luksik1 Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 witam drogich forumowiczow, od nie dawna jestem posadaczem terrana II i wszystko ladnie pieknie ale jesli chodzi o jazde w terenie to mam kilka pytan zjazdy z gorki na jakim ustwieniu dzwigni biegow jest najlepiej zjerzdzac na D i hamowac normalnie (na oblodzonej drodze nie jest to proste) nie wiem czy ten przycisk po prawej stronie kierownicy powinien mi wtedy pomoc S/AT/*(na gorze ma S/ jak na srodku to AT a jak na dole to sinezynka ) S na sportowa jazde, * siezynka to w sumie powina pomagac(ale jeszcze nie probowalem) czy moze uzywac polozenia 1 lub 2 Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 4L na reduktorze powinno pomóc tylko ostrożnie ... 4L wrzuca się na postoju! ... i wyłącza też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Z górek na śniegu, jeździj na 1 i 2 polowej a w terenie z górki możesz włączyć reduktor i 1 , tak samo pod górkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksik1 Opublikowano 22 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 wlaczyc reduktor? rozwin prosze to ten przycisk po prawej od kierownicy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 drugą skrzynie biegów przełącz do tyłu na maxa,, 4L'' przyciski są do czegoś innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Luksik ... "włączyć reduktor" = włączyć 4L w reduktorze ... tak pro forma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 (edytowane) włączenie śnieżynki powoduje to że auto startuje od wyższego biegu dwójki zmienia biegi na niższych obrotach i przez to nie powoduje poślizgu przydatne przy ruszaniu na śliskim jeśli nie masz załączonego przedniego napędu auto jest wtedy bardziej mułowate . Tryb S sport po wciśnięci go auto zawsze rusza z pierwszego biegu , biegi zmienia przy wyższych obrotach przydatny przy jeździe w terenie. Przycisk przy lewarku to podwyższenie obrotów auta , dobre przy wyprzedzaniu i ostrej jeździe w błocie czy śniegu jak masz zapięty reduktor . 2 i 1 to podbiegi . 2 skrzynia pracuje na dwóch biegach dobre na podjazdach gdy ciągniesz przyczepę i w błocie gdzie nie trzeba nabierać prędkości 1 trochę na wyrost ją dali , w osobówce pomocne z wychodzenia z błota lub śniegu , dobrze się kontroluje obrót kół dobre gdy musisz manewrować precyzyjnie np między krzakami w terenówce mało przydatne bo ona ma reduktor . Co do zjazdu to jest górka i górka ostry zjazd czyli taki że auta nie zatrzymasz przy zjeżdżaniu to reduktor załączony lewarek na 1 i robisz wszystko żeby kół nie zblokować bo pojedziesz jak na sankach Edytowane 22 Lutego 2015 przez dziarus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksik1 Opublikowano 23 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 hej, no teraz to mi sie rozjasnilo co i jak.. dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalafior Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Przycisk przy lewarku to podwyższenie obrotów auta , dobre przy wyprzedzaniu i ostrej jeździe w błocie czy śniegu jak masz zapięty reduktor . przycisk przy lewarku w automacie wyłącza nadbieg, czyli skraca skrzynię do 3 biegów, a nie podwyższa obroty. Przy wyprzedzaniu jak jedziesz na przykład na 4 to po gwałtownym wciśnięciu pedału gazu zapala się kontrolka trybu sport na desce a skrzynia dostaje tzw. kick down - zrzuca bieg na 3 i automatycznie podwyższają się obroty jak przy redukcji w normalnej skrzyni (manualnej) dając nagłego kopa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 (edytowane) no nie do końca u mnie przy wciśnięciu przycisku na postoju obroty wzrastały z 700 na około 750 - 800 Edytowane 28 Lutego 2015 przez dziarus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.