wostok Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) Panowie Czy tuleje przednich wahaczy przednich kupujemy z łapami czy trzeba wprasowywać ? Edytowane 23 Lutego 2015 przez wostok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 mi się wydaje że oddzielnie, tuleja to tuleja a komplet z łapą to komplet. wyrobiły Ci się już ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wostok Opublikowano 24 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Przy próbie zrobienia zbieżności gość zauważył delikatny luz na tuleji. 184 tys przebiegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusb Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 wystarczy wyprasowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wedrowiec Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Przy próbie zrobienia zbieżności gość zauważył delikatny luz na tuleji. 184 tys przebiegu. no to pozazdrościć, u mnie po 130kkm najpierw z lewiej wylał się żel, a po paru dniach prawa zaczęła cieknąć, wymieniłem całość tzn. z razem z łąpą, przy okazji silenblok, sworzeń wahacza i łącznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Panowie Czy tuleje przednich wahaczy przednich kupujemy z łapami czy trzeba wprasowywać ? Ja kupiłem kompletne tuleje, zamienniki całogumowe (nie jak w oryginale z poduszką olejową). Wszystko gotowe do montażu, w aluminiowej obudowie. Płaciłem 70 PLN za sztukę. Pytałem o same tuleje - nieopłacalne. Sama tuleja dość droga, do tego dochodzi konieczność wyprasowania starej i wprasowania nowej. Kupowałem pod indywidualne zamówienie u mnie w miasteczku, ściągnęli z dnia na dzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) ja mam praskę 12 T więc takie tuleje to łykam bez problemu :-) Edytowane 26 Lutego 2015 przez jolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wostok Opublikowano 12 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Odkopie temat Zmieniał ktoś z was ww. tuleje ? Nie chce zejść ze sworznia na wahaczu tylko trzeba rozcinać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkelo Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Ja zmienialem w weekend. Tez nie chcialo zejsc. To rozwalilem gume w tulei. Rozcialem reszte ze sworznia. A tuleje z lapy wybilem na imadle. Oczywiscie tez mozna zrobic to na prasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wostok Opublikowano 13 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 I tak się właśnie stało bo zapieczone były. Ale teraz elegancko się prowadzi. Trzyma tor jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoboAlien Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 (edytowane) Ja kupiłem wahacz, bo miałem do wymiany sworzeń i łapa od sworznia była podgięta, bo gdzieś krawężnik przyłapałem. Koszt całe 180zł Edytowane 20 Maja 2015 przez Skyller Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkelo Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Opłacało się cały wahacz? Jak kupowałem sworzeń to powiedzieli że mogę odrazu z łapą kupić, już wbity. Różnica między samym sworzniem a łapą ze sworzniem to różnica około 40zł. Czyli za sworzeń z łapą dałbyś ze 120zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Kiedyś liczyłem koszty wymiany tulei w stosunku do całego wahacza. Niestety rozkręcanie na sztuki powodowało trzykrotne kładzenie się pod auto. Wymiana jednorazowa kpl. waha była szybsza (rozkręcanie zajmowało mi 20 min-cała wymiana 35) i było więcej czasu na śmiganie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.