Edek01 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Nie no aby była większa moc z Pb 98 to podczas tankowania trza się pociungnąć za lewe jajo u wtedy fest mocy przybywa do wachy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 W pewnym wieku nie trzeba za jajo ciągnąć. Wór sam się wydłuża. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 No to łatwiej ciuugnąć te jajo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartoszN Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 podobno nowe egzemplarze QQ 1.6DIG-T ( produkcja od maja podobno ) będą posiadały tylne zawieszenie wielowahaczowe i zbiornik 65l - czyżby Nissan przygotowywał wersję 4x4 dla silnika 1.6DIG-T ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dambam Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Różnica w zachowaniu silnika pomiędzy zatankowaniem benzyną 95 a 98 na moje amatorskie wyczucie niedostrzegalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 To samo w 1.2... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 W poprzednich moich samochodach też żadnej różnicy nie odkryłem - tak samo jak i jazdy na słynnym niemieckim paliwie. No ale... każdy znafca wie, że w dobrym tonie jest wychwycic takie różnice - nie znacie się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Może na slynnym nie,ale jadąc z Chorwacji jak zatankowałem w Austrii to nawet moja żonka zauważyła róznicę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattk Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Panowie. Chcę wymienić olej w 1.6 DIG-T po dotarciu (około 2700 km) i chcę go kupić poza ASO. Wg instrukcji 5W30 ACEA A3/B4 (np. Shell Helix Ultra 5W30) Podobno w ASO leją 5W30 ACEA C3 (np. Shell Helix Ultra 5W30 ECT). Co polecacie bo zdania na necie są podzielone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
castoro Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 W poprzednich moich samochodach też żadnej różnicy nie odkryłem - tak samo jak i jazdy na słynnym niemieckim paliwie. No ale... każdy znafca wie, że w dobrym tonie jest wychwycić takie różnice - nie znacie się. Swego czasu przez 15 miesięcy, jeździłem kilka razy w miesiącu do Stuttgartu i z powrotem jak byłem oddelegowany tam do pracy i była (niestety / stety) różnica kiedy tankowałem w Niemczech.Może jak się zatankuje raz czy dwa , to się nie wyczuwa, ale jak często się tankuje to ja wyczuwałem jednak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 (edytowane) Różnice słychać w pracy silnika na 98 cyka ciszej i deptać pedała nie trzeba głębiej, na 95 głośniej i zmula silnik! Edytowane 22 Kwietnia 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Różnice słychać w pracy silnika na 98 cyka ciszej i deptać pedała nie trzeba głębiej, na 95 głośniej i zmula silnik! Oj Edek Edek... a jechal ty QQ zeby takie zeczy pisac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Gregson piszę o różnicy pracy silników które zalewałem 98 95 i ja zawsze czułem i słyszałem różnice A QQ nie nie jechałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dambam Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Co do oleju z ASO... 4 przegląd w Q10 robiłem w Japan Motors, mieli promo za 499 z wymianą oleju. Ponoć wlali Shella, na którym poza jednym wyjątkiem (ELF) jeździłem od początku. Napisałem "ponoć" bo po zalaniu "ichniejszego" oleju silnik nigdy tak głośno nie chodził. Spisywał też się znacznie gorzej. Dlatego sugeruje przychodzić na przeglądy w ASO z własnym olejem, który i tak zawsze można taniej kupić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Nalali ci badziewia to tak masz ,ja to im bym nawet kołpaka nie dał do potrzymania !!! Ja takich problemów nie miewałem i nie miewam sam zmieniam oliwę śprawdzoną i silnik mruczy a nie wrzeszczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Na gwarancji Eduardo sam chyba nie zmieniałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 (edytowane) Byłem bezczelny i stojąc koło mechanika wcisnołem mu mój olej na drugim obowiązkowym przeglądzie Na trzecim ostatnim to samo ,co zostało skwitowane przez mechanika że wiem co dobre I wreście uwolniłem się od tych tandetnych papierowych filtrów Nissan na rzecz szybszych w przepływie i syntetycznych filtrów oleju K&Na W filtrze oryginalnym w środku jest blaszka a za nią sprężyna od zaworu przelewowego a w K&N nie ma blaszki i sprężyny jest szybkie otwarcie bądź zamknięcie zaworu przelewowego i szybciej podaje na klawiaturę oliwę U ciebie jest prościej bo kupujesz wkładkę czerwoną syntetyczną i to wszystko żegnaj papierzaku Edytowane 29 Kwietnia 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myszorek Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Na gwarancji Eduardo sam chyba nie zmieniałeś? Edkowi nie dali gwarancji, jak go w serwisie posłuchali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Sugerujesz, że to nie Edek zrezygnował z gwarancji tylko gwarancja zrezygnowała z Edka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Dali mu gwarancję że nie dotkną jego auta . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 (edytowane) Nie nie straciłem gwarancji na silnik bo zalali mi moim olejem Teraz jestem po i dobrze mi z tym A to fakt nie nawiedzę jak ktoś tyka mi samochód a szczególnie mechanik stoję jak ss man i patrze na ręce! Edytowane 29 Kwietnia 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Na szczęście w ASO nie robią problemów z zalewaniem olejem klienta więc w tym przypadku o gwarancję nie musimy się martwić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Tak nissan jest elastyczny do klienta Ale w innych robią problem, jest sporo o tym na forach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Różnice słychać w pracy silnika na 98 cyka ciszej i deptać pedała nie trzeba głębiej, na 95 głośniej i zmula silnik! Edziu jak zwykle przeczy fizyce Liczba oktanowa (LO) – liczba określająca odporność na niekontrolowany samozapłon paliwa silnikowego do silników z zapłonem iskrowym, który może powodować jego spalanie stukowe (detonacyjne). Dokładna wartość liczby oktanowej jest równa procentom objętościowym zawartości izooktanu w takiej mieszaninie izooktanu i n-heptanu, która wywołuje identyczną liczbę stuków w silniku testowym jak analizowane paliwo[1]. Użycie w silniku o niskim stopniu sprężania paliwa wyżej-oktanowego niż wymaga tego producent nie powoduje wzrostu jego mocy, natomiast użycie paliwa o zbyt małej liczbie oktanowej dla danego silnika powoduje jego wyraźny spadek sprawności i może prowadzić też do jego uszkodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Do wysilonego, doładowanego silnika zalewałbym 98, aby zmniejszyć ryzyko spalania stukowego - szczególnie, że lubię przycisnąć. Równiejsza praca silnika na "98ultimate" może wynikać z dodatków czyszczących i uszlachetniaczy w tym paliwie. Ale nie z liczby oktanowej, bo ta wskazuje TYLKO I WYŁĄCZNIE odporność na spalanie stukowe! I owszem - aktualnie jeżdżę dieslem, czasem też Fordo-mazdowskim 1.8 benzyna ojca. A w rodzinie miałem sporo aut - głównie benzynowych. Zaś ojciec był importerem części silnikowych, więc sporą część dzieciństwa spędziłem w hurtowniach motoryzacyjnych i warsztatach, a z kolegami remontowałem stare benzyniaki. Innymi słowy - mam serdeczne uczulenie na Twoje posty typu "moja mojszość jest najmojsza". Pozdrawiam 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.