tomalek Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Witam klubowiczów. Otóż jestem szczęśliwym posiadaczem x-od roku i wymieniłem juz: Wtryski (dalej do regeneracji -wrzucili jakies włoskie końcówki niby jezdzil ale caly czas puszczal dyma przy przyspieszaniu pochodziło pol roku i znowu zaczelo mocno kopcić i stukać, kupiłem teraz pewne używki i chodzi ale przy przyspieszaniu kopci i brakuje mocy powyżej 3,2 tys obr. Egr zaslepilem ,przeplywka wymieniona, mysle jeszcze o pompie narazie reset bym zrobił czy odrazu wymienić te zawory w niej? Proszę Was o pomoc dodam jeszcze że jest taka dziwna praca silnika miedzy 2 a3 tys obrotów może wtrysku dostają za dużo albo za mało paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 http://www.forum.nissanklub.pl/index.php/topic/87965-how-to Tu znajdziesz jak resetować pompę. Tu znajdziesz jak resetować pompę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalek Opublikowano 24 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Próbuje te procedurę i niestety ni miga kontrolka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Próbuj aż zacznie migać. Mnie też nie wychodziło za pierwszym razem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalek Opublikowano 24 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 na pewno di ma taką samą procedurę jak dci? Bo cały czas nic z tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Taka sama procedura. ECM jest identyczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalek Opublikowano 24 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 próbowałem juz z 50 razy i nic nawet filmik nagralem ale tu się chyba nie da wrzucić a jest jakiś inny sposób zrobienia resetu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Innego nie znam. Wrzuć filmik na YT i podaj link. Tu masz drugi link: http://www.forum.nissanklub.pl/index.php/topic/83529-pompa-paliwa-reset/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalek Opublikowano 24 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Próbowałem wiele razy i nic ale mniejsza z tym powiedzcie co to będzie wtrysku juz wrzuciłem drugie, te pierwsze nawet po regeneracji pochodziły 7miesiecy choc od razu kopcił troche teraz mam używki z angola przebieg 130 tys mil założyłem i tez kopci i ta praca słychać zawory zalewane pomiędzy 2-3 tys obr. Może to pompa dawać za duże ciśnienie? Blad żaden nie wyskakuje chęci się nie świeci. No i powyżej 3.200 auto już tak słabiej przyśpiesza. Pomóżcie. W poniedziałek dopiero mam mechanika nagranego żeby pojeździć z komputerem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Może dymić gdy: leją wtryski, mało powietrza ( np.dziurawy intercooler), zapchany EGR. Ogólnie te silniki dymią, zwłaszcza przy dodawaniu gazu. Piszesz że zawory słychać. A skąd pewność że to zawory. Może ciśnienie na listwie jest za duże. Bez podpięcia pod Consult II się nie obędzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalek Opublikowano 25 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 A jakie jest prawidłowe ciśnienie na szynie i przy jakich obrotach? I ewentualnie jak można je zmniejszyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 (edytowane) A jakie jest prawidłowe ciśnienie na szynie i przy jakich obrotach? I ewentualnie jak można je zmniejszyć? min 400bar na rozruch. zmniejszysz wymieniając SCV na działające, lub wtryski na dobre. Bez Consulta, podmiany SCV lub stołu probierczego do wtrysków to wróżenie z fusów. nie kombinuj tylko najpierw zdiagnozuj, inaczej wymienisz pół auta. Edytowane 25 Lutego 2015 przez zeshky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalek Opublikowano 27 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 zauważyłem że z rana jak jest zimny lepiej pracuje tzn nie ma tej pracy stukowej między 2 a 3 tys Obr. A powiedzcie mi ten zawor na pompie ma duży wpływ na mieszankę przy wyższych obrotach? Bo czytałam ze on raczej odpowiada za niskie obroty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Chwila Chwila. Ilu pinowe są wtyczki do wtryskiwaczy?? Czy po rozpięciu wtyczki wtryskiwacza pojawia się kod alfanumeryczny, około 16 znaków?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalek Opublikowano 28 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 4 pinowe ale jaki kod? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 (edytowane) ECM silnika musi wiedzieć jaką charakterystykę mają wtryskiwacze. Denso robi dwa typy wtryskiwaczy. Pierwsze które mają rezystor ustalający ich charakterystykę w ECM i drugie które mają na obudowie gniazda kilkunasto-znakowy kod alfanumeryczny który należy wpisać do ECM silnika bo inaczej będą właśnie takie akcje. Trzeba poszukać w service manualu jak została opisana wymiana wtryskiwaczy w Twoim silniku. Może się okazać że właśnie ten krok jest potrzebny. YD25 posiada wtryskiwacze z kodami i bez ich wprowadzenia do ECM po wymianie jest jednym słowem dyskoteka silnika. Nie wiem jak jest to zorganizowane w YD22. Edytowane 28 Lutego 2015 przez sq9mcs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalek Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 podobno tych nie trzeba programować. Mnie się wydaje że to zawór w pompie jest wadliwy. Tylko powiedzcie mi czy w di jest czerwony czy zielony SCV. I jak najlepiej stwierdzić jego uszkodzenie oczywiście wiem że poprzez podmianke ale kompie cos wyjdzie? Błędów żadnych nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 podobno tych nie trzeba programować. Mnie się wydaje że to zawór w pompie jest wadliwy. Tylko powiedzcie mi czy w di jest czerwony czy zielony SCV. I jak najlepiej stwierdzić jego uszkodzenie oczywiście wiem że poprzez podmianke ale kompie cos wyjdzie? Błędów żadnych nie mam W DI są dwa zawory. podgląd live data podczas jazdy autem pomaga je zdiagnozować. Komp nie pokaże błędów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 A przed zabawą z wtryskiwaczami nie miałeś problemów?? SCV nie umiera tak z dnia na dzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalek Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 no właśnie padly mi te regenerowane wtryski po pól roku a podejrzewam że pompa miała wpływ na nie. Na które wartości patrzeć na kompie? w sumie to wiem na jakie - ciśnienie paliwa. A jakie powinno być podczas jazdy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Generalnie może być problem. Jedyna możliwość do kontrola ciśnienia na listwie w trakcie jazdy, przy gwałtownym przyspieszaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalek Opublikowano 6 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 dziś zamówiłem zawory zielony i czerwony odezwe się po montażu. zawory mialem zakladac bo mi przyszły ale mechanik powiedzial ze szkoda zakładać bo tamte są ok ciśnienie na wolnych obrotach 350 a jak się depnelo to nawet do 1050 dochodzilo i na równych obrotach trzymalo stalą wartość. Jutro jeszcze wyczyszczę kolektor i zaslepie egr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 U mnie też trzymało prawidłowe wartości na postoju. Akcja zaczynała się w trakcie jazdy pod obciążeniem. SCV nie nadążał z regulacją ciśnienia i brakowało paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalek Opublikowano 7 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 jeździłem z kompem wpietym i pompiarz mówił że wszystko jest ok. Ale dzisiaj jak wyjmę kolektor dolotowty to wymienie też te zawory dla swojego spokoju. Bardziej zastanawia mnie dlaczego z rana nie ma pracy stukowej dopiero jak się rozgrzeje? Egr kiedyś zaslipialem ale przy kolektorze wydechowym i pompiarz mówił że moglo się już przepalić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.