JACKO29 Opublikowano 27 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 27 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 Aby ten wyścig zobaczyć jestem gotów przyjechać na drugi koniec Polski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 27 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 To najpierw popaczaj na mapę, by zauważyć, że A4 wcale na drugim końcu Bolanda nie leży, a zaraz koło Wrocka, w kierunku na Krakau, gdzie w pobliżu zdaje się mieszka fanatyk Nissana Jacko. Czego by nie mówił, to za dwa tygodnie z groszem uderzam z familią gdzieś w okolice Grzmotawięc każdą propozycję gościny po drodze rozważę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 27 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 13 minut temu, colins napisał: To najpierw popaczaj na mapę, by zauważyć, że A4 wcale na drugim końcu Bolanda nie leży, a zaraz koło Wrocka, w kierunku na Krakau, gdzie w pobliżu zdaje się mieszka fanatyk Nissana Jacko. Czego by nie mówił, to za dwa tygodnie z groszem uderzam z familią gdzieś w okolice Grzmotawięc każdą propozycję gościny po drodze rozważę. To sprecyzuje dokładnie termin Colinsie, cobyś na polu nie spał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 27 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 Toż przeca rejestrację ma taką Coby w Krakowie nie było draką Dżako ma wózek nowy 160 i trochę koni Wystarczy odkęrcic śrubkę I zobaczysz .......dżaka ...D....kę Może trza stworzyć wątek poetycki hehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 27 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 Szykujecie jakiś mini zlocik? a odnosnie żalu i ścisku to ja żałuję, że nie mogłem kupić np takiego: https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-pulsar-1-6-benz-190km-navi-ledy-kamera-radar-ID6AIHgd.html#1e26b66ca2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 27 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 Jak to Polak podejrzliwy dlaczego sprzedaje 2 letnie auto?Pewnie zobaczył jaki www jest fajny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafsty Opublikowano 27 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 Na pewno austryjak płakał jak sprzedawał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 27 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 Nie no, ten kokretnie na pewno jest trefny. Nie kupiłbym za 50k tekny z 1,6. Bardziej mi chodziło o zestawienie z tym silnikiem. Widziałem takiego na żywca we Francji i normalnie na gwarancji to jednak wydatek o równowartości 70k zł. Tak więc kolejne 8-10 lat będzie mi żal coś ściskać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 27 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 (edytowane) 1 hour ago, Brzyk said: Jak to Polak podejrzliwy dlaczego sprzedaje 2 letnie auto? Pewnie zobaczył jaki www jest fajny Panowie, jesli chodzi o dwu-trzy letnie auta, to wszystko co sprowadzane - jest bite. W mniejszym lub wiekszym stopniu ale jednak. Wiem, bo teraz szukam drugiego samochodu, i nie ma samochodu sprowadzanego nie bitego. Tylko sztuka jest znalezc nie bitego na tyle aby bylo to jeszcze akceptowalne. Sporo jest tez samochodow na rynku po szkodzie calkowitej u nas sprzedawanych jako bezwypadkowe Wystarczy sie zapytac sprzedawcy o gwarancje. Przeciez Nissan dwuletni powienien miec jeszcze rok gwarancji. To dlaczego sprzedawcy o tym nie pisza w ogloszeniu? No wlasnie. Edytowane 27 Lipca 2018 przez gregson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 28 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2018 Otoi chodziło.A ostatni przegląd to styczeń 17 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 28 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2018 5 hours ago, Brzyk said: Otoi chodziło. A ostatni przegląd to styczeń 17 Na takie wlasnie szczegoly trzeba zwracac uwage. Pewnie niby wlasciel zapomnial przeglad zrobic :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djlamas Opublikowano 29 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2018 (edytowane) W dniu 11.07.2018 o 16:05, zbyszek1971 napisał: Specyfikacja RN0720 jest nowsza i można ją stosować również w silnikach benzynowych.A z tego co pamiętam to w instrukcji jest właśnie wymieniona specyfikacja RN0720. Krótko wrócę do tematu oleju: RN0720 to specyfikacja do Diesla, spełnia normę ACEA C4. Do benzynowego 1.6 Turbo powinien być olej zgodny z ACEA A3/B4, a nie z ACEA C4 - po raz kolejny piszę, że to zapisy z instrukcji obsługi. A jeśli chodzi o to, czy ma być RN0700 czy RN0720, to oleje zgodne z RN0700 są również zgodne z ACEA A3/B4. Tyle ode mnie krótkiego wyjaśnienia, ale lejcie sobie co tam każdy uważa za najlepsze dla jego maszynki. Edytowane 29 Lipca 2018 przez djlamas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafsty Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 A w sumie po co olej wymieniać? Zalać rzepakowym i można 20 lat na nim jeździć i nie trzeba zwracać uwagi na A/B/C/RN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 http://m.auto-swiat.pl/zdjecia,4lcvgd?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=moto QQ III już w planach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derchef Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 (edytowane) W książce serwisowej jest obecnie coś takiego: Pomijając 0w20 i decydując się na 5w30 w normie ACEA A3/B4 do wyboru jest między innymi: - shell helix ultra - bez dodatkowych literek c3/af itp - acea a3/b4, api SN - liqui moly 4200 - acea a3/b4, api SN - valvoline synpower - acea a3/b4, api SL - castrol magnatec a3/b4 - api SL api sn jest najnowszą normą wprowadzoną w 2010, sl jest normą starszą z 2004 https://www.api.org/products-and-services/engine-oil/eolcs-categories-and-classifications/oil-categories#tab_gasoline Edytowane 11 Sierpnia 2018 przez derchef Daty wprowadzenia norm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafsty Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 (edytowane) Silniki diesla są jakieś ułomne A co jeśli nie będzie dostępnego oleju 5W30 DPF Low SAPS? Oznacza że mam jeździć na starym gdyż nie można go zamienić Edytowane 11 Sierpnia 2018 przez rafsty Nie doczytałem na drugiej kartce że jednak można go zamienić :D a już się obawiałem że będę jeździć 200 k km na jednym oleju :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derchef Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Silnik mr16ddt jest z 2010 roku co bardziej wskazuje na API SL, ale w opisie nissana jest informacja, że silnik lubi 5w30 API SN https://www.google.pl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://nissantechnews.com/pdf/2015/103-MR16DDT.pdf&ved=2ahUKEwiqk-rUp-XcAhVhD5oKHT7KDSEQFjAfegQIARAB&usg=AOvVaw2nSUEfGZkvcsT_7Yd9lpAH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Panowie nie mieszajcie! Dział jest tylko i wyłącznie do dyspozycji 1.6 DiG-T! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derchef Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 O niczym innym nie napisałem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozbef Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Mam taką samą instrukcję jak derchef - i chciałem kupić olej aby ASO mi go wymieniło dodając swój filtr paliwa i ....robociznę bo ich olej strasznie drogi. Stykło mi już 12 tys km - do Pierwszego przeglądu na pewno przekrocze 20 tysiaków - a więc chcę wymienić wcześniej- tym bardziej ,że w 85 % to miasto Udałem się do ASO celem ustalenia jaki olej kupić - pytam czy Shell Helix ultra 5w30 może być - bo ma ACEA A3B4 a tu szok Pan mówi ,ze ACEA A3B4 - absolutnie nie może być - ma być A5B5 - tak on ma w komputerze, i nie może być inaczej O co tu chodzi? Czy nasze 1.6 Dig-t jest ciasno czy luźno spasowany bo wyczytałem ,że od tego zależy ACEA? Piszcie prosze bo w przyszłym tygodniu mam umówioną wizytę - iść w zaparte i kupić "swój" A3B4 czy dać wlać drogi ASO-wski olej nie wiadomo jaki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camel Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 4 godziny temu, derchef napisał: Silnik mr16ddt jest z 2010 roku co bardziej wskazuje na API SL, ale w opisie nissana jest informacja, że silnik lubi 5w30 API SN https://www.google.pl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://nissantechnews.com/pdf/2015/103-MR16DDT.pdf&ved=2ahUKEwiqk-rUp-XcAhVhD5oKHT7KDSEQFjAfegQIARAB&usg=AOvVaw2nSUEfGZkvcsT_7Yd9lpAH na ostatniej stronie jest napisane że od 2015 roku w Juku występuje druga generacja MR16DDT są inne świece, olej 0W20 i system zarządzania silnikiem rozbef filtra paliwa nie mamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozbef Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Jasne - chodziło o filter olejowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozbef Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2018 No i olej wymieniony - przy przebiegu 11 569 km- wpisane do książki gwarancyjnej, choć pierwszy przegląd po roku - dopiero w styczniu 2019. Według wpisu do książki gwar. następna wymiana dopiero przy liczniku 31569 km lub do 16.08.2019 To ciekawe jak będzie wyglądał pierwszy przegląd gwarancyjny? chyba bez wymiany oleju?? I w ten sposób przeglądy mi się rozbiegły Aha - jak by kto chciał wiedzieć - to ASO do 1.6 Dig-t leje 5W30 - ACEA A5B5- przynajmniej w Zielonej Górze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derchef Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 heh, nieźle:) to w sumie najlepiej lać https://products.liqui-moly.com/top-tec-4200-5w-30-6.html zadawala a3/b4 oraz a5/b5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.