Edek01 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 I jeszcze jedno po wczorajszej jezdzie "testowej" autem. Wczesniej jezdzilem testowo w salonie 1.2, wczoraj juz swoim 1.6. Roznica jest bardzo wyrazna i bardzo odczuwalna. Pamietam, ze w 1.2 jakby "czegos" brakowalo -(tez wtedy jechalem w miescie i poza miastem z autostrada wlacznie) zwlaszcza jak jechalem nastepnego dnia ASX'em 1.6l. Natomiast silnik 1.6 w QQ moim zdaniem jest idealny rozwiazaniem. Uwazam, ze naprawde warto bylo doplacic te pare tysiecy i wziecie silnika 1.6 bylo bardzo dobrym wyborem. Bo logiczne myślenie jest na wymarciu ,oczywiście że to najlepszy wybór do tej budy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dambam Opublikowano 26 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Pierwszy raport spalania: Katowice -> Dąbrowa Górnicza 22 km (20% miasto, 80% trasa, ale tłoczno ) normalna jazda wg. komputera 7.2 Ten sam odcinek z powrotem luźniej na drodze słuchając porad komputera, czyli względnie ekonomicznie większość na 6 biegu wg. komputera 5.8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) Co Japoński silnik to Japoński i małe spalanie Edytowane 26 Lutego 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gambiting Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Panowie zgubilem sie w tych watkach moze mi ktos przypomniec o co chodzilo ... po co to dochodzenie czy to ten sam silnik co w Juke czy tez nie ? ... ma mniejsza moc to fakt, jak ktos chce ja podniesc to na podstronie Juke jest firma ktora to robi tylko kto to zrobi jak ma gwarancje ?! Zmiana mapy nie wpływa na gwarancję samochodu.Chyba,że mówimy tutaj o wymianie turbiny czy innych poważnych przeróbkach,to oczywiście że tutaj jest już problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chaddy Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) To kto robi te mapy (niedrogo), bo apetyt rośnie w miarę jeżdżenia Edytowane 26 Lutego 2015 przez chaddy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Nieprawdą jest że ingerencja w oprogramowanie silnika,nie wpływa na warunki gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Prawda u Zaborowskiego pytałem powiedzieli nie wolno!! Utrata gwarancji!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gambiting Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) Nieprawdą jest że ingerencja w oprogramowanie silnika,nie wpływa na warunki gwarancji. A ja byłem w firmie Revolution Motorstore w UK gdzie robią profesjonalnie remapę do silnika 1.6dCi i z tym samym pytaniem - co z gwarancją,nie będę nowej mapy wgrywał,jak kosztuje mnie to gwarancję. Powiedzieli,że oni dają gwarancję na piśmie,że Nissan nigdy się nie przyczepi do wgranej mapy,bo żaden serwis w UK tego nie sprawdzi,że jest wgrana inna mapa - mogę jeździć na oficjalne przeglądy choćby co tydzień i nie będzie problemu. Musieliby mieć wgląd do oryginalnej mapy jaka była wgrana do silnika,a nie mają - a każdy serwis może sam zmienić parametry ECU(sam możesz zresztą) bo czasem coś chcą wyregulować w pracy silnika więc zmieniają. To nie jest chip który trzeba wlutować i modyfikacja jest widoczna. A że to nie jest pan wiesiu który coś tam grzebie,tylko profesjonalna firma która robi takie przeróbki,to jestem im skłonny wierzyć. Edit: tak czytając co napisałem, poprawię się - formalnie i oficjalnie wgranie nowej mapy narusza gwarancję. Ale w praktyce żaden serwis tego nie sprawdzi,że było coś zmienione, bo parametry ECU są wgrywane do każdego silnika osobno na hamowni w fabryce, a serwis nie ma wglądu w to co było wgrane oryginalnie. Edytowane 26 Lutego 2015 przez gambiting Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Sam zdążyłeś zauważyć "subtelną" różnicę, bo co innego nie móc sprawdzić, a co innego prawna możliwość.Nie do końca też prawdą jest,że serwis ni ma jak tego sprawdzić.Ale to już zależy od profesjonalizmu obu stron. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Ja bym na to, ze "nikt nie zauwazy" nie liczyl. Ale jak ktos ma zylke do hazardu to moze to zrobic, ale dla mnie to nie warte zachodu. na razie mi wystarcza to co mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gambiting Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 (edytowane) Sam zdążyłeś zauważyć "subtelną" różnicę, bo co innego nie móc sprawdzić, a co innego prawna możliwość.Nie do końca też prawdą jest,że serwis ni ma jak tego sprawdzić.Ale to już zależy od profesjonalizmu obu stron. Ale serwis może zobaczyć co jest wgrane, mają taki sam podgląd do ECU jak każdy inny serwis. Tylko z tego co rozumiem - serwis nie ma pojęcia czy np. timing na zaworach 0.1ms był wgrany przez kogoś innego czy przez fabrykę, bo każdy silnik ma to osobno wgrywane w fazie testów po złożeniu. Co, wezmą go na hamownie i zobaczą że ma więcej koni niż ma mieć? I co Ci powiedzą? Że ma Pan coś zmienione,bo silnik ma więcej koni niż powinien mieć? To powiesz....no to fajnie że mi się trafił taki egzemplarz, tylko się cieszyć,nie? Ja tego nie robiłem,bo stwierdziłem że podniesienie mocy z 130 na 150 koni w moim silniku nie jest warte tych 2000zł które to miało kosztować. Ale jakby pieniądze nie były problemem,to bym to zrobił ;-) Edytowane 27 Lutego 2015 przez gambiting Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProceSS Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 No to juz Wam podaje temat ... teraz zobaczymy ilu zrobi z tego uzytek http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/90688-są-tu-jakieś-juke-16-turbo/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Pewno koło 20-25% na PB98 Jak to mój kolega zobaczy to dostanie zawału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hydros Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 (edytowane) Jesli chcesz podnieść Nm lub KM , musisz "zrobić"mapę po krawędzi i na granicy ,a wtedy paliwo musi mieć większą odpornośc na spalanie stukowe. Tracisz na "kaloryczności" zyskujesz na odporności. Edytowane 27 Lutego 2015 przez hydros Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 A nie ma w 1.6 tłoków wykonanych z tlenku cyrkonu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattk Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Kto z was tankuje PB98 i czy zauważacie różnice w wydajności tego silnika? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Ja tankuje PB98. Ale roznicy nie widze, bo jeszcze nie tankowalem PB95... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dambam Opublikowano 30 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Tankuje tylko PB95. Następny bak testowo będzie PB98 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Jeśli PB 98 to dwie do wyboru Ultimate 98 albo Verva 98 dwie sprawdzone silniki pracują spokojnie i mniej silniki jej spalają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Zaraz po wyjeździe z ASO zalałem 3 baki BP 98 Utimate. Potem tylko 95 - różnic żadnych. Zaleję sobie teraz 98 - ale ja raczej jestem odporny na różnego rodzaju gusła i wierzenia - więc aspekt psychologicznego wmawiania się, że jest lepiej - mi nie straszny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
njacek Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Podobno żeby poczuć różnice przy 98 musisz tankować lewą ręką w półprzysiadzie ze zmrużonymi oczami 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 jak dla mnie ,nie ma żadnej różnicy.Tak w spożyciu jak i w lepszej pracy silnika.Więc uważam,że przepłacanie jest niepotrzebne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 A u mnie różnica jest. Jak zatankuję za dużo wysokoprocentowej, to zdarzało się mi ulać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Ja już się uodporniłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Dlatego też napisałem w czasie przeszłym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.