rdza i okładzina go zatkały? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robson22 Opublikowano 11 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 No tego nie wiem poprostu padł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.